Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het er vooral vet uitzien vanaf de eerste verdieping. Hele zaal gevuld, iedereen om die DJ booth heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vermakelijk feest gehad. Enkel liefhebbers wat in de sfeer goed merkbaar was :) Jammer genoeg vanwege de gezondheid (en warmte) niet al te los kunnen gaan. De tweede helft van de avond vooral rechtsachterin voor de ventilator gestaan. Aan het einde van de set PN + Ran-D naar huis gegaan.

Iemand dat snuifhok aan de rechterzijde (direct naast de trap vanaf de ingang) nog opgevallen? Volgens mij was het de ontvangstruimte voor dj's maar de hele avond liepen er diverse lui in en (neus ophalend) uit, inclusief personeel van Westerunie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff en dan een vriend van me eruit mieteren omdat ie betrapt was en maar 0.2 g pep bij zich had :lol:. Zo apart dat ze je bij de ene Venue eruit kicken en bij de andere venue dat je het alleen maar hoeft in te leveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 11:03 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Vermakelijk feest gehad. Enkel liefhebbers wat in de sfeer goed merkbaar was :) Jammer genoeg vanwege de gezondheid (en warmte) niet al te los kunnen gaan. De tweede helft van de avond vooral rechtsachterin voor de ventilator gestaan. Aan het einde van de set PN + Ran-D naar huis gegaan.

Iemand dat snuifhok aan de rechterzijde (direct naast de trap vanaf de ingang) nog opgevallen? Volgens mij was het de ontvangstruimte voor dj's maar de hele avond liepen er diverse lui in en (neus ophalend) uit, inclusief personeel van Westerunie xd


Alle DJ's etc zaten daar iedergeval wel :P stond nog eventjes binnen toen ik het canvas daar bracht.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten