Pluspuntje voor het ontbreken van Brennan Heart inderdaad.wrote:Line-up staat online..
Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus
Maar minpunten voor:
Gunz For Hire
Ran-D
Adaro
D-Block & S-te-Fan
Gewoon zaaltje wisselen dus!
Pluspuntje voor het ontbreken van Brennan Heart inderdaad.wrote:Line-up staat online..
Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus
Dit dus (maar dan snap ik het nietwrote:10 keer liever BH dan AudiofreQ of F8trix, snap sowieso dat f8trix al in de main staat. En Scope/A-lusion/Adaro in de 2e zaal staan.
Hoezo minpunten die namen zijn toch alleen maar plus punten?wrote:Pluspuntje voor het ontbreken van Brennan Heart inderdaad.wrote:Line-up staat online..
Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus![]()
Maar minpunten voor:
Gunz For Hire![]()
Ran-D![]()
Adaro![]()
D-Block & S-te-Fan![]()
Gewoon zaaltje wisselen dus!
Begint met de V, en eindigt op politiekwrote:Best leuke line-up. Kan er alleen niet bij dat Audiofreq gewoon op alle grote feesten staat na wat hij allemaal geflikt heeft...
Deze artiesten kunnen echt wel een leuke set neerzetten hoor. Alleen denk ik steeds als ik Max Enforcer op een line-up zie staan dat hij nog bij Tillt zit en dus een soortgelijke set zal neerzetten. Beatbox area is gewoon een prima line-up met allemaal namen die me wel wat lijken buiten A-Lusion dan (met alle respect). Adaro en E-Force zijn sowieso gruwelijk.wrote:Blackbox:
Ran-D
Max enforcer
Headhunterz
Gunz for Hire live
Dat vraag ik me dus ook af bij Brennan Heart.wrote:Best leuke line-up. Kan er alleen niet bij dat Audiofreq gewoon op alle grote feesten staat na wat hij allemaal geflikt heeft...
Ik vind de namen behalve A-Lusion juist niets.wrote:Beatbox area is gewoon een prima line-up met allemaal namen die me wel wat lijken buiten A-Lusion dan (met alle respect).
Ik kan de line-up ook wel begrijpen én waarderen, maar vind niet dat Adaro de beste producer van 2011 is geweest. Deze artiest hoort inderdaad niet thuis op de mainstage bij dit event.wrote:Deze line-up was te verwachten, terwijl mij het nog meevalt dat Dov de wasted penguinz nog niet uitgenodigd had. Vind alleen dat ze adaro wat meer aandacht mogen schenken, ipv op de beatbox neer te knallen. Is toch 1 van de beste producers van 2011 geweest!
Dat bedoelde ik ookwrote:Dit dus (maar dan snap ik het nietwrote:10 keer liever BH dan AudiofreQ of F8trix, snap sowieso dat f8trix al in de main staat. En Scope/A-lusion/Adaro in de 2e zaal staan.)... jammer dat Scope DJ nooit echt doorgebroken is. Zit al jaren net onder de top, al zou je dat qua producties niet zeggen
Line-up is verder niet boeiend.
Ik zie jou eigenlijk alleen maar commentaar hebben op feesten, je lijkt nergens zin in te hebben etc. In welk feest heb jij nou écht zin?wrote:Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest.
Je bedoelt kritisch, ja dat klopt.wrote:Ik zie jou eigenlijk alleen maar commentaar hebben op feesten, je lijkt nergens zin in te hebben etc. In welk feest heb jij nou écht zin?wrote:Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest.
Jij noemt dit (opbouwende) kritiek?wrote:Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest.
Kun je mij even quoten waar ik dat gezegd heb als je wilt. Dankjewel!wrote:Jij noemt dit (opbouwende) kritiek?wrote:Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest.