Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Gelukkig was ik bij hun laatste optreden van 15 minuten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Shit, qua geld kan het echt niet slechter.. Maar wil er eigenlijk wel naartoe.... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Shit, qua geld kan het echt niet slechter.. Maar wil er eigenlijk wel naartoe.... :mad:

Zal ik er een voor je reserveren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:34 
 
Hardtraxxer

Just saying:

Q-dance presents: Scantraxx 10 years is almost sold out...

Last tickets are available here: http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat al op de vorige pagina :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Zal ik er een voor je reserveren?

Inmiddels ticket binnen, kon 'm toch niet laten schieten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Solis schreef:
Zal ik er een voor je reserveren?

Inmiddels ticket binnen, kon 'm toch niet laten schieten :$

:lol: hier ook! Als de rest van de line-up me niet aanstaat, verkoop ik 'm gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Just saying:

Q-dance presents: Scantraxx 10 years is almost sold out...

Last tickets are available here: http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/

Met zo'n line up ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:38 
 

urbandesigner schreef:
Crashee schreef:
Just saying:

Q-dance presents: Scantraxx 10 years is almost sold out...

Last tickets are available here: http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/

Met zo'n line up :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:54 
 
Hardtraxxer

kaart binnen! :) HMH en vriendengroep maakt wat mij betreft een standaard line-up behoorlijk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:00 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Als de rest van de line-up me niet aanstaat, verkoop ik 'm gewoon

Precies! :) al denk ik niet dat ie gaat tegenvallen..

urbandesigner schreef:
Met zo'n line up ;')

Is nog niet eens de hele line up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Uitverkocht!


Mooizo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:03 
 

Dit gaat weer heel mooi worden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:38 
 

J9_ schreef:
Solis schreef:
Zal ik er een voor je reserveren?

Inmiddels ticket binnen, kon 'm toch niet laten schieten :$

Nice!
Zeker eventjes meeten tegen die tijd dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
J9_ schreef:
Solis schreef:
Zal ik er een voor je reserveren?

Inmiddels ticket binnen, kon 'm toch niet laten schieten :$

Nice!
Zeker eventjes meeten tegen die tijd dan! :D


Bijzaal links vooraan zal wel weer de stek worden? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:47 
 

hoebedoelje schreef:
Bijzaal links vooraan zal wel weer de stek worden? ;)

je bedoeld die bovenste zaal?
ik zeg midden achter :P
maar tijd zat nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hoebedoelje schreef:
Bijzaal links vooraan zal wel weer de stek worden? ;)

je bedoeld die bovenste zaal?
ik zeg midden achter :P
maar tijd zat nog :D


Ja, de 'bijzaal' zeg maar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Zeker eventjes meeten tegen die tijd dan!

Komt goed :D

En het ligt er maar net aan wie er in die bijzaal draaien... :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt de gehele line up :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 04:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blij dat ik hier niet heen hoef zeg :D
Jeeeeej 'Dov wordt oud partijtje 2.0'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wanneer komt de gehele line up :P?


Inderdaad, waar wacht men nog op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blackbox:
F8trix
Audiofreq live
Ran-D
The Prophet
Max Enforcer
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Frontliner live
Gunz for Hire live
MC Da Syndrome

Beatbox:
The Anarchist
A-lusion
Scope DJ
E-Force
Arkaine
Bass Modulators
Adaro
MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:36 
 

Line-up staat online..

Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten