Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de locatie juist heel tof! Ergens random in een soort natuur parkje maar wel goed bereikbaar. Zaal was prima grootte en dat we achter de dj's konden staan voegde echt veel toe aan de sfeer!

Alleen jammer dat de airco dan stuk ging, warmte was inderdaad een grote minpunt. Maar goed, mocht de pret niet drukken bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, vond de locatie ook juist onwijs gaaf! Weer is wat anders. En zoals iedereen al heeft vermeld; de sfeer was inderdaad echt onwijs top :loving: . Iemand die tot het einde is gebleven? Wat was de closing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij was het niet bepaald in de buurt (omgeving Eindhoven), maar desalniettemin heb ik onwijs genoten! Toffe sfeer met dedicated mensen vanaf moment één.

Tijdens ANDY SVGE binnengekomen, die een heerlijke set neerzette. De set van Phuture Noize was echt genieten geblazen, ondanks de extreme omstandigheden wat eigenlijk wel een flinke smet was voor mij. Van de locatie ben ik ook alles behalve gelukkig geworden. De geluidskwaliteit vond ik vrij wisselend gedurende de avond. Het ene moment viel het geluid aan de linkerzijde compleet weg en het andere moment stond het geluid belachelijk hard waar ik nu nog last van heb. Prijzen voor consumpties waren daarnaast ook niet bepaald mild, € 2,90 voor een kleine pils?

Maar goed, muzikaal gezien - en daar gaat het eigenlijk vooral om - was het een fenomenale avond. Ik ga mij de komende tijd wel vermaken met het album!

Erwiet schreef:
Ja, vond de locatie ook juist onwijs gaaf! Weer is wat anders. En zoals iedereen al heeft vermeld; de sfeer was inderdaad echt onwijs top :loving: . Iemand die tot het einde is gebleven? Wat was de closing?


Grotendeels een b2b set met Apexx. Outro van Chaos & Order was het laatste moment van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Airco was blijkbaar net kapot gegaan


Net als bij Shockerz in december. Zonde dat het net vannacht gebeurde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
maar je zag gewoon dat het geen hardstyle locatie was. Hoorde ook dat dit het eerste hardstyle feest ooit was in de Westerunie en dat het er nog nooit zo warm was geweest.

Qult was toch ook altijd in de Westerunie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja en pluspunten dat PN terrordome draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste is wel al gezegd geweest zo te zien. Kleinere feestjes met alleen liefhebbers blijft zo mooi. Sfeer hele avond was echt prachtig met als hoogtepunt tijdens de solo set van PN. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 03:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
PEPii schreef:
maar je zag gewoon dat het geen hardstyle locatie was. Hoorde ook dat dit het eerste hardstyle feest ooit was in de Westerunie en dat het er nog nooit zo warm was geweest.

Qult was toch ook altijd in de Westerunie?

Qult was geen hardstyle evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No shit sherlock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom vraag je het dan als hij toch zegt dat het het eerste hardstyle feest was? :lol:

Je kan niet een fout antwoord geven en dan achteraf zeggen "natuurlijk is dat het foute antwoord"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat je mijn vraag ook gewoon als een vraag kan zien en niet als een suggestie dat iemand anders naast de pot piest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
PEPii schreef:
maar je zag gewoon dat het geen hardstyle locatie was. Hoorde ook dat dit het eerste hardstyle feest ooit was in de Westerunie en dat het er nog nooit zo warm was geweest.

Qult was toch ook altijd in de Westerunie?


Ze hadden dus toch gelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Omdat je mijn vraag ook gewoon als een vraag kan zien en niet als een suggestie dat iemand anders naast de pot piest.

Waarom quote je dan de post ‘Hoorde dat dit het eerste hardstylefeest ooit in de Westerunie was’ er boven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje. Zestienmaal excuus en je krijgt drieënhalf pils van me op defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij krijgt de helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Permban is wel op zijn plaats hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Jeetje. Zestienmaal excuus en je krijgt drieënhalf pils van me op defqon.

Doe dan maar 3,5maal excuus en 16 pils op Defqon :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Net ook maar een kaartje gekocht. Rij in mn eentje die kant op vanuit Wageningen. Nog mensen die mee willen rijden? En wie zie ik daar?
THArdstyler schreef:
Gaat er toevallig nog iemand vanuit het oosten hier naar toe met de ootoo en heeft een plekkie over? Wellicht dat ik dan toch nog wel ga, wil heel graag eigenlijk.

Is Wageningen het oosten?

Zojuist op FB een filmpje gezien, meters kippenvel en balen als een stekker dat ik er niet bij was. Komt er nog bij dat ik eventueel gewoon met de enige echt EHRNK mee had kunnen rijden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
ULTIMO schreef:
Jeetje. Zestienmaal excuus en je krijgt drieënhalf pils van me op defqon.

Doe dan maar 3,5maal excuus en 16 pils op Defqon :list:

Daar gaan we wel uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stond de dj-booth nou gewoon tussen het publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Stond de dj-booth nou gewoon tussen het publiek?


Je kon er idd achter gaan staan waardoor het helemaal omringd werd door mensen. Gaf een leuk effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrij standaard bij veel technofeesten, is inderdaad tof en wat intiemer, zeker als je als artiest een feest voor je fanbase houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik, maar denk dat ik me er op een feest wel aan kan storen. Een dj-booth hoort gewoon iets hoger en in de schijnwerpers te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt goud. Kan ook gemakkelijk even een kort praatje maken of een fotootje scoren bij een rustig moment. De connectie met het publiek ligt op deze manier een stuk hoger. Van mij mogen ze dit op meer kleine locaties doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd erg leuk. Bracht een goede sfeer met zich mee en zorgde voor een 'samen' gevoel.

Enige nadeel wat het met zich meebracht was dat je in het midden van de zaal en meer naar achteren helemaal niets zag van de DJ.
De booth op de verhoging en daar omheen nog publiek was nog beter geweest. :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten