Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en tja, dov op het einde... we zullen zien wat ie te brengen heeft. laat em maar lekker black anthem draaien enzo :P


Ik vind het best ok allemaal, tot 23u30 in de beatbox en daarna in de blackbox.. Gezellig!
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat een heerlijk feestje worden :yay: zoveel zin :love:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Dit gaat een heerlijk feestje worden :yay: zoveel zin :love:

Dat komt niet door de muziek :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dit gaat een heerlijk feestje worden :yay: zoveel zin :love:

Dat komt niet door de muziek :P


Jawel, ik ben zo een iemand die alles best vindt
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dit gaat een heerlijk feestje worden :yay: zoveel zin :love:

Dat komt niet door de muziek :P


Jawel, ik ben zo een iemand die alles best vindt

Dan wel.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

hallo daar beste party animals xd
ook maar ff acountje aangemaakt..

ZIN IN ZATERDAG :beer:
Vanaf Wildstylez t/m G4h keihard vlammen, en tjah the Prophet.. ik laat me verassen..Hoop eigenlijk op een dikke early hardcore set :D
1e keer HMH dus ben benieuwd!!
Geluid beter als bij Q-base?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nila09 schreef:
hallo daar beste party animals xd
ook maar ff acountje aangemaakt..

ZIN IN ZATERDAG :beer:
Vanaf Wildstylez t/m G4h keihard vlammen, en tjah the Prophet.. ik laat me verassen..Hoop eigenlijk op een dikke early hardcore set :D
1e keer HMH dus ben benieuwd!!
Geluid beter als bij Q-base?


binne/buite party kan je niet vergelijken qua geluid
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
nila09 schreef:
hallo daar beste party animals xd
ook maar ff acountje aangemaakt..

ZIN IN ZATERDAG :beer:
Vanaf Wildstylez t/m G4h keihard vlammen, en tjah the Prophet.. ik laat me verassen..Hoop eigenlijk op een dikke early hardcore set :D
1e keer HMH dus ben benieuwd!!
Geluid beter als bij Q-base?


binne/buite party kan je niet vergelijken qua geluid


nja de bunkers en hangar is toch binnen in zekere zin..
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:58 
 

100x beter hier!
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nila09 schreef:
AniThing schreef:
nila09 schreef:
hallo daar beste party animals xd
ook maar ff acountje aangemaakt..

ZIN IN ZATERDAG :beer:
Vanaf Wildstylez t/m G4h keihard vlammen, en tjah the Prophet.. ik laat me verassen..Hoop eigenlijk op een dikke early hardcore set :D
1e keer HMH dus ben benieuwd!!
Geluid beter als bij Q-base?


binne/buite party kan je niet vergelijken qua geluid


nja de bunkers en hangar is toch binnen in zekere zin..


dan is t nog het verschil dat t daar zo snoeihard staat dat de kwaliteit er op achteruit gaat

hmh is het gewoon perfect
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:25 
 

Afbeelding

Heineken Music Hall schreef:
Zo... de flesjes water zijn met pallets binnengebracht voor het dancefeest Scantraxx a.s. zaterdag! So let's dance!!!


:lol:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:31 
 

ik heb er maar een nodig! xd
tenzij ze weer mn dop afpakken -.-
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij HardBass lekker gierig de hele nacht met 1 flesje gedaan xd. Water was toch ijskoud bij de wc's buiten :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:07 
 

inkoop prijs van 1 flesje water: 0,85 ex btw,
dus......

BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:21 
 

ooooooh, ik luister net weer HWS 11... wat een zin krijg ik in HHZ! :worship:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ooooooh, ik luister net weer HWS 11... wat een zin krijg ik in HHZ! :worship:


Ik wil headshot weer horen :D


Lol @ die foto :lol: :lol: waar kroegen foto's van biervaten posten, posten zij water :lol:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:32 
 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
ooooooh, ik luister net weer HWS 11... wat een zin krijg ik in HHZ! :worship:


Ik wil headshot weer horen :D


Lol @ die foto :lol: :lol: waar kroegen foto's van biervaten posten, posten zij water :lol:

jaaaaaaaaaaaaaaaa HEADSHOT _O_
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Afbeelding

Heineken Music Hall schreef:
Zo... de flesjes water zijn met pallets binnengebracht voor het dancefeest Scantraxx a.s. zaterdag! So let's dance!!!


:lol:


Bak ellende om die dingen hele avond op te moeten draaien :P .. Heel je handpalm gaat ervan naar de klote.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:14 
 

Dan geef je ze met dop :P Wij blij, jij blij. Win-win situatie!
Bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Nog een paar dagen zwaar afzien en dan mogen we weer, Zin in! :D
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:12 
 
Hardtraxx Newbie

Met Adaro sta ik mooi in zaal 2 :yay:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:22 
 
Hardtraxxer

DCanick schreef:
Met Adaro sta ik mooi in zaal 2 :yay:

niet doen! dan heb je eerst adaro, dan ran D en dan G4H. Niet echt variatie in je avond :P
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals altijd staat Unity weer in de HMH op de gebruikelijke plek.
Van 2 tot 4 kan je me aanspreken over al je drugsvragen!
(of gewoon een goed gesprek over hardstyle als het niet te druk is :p)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mensen op dat feest hebben eerder behoefte aan een fatsoenlijke opvoeding over hardstyle dan over drugs. Go Mol! :D
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
DCanick schreef:
Met Adaro sta ik mooi in zaal 2 :yay:

niet doen! dan heb je eerst adaro, dan ran D en dan G4H. Niet echt variatie in je avond :P

Dat is inderdaad iets teveel van het goede haha.

Morgen is het zover, toch wel heel veel zin! :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten