Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Line-up staat online..

Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus


Pluspuntje voor het ontbreken van Brennan Heart inderdaad. :thumbsup:

Maar minpunten voor:

Gunz For Hire :sick:
Ran-D :yawn:
Adaro :yawn:
D-Block & S-te-Fan :sick:

Gewoon zaaltje wisselen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

10 keer liever BH dan AudiofreQ of F8trix, snap sowieso dat f8trix al in de main staat. En Scope/A-lusion/Adaro in de 2e zaal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
10 keer liever BH dan AudiofreQ of F8trix, snap sowieso dat f8trix al in de main staat. En Scope/A-lusion/Adaro in de 2e zaal staan.


Dit dus (maar dan snap ik het niet :P )... jammer dat Scope DJ nooit echt doorgebroken is. Zit al jaren net onder de top, al zou je dat qua producties niet zeggen :loving: Line-up is verder niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:53 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Chris Two schreef:
Line-up staat online..

Redelijke line-up als ik hem zo bekijk.. geen BH.. +puntje dus


Pluspuntje voor het ontbreken van Brennan Heart inderdaad. :thumbsup:

Maar minpunten voor:

Gunz For Hire :sick:
Ran-D :yawn:
Adaro :yawn:
D-Block & S-te-Fan :sick:

Gewoon zaaltje wisselen dus!


Hoezo minpunten die namen zijn toch alleen maar plus punten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net iets minder dan de Intents line up :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Best leuke line-up. Kan er alleen niet bij dat Audiofreq gewoon op alle grote feesten staat na wat hij allemaal geflikt heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Best leuke line-up. Kan er alleen niet bij dat Audiofreq gewoon op alle grote feesten staat na wat hij allemaal geflikt heeft...

Begint met de V, en eindigt op politiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit label is me dus echt he-le-maal kwijtgeraakt blijkt uit deze line-up. Werkelijk geen enkele artiest die me echt kan boeien behalve Adaro in de Beatbox xd Meer konden ze er helaas niet van maken. Ja Brennan Heart of Zatox uitnodigen, maar daar word ik al helemaal niet vrolijk van haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch goed dat het in de HMH is. Kun je handjesklappen met kutmuziek in topkwaliteit.

Nee, maar sorry hoor, ik weet dat ik niet into de HS ben, maar wil hier echt iemand heen? Dan sta ik toch echt 300 keer liever op Hardshock, ook voor de HS. Maar goed, ieder zijn keus he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Blackbox:
Ran-D
Max enforcer
Headhunterz
Gunz for Hire live

Deze artiesten kunnen echt wel een leuke set neerzetten hoor. Alleen denk ik steeds als ik Max Enforcer op een line-up zie staan dat hij nog bij Tillt zit en dus een soortgelijke set zal neerzetten. Beatbox area is gewoon een prima line-up met allemaal namen die me wel wat lijken buiten A-Lusion dan (met alle respect). Adaro en E-Force zijn sowieso gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou hier wel heen willen hoor :p Is toch iets van smaak -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:23 
 
Hardtraxxer

D-Block & S-te-Fan Zijn laatste tijd goed bezig ook met hun setjes..
Headhunterz Is al helemaal lekker bezig
Frontliner ook de laatste tijd,
Ik maak me geen zorgen wordt gewoon een dik feest ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:27 
 
Hardtraxxer

Ik vind het gewoon een heerlijke line-up, word een fijne avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Best leuke line-up. Kan er alleen niet bij dat Audiofreq gewoon op alle grote feesten staat na wat hij allemaal geflikt heeft...


Dat vraag ik me dus ook af bij Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Beatbox area is gewoon een prima line-up met allemaal namen die me wel wat lijken buiten A-Lusion dan (met alle respect).


Ik vind de namen behalve A-Lusion juist niets.

Hoop ook dat A-Lusion een oudjes set draait, zo niet, dan sla ik A-Lusion ook wel een keer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Deze line-up was te verwachten, terwijl mij het nog meevalt dat Dov de wasted penguinz nog niet uitgenodigd had. Vind alleen dat ze adaro wat meer aandacht mogen schenken, ipv op de beatbox neer te knallen. Is toch 1 van de beste producers van 2011 geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Deze line-up was te verwachten, terwijl mij het nog meevalt dat Dov de wasted penguinz nog niet uitgenodigd had. Vind alleen dat ze adaro wat meer aandacht mogen schenken, ipv op de beatbox neer te knallen. Is toch 1 van de beste producers van 2011 geweest!


Ik kan de line-up ook wel begrijpen én waarderen, maar vind niet dat Adaro de beste producer van 2011 is geweest. Deze artiest hoort inderdaad niet thuis op de mainstage bij dit event.

Ook vind ik Gunz For Hire én Ran-D in één programmering wat veel.

Maar ik ga me er denk ik toch weldegelijk vermaken! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:44 
 

(L) (L) heerlijke lineup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
10 keer liever BH dan AudiofreQ of F8trix, snap sowieso dat f8trix al in de main staat. En Scope/A-lusion/Adaro in de 2e zaal staan.


Dit dus (maar dan snap ik het niet :P )... jammer dat Scope DJ nooit echt doorgebroken is. Zit al jaren net onder de top, al zou je dat qua producties niet zeggen :loving: Line-up is verder niet boeiend.


Dat bedoelde ik ook :lol: , typfoutje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest. :woot:

Ik zie jou eigenlijk alleen maar commentaar hebben op feesten, je lijkt nergens zin in te hebben etc. In welk feest heb jij nou écht zin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest. :woot:

Ik zie jou eigenlijk alleen maar commentaar hebben op feesten, je lijkt nergens zin in te hebben etc. In welk feest heb jij nou écht zin?


Je bedoelt kritisch, ja dat klopt.

Waar ik echt zin in heb is het Defqon.1 weekeinde, Defqon.1 Sydney en hopelijk Qore 3.0 aan het einde van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest. :woot:

Jij noemt dit (opbouwende) kritiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe minder zin ik heb in dit feest. :woot:

Jij noemt dit (opbouwende) kritiek?


Kun je mij even quoten waar ik dat gezegd heb als je wilt. Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets boven je :lol:

feesten/q-dance-presents-scantraxx-10-years-t23009-175.html#p898622
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten