Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 21:29 
 

KSwoosh schreef:
HMH is wel kut -.- fucked dure reis :(

HMH is geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
HMH is wel kut -.- fucked dure reis :(

HMH is geweldig.


Beetje glad plaatselijk, maar inderdaad één van de betere locaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 09:21 
 

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
HMH is wel kut -.- fucked dure reis :(

HMH is geweldig.

de locatie wel, maar de reis ernaartoe niet xd iig niet voor mijn portomonnee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
HMH is wel kut -.- fucked dure reis :(

HMH is geweldig.

de locatie wel, maar de reis ernaartoe niet xd iig niet voor mijn portomonnee


feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202.html

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:55 
 

ticket binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:39 
 

KSwoosh schreef:
ticket binnen!

Me likez
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:45 
 

echte_oostzaner schreef:
KSwoosh schreef:
ticket binnen!

Me likez

jazeker :)
gaat gezellig worden altesamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:51 
 

Haha zeker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 00:06 
 
Hardtraxxer

Heb vanavond ook maar een ticket gehaald, gaat een mooie avond worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou toch wel graag een volledige line-up gaan zien spoedig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of nog één keertje Project One. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Of nog één keertje Project One. ;)

Zal wel weer niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:28 
 

hoebedoelje schreef:
Of nog één keertje Project One. ;)

de droom die nooit werkelijkheid zal worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelukkig was ik bij hun laatste optreden van 15 minuten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:01 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!

Inderdaad zeg! Ik hoop daarnaast nog op Activator, Daniele Mondello en Pila. Moet lukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hoebedoelje schreef:
Of nog één keertje Project One. ;)

de droom die nooit werkelijkheid zal worden :(


Of Hardheadz, Pavo is tenslotte terug bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:03 
 
Hardtraxx Elite

Ben toch wel erg benieuwd wat ze allemaal uit de kast trekken voor 10 jaar scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch een twijfelgevalletje. Wacht denk ik de volledige line-up af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

revbass schreef:
urbandesigner schreef:
Hoop op Beholder, Prefix & Density en Radical Redemption in de line up aanvulling!

Inderdaad zeg! Ik hoop daarnaast nog op Activator, Daniele Mondello en Pila. Moet lukken!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ben toch wel erg benieuwd wat ze allemaal uit de kast trekken voor 10 jaar scantraxx.


Hopelijk zoveel mogelijk ouder materiaal, en zo min mogelijk nieuwe rommel.

En hopelijk GEEN Brennan Heart. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zou jij naar dit feestje gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom zou jij naar dit feestje gaan :lol:


Ga met een groepje mee. ;)

Hopende op een A-Lusion bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance presents: @Scantraxxnl 10 Years is almost sold out. Last tickets are available here: http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/ #QS10Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dan gaat het 'm niet worden. :(
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten