HMH is geweldig.wrote:HMH is wel kutfucked dure reis
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Beetje glad plaatselijk, maar inderdaad één van de betere locaties.wrote:HMH is geweldig.wrote:HMH is wel kutfucked dure reis
G
de locatie wel, maar de reis ernaartoe nietwrote:HMH is geweldig.wrote:HMH is wel kutfucked dure reis
Carpoolservice! (Kiss & Ride)wrote:de locatie wel, maar de reis ernaartoe nietwrote:HMH is geweldig.wrote:HMH is wel kutfucked dure reis
iig niet voor mijn portomonnee
G
ticket binnen!
E
Me likezwrote:ticket binnen!
G
jazekerwrote:Me likezwrote:ticket binnen!
gaat gezellig worden altesamen!
E
Haha zeker! 
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Heb vanavond ook maar een ticket gehaald, gaat een mooie avond worden 
Zou toch wel graag een volledige line-up gaan zien spoedig.
Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!
Zal wel weer niet...wrote:Of nog één keertje Project One.
G
de droom die nooit werkelijkheid zal wordenwrote:Of nog één keertje Project One.
Gelukkig was ik bij hun laatste optreden van 15 minuten 
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Inderdaad zeg! Ik hoop daarnaast nog op Activator, Daniele Mondello en Pila. Moet lukken!wrote:Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!
Of Hardheadz, Pavo is tenslotte terug bij Scantraxx.wrote:de droom die nooit werkelijkheid zal wordenwrote:Of nog één keertje Project One.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ben toch wel erg benieuwd wat ze allemaal uit de kast trekken voor 10 jaar scantraxx.
Toch een twijfelgevalletje. Wacht denk ik de volledige line-up af.
wrote:Inderdaad zeg! Ik hoop daarnaast nog op Activator, Daniele Mondello en Pila. Moet lukken!wrote:Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!
Hopelijk zoveel mogelijk ouder materiaal, en zo min mogelijk nieuwe rommel.wrote:Ben toch wel erg benieuwd wat ze allemaal uit de kast trekken voor 10 jaar scantraxx.
En hopelijk GEEN Brennan Heart.
Ga met een groepje mee.wrote:Waarom zou jij naar dit feestje gaan
Hopende op een A-Lusion bijvoorbeeld.
Q-dance presents: @Scantraxxnl 10 Years is almost sold out. Last tickets are available here: http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/ #QS10Y
Who was there
Nobody has said they're going yet.