Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:00 
 

en waar blijft gvd die timetable xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Zoals altijd op woensdag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:17 
 

The Prophet zowel in het begin als einde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Zoals altijd op woensdag ;)


Echt?


Ben jij trouwens niet dat Qlimax DVD-meisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik sta met deze weer aan de andere kant van de bar. Avondje werken in de Blackbox.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:39 
 
Hardtraxxer

Robbie M schreef:
Ben jij trouwens niet dat Qlimax DVD-meisje?

:$ :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:08 
 

styl0w schreef:
Ik sta met deze weer aan de andere kant van de bar. Avondje werken in de Blackbox.. :)

Haha, dan kom ik wel een paar drankjes bij je halen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:52 
 

echte_oostzaner schreef:
styl0w schreef:
Ik sta met deze weer aan de andere kant van de bar. Avondje werken in de Blackbox.. :)

Haha, dan kom ik wel een paar drankjes bij je halen:P

GRATIS DRAAAAAANK!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BLACKBOX:
22:30 - 23:30 F8trix
23:30 - 00:30 Max Enforcer
00:30 - 01:30 D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:00 Audiofreq LIVE
02:00 - 03:00 Wildstylez
03:00 - 03:30 Frontliner LIVE
03:30 - 04:30 Headhunterz
04:30 - 05:30 Ran-D
05:30 - 06:00 Gunz for Hire LIVE
06:00 - 07:00 The Prophet
Hosted by: Da Syndrome

BEATBOX:
21:30 - 22:30 The Anarchist
22:30 - 23:30 Arkaine
23:30 - 00:45 A-Lusion
00:45 - 02:00 Bass Modulators
02:00 - 03:30 Scope DJ
03:30 - 04:30 Adaro
04:30 - 05:30 E-Force
Hosted by: MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMFG! The Prophet... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:58 
 
Hardtraxxer

Lekker afsluiten met de Remuxxxxxxx :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk, wel een goede timetable :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet

Precies hetzelfde als het einde van Qlimax dus..
Ook al ben ik er niet, ik hoop dat de setjes niet te veel gaan lijken op die van toen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedwongen om af te sluiten bij The Prophet. Wat een drama. Gelukkig ga ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:56 
 

Solis schreef:
BLACKBOX:
22:30 - 23:30 F8trix
23:30 - 00:30 Max Enforcer
00:30 - 01:30 D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:00 Audiofreq LIVE
02:00 - 03:00 Wildstylez
03:00 - 03:30 Frontliner LIVE
03:30 - 04:30 Headhunterz
04:30 - 05:30 Ran-D

05:30 - 06:00 Gunz for Hire LIVE
06:00 - 07:00 The Prophet
Hosted by: Da Syndrome

BEATBOX:
21:30 - 22:30 The Anarchist
22:30 - 23:30 Arkaine
23:30 - 00:45 A-Lusion
00:45 - 02:00 Bass Modulators
02:00 - 03:30 Scope DJ
03:30 - 04:30 Adaro
04:30 - 05:30 E-Force
Hosted by: MC Shizzler

toch wel relaxte lineup :)

en tja, dov op het einde... we zullen zien wat ie te brengen heeft. laat em maar lekker black anthem draaien enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste uur :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:16 
 

urbandesigner schreef:
Laatste anderhalf uur :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Laatste anderhalf uur :yay:

Zin in The Prophets remuxx set :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:30 
 

Nando schreef:
Gedwongen om af te sluiten bij The Prophet. Wat een drama. Gelukkig ga ik niet. :P

Je bent echt gewoon kei jaloers dat je niet kan bouncen op de remuxXxxXXXxxx-xoxoxo- van wake up....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:42 
 

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Gedwongen om af te sluiten bij The Prophet. Wat een drama. Gelukkig ga ik niet. :P

Je bent echt gewoon kei jaloers dat je niet kan bouncen op de remuxXxxXXXxxx-xoxoxo- van wake up....

en die spacer remux dan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:49 
 
Hardtraxxer

Zou hij de Reffffixxxx van Lose my mind nog meenemen denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Al die haters hier die heel graag naar de HMH willen gaan :D
Gewoon Bijpakken bij the prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Al die haters hier die heel graag naar de HMH willen gaan :D
Gewoon Bijpakken bij the prophet

Dan heb je 2 speakers nodig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:55 
 

Hoofdcoach schreef:
Al die haters hier die heel graag naar de HMH willen gaan :D
Gewoon Bijpakken bij the prophet

net ervoor juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Al die haters hier die heel graag naar de HMH willen gaan :D
Gewoon Bijpakken bij the prophet

net ervoor juist!

Aan het begin van Gunz4Hire. Of juist op het begin van The Prophet zodat als de Wake Up remuxxxxx gedraaid wordt, hij keihard inslaat en je versteend bent en niet meer weet wat er om je heen gebeurd of wat er gedraaid wordt. :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten