Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apexx geskipt om nog enigzins vroeg thuis te zijn. Legendarisch sfeer tijdens PN en b-front :worship: Heel vet feestje was dit. Kippenvel all over bij die laatste plaat.

Ran-D mixwerk vond ik wel slecht. Al zijn 'getease' tussen de tracks door nam de drive beetje weg. Ook al vond ik zijn platenkeuze wel prima.
En de warmte was abnormaal, zweetdruppels vielen van plafond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:03 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Of firepower :drool:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apexx ook geskipt om beetje optijd terug te zijn. Maar wat een sfeer had dit feestje zeg! :yay: echt zoveel kippevel gehad. Al die nieuwe tracks pfff. Andy Svge z'n setje was ook echt peuk! S1ngular ook met lekkere Classics tussen door :clap:

B-Front z'n set was ook echt super dik! Ran-D z'n mixwerk was wel minpuntje inderdaad. Maar wel genoten van wat hij draaide.


Ik heb me echt heel goed vermaakt bij dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Halverwege Apexx weggegaan om nog een beetje op een redelijke tijd thuis te zijn. Wat een heerlijke muziek heb ik gehoord en wat een goeie sfeer hing er!! Wel een groot minpunt: wat was het godsgruwelijk tering warm zeg......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sprong een gat in de lucht toen Andy SVGE Dark Sun er op gooide :love: en die sfeer tijdens Twilight Zone!

PN was super tof om al die nieuwe tracks te horen! En leuk dat er ook een paar reeds bekende nummers in zaten.

Verder B-Front: goud. Cats, Jets & Breaks, E=NC2, What we Are en natuurlijk zijn eigen werk (L)

Ran-D solo en even later met PN ook prima. Apexx hebben we wat minder mee dus inmiddels in de trein naar huis.

Hoe is de closing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer op weg naar huis. Was een mooi feestje.
S1ngular draaide anders dan verwacht, voornamelijk classics hitjes, was wel prima. Andy SVGE had een vette set, een stuk beter dan wat ik op Xxlerator spotlight van hem heb gehoord.
Dan de set van Phuture Noize. Ik kende van zijn album van tevoren alleen Black Mirror Society en Drift Away, maar wat een briljant album zeg. Me-ters kippenvel bij World of Distortion en Circles & Squares. Ook zijn laatste plaat klonk echt geweldig.
Vervolgens B-Front die weer heerlijk draaide, zijn nieuwe nummers klinken echt top. Daarna kakte ik een beetje in en vond Ran-D ook maar mwah, Uprising bootleg was wel tof. Uiteindelijk besloten om na 25 minuten Apexx te vertrekken, heb nog een lange reis voor de boeg, waarschijnlijk pas 8 uur thuis :P
Verder was de sfeer top, geluid wisselvallig en de warmte niet te harden, tering hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 05:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet feest was dit :worship:

Binnen gekomen vlak voor Andy SVGE. En wat een goede set draaide hij :worship: Vooral hulde voor die 2 remixen van die hardcore platen (1 van wildstylez en 1 van hem, kan ff niet op de namen komen).

PN album showcase ook heel vet maar ik stond te zweten als een otter en ik ging bijna van m'n eigen af dus ik gevlucht naar die ventilatoren, alleen daar was het geluid super kut op dat moment dus heb niet echt maximaal kunnen genieten van dat album. Toch klonk het ondanks het kut geluid echt heel erg goed, vooral Kill the Future :worship:

B-front ook een goede set en Jezus wat een sfeer hing er in de zaal :)
Platenkeuze van Ran-d was dik in orde maar dat getease is 3 keer leuk en daarna wordt het irritant. Die nieuwe collab van hem en Andy SVGE (armageddon?) was trouwens ook kneiter goed :drool:

Na een kwartiertje Apexx naar huis gegaan want die muziek kan ik niks mee.

Maar de tering wat was het warm daar. Niet te doen zonder die ventilatoren. En €2.80 voor een bekertje water, kom op :/
Geluid was ook niet constant goed.

Prima feest, locatie wat minder, sets/muziek en sfeer waren uitmuntend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 07:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet alles gelezen en denk dat veel al is gezegd maar toch:

Sfeer was echt geweldig, precies wat je wil van een kleiner feest.
Super lachen dat je achter de dj booth kon staan.
Geluid was soms minder maar wel te happen voor t feest.
Muzikaal gezien echt perfect. Ik had eerst moeite met pn leuk vvinden maar ben sinds qlimax al helemaal om.

Verder hadden de andere djs echt leuke sets en de closing vond ik echt prachtig. Toen eerst magic en dan nog genocide werd gedraaid heb ik me echt kapot gestampt. Verder ook crispy bassdrum en master this gedraaid. Zijn echt de 2 ‘hardcore’ nummer die ik zelf zou draaien aan t eind van een hardstyle feest. Kortom q-dance, regel weer een feest waar alleen dit soort die hard fans komen want t was geweldig.


EDIT: het was tantoe warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:21 
 
Hardtraxxer

Zoals al gezegd, wat een warmte zeg.. voor de mensen die bij road to redemption zijn geweest, dit was nog veel erger dan dat.

Maar desondanks, wat een geweldig feest. Zodra singular classics begon te draaien halverwege zijn set begon de sfeer al uitermate goed en dat werd alleen maar beter hoe dichter we bij Phuture Noize kwamen.

Echt een super avond gehad met vele mensen, en dan ook nog een canvas aan Marco kunnen geven waar die duidelijk echt verrast en blij mee was.

Voor de mensen die het niet goed konden zien of niet geweest zijn:
Afbeelding

Alle setjes waren top, ran-d had inderdaad wat minder mogen teasen maar verder gewoon goed zoals altijd.

En wat een geweldig album zeg... :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan de filmpjes te zien moet dit een belachelijk goed feest zijn geweest :surrender: Wat een sfeer joh! Wel erg jammer van de hitte, zou voor mij wel echt een moodkiller zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was echt ‘dansen op een vulkaan’ geblazen, maar wat een sfeer zeg.

Al die handen in de lucht...kippenvel! :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker vroeg op pad.
Voor het feest nog even gaan pilsen in café de Walvis met de PN-fangroep. Dat zette wel meteen een leuke toon.

S1gular startte lekker in, maar helaas was ik één van de weinige (net als Joey) die aan het dansen waren. Waardoor hij vrij snel overschakelde naar Hardstyle.
Andy Svge zette een meer dan behoorlijk setje neer, wat mijn zin in de set van onze held alleen nog maar deed toenemen.

En Jezus Maria wat een set. :worship: Die nieuwe plaaten waren er stuk voor stuk boenk op. :love:
Na die set was de temperatuur wel opgelopen tot 45° ofzo.. niet normaal. xd

B-Front bracht daarna een veelzijdige set. Hij vond het een goed idee om 5 klappers na elkaar te draaien. Daar waren mijn Intents gevoelige beentjes niet blij mee, pfoe... :lol:

De afsluitset was ook ongeveer wat ik er van had verwacht: wat ouder PN spul hier en daar. De Sloopvergunning edit was ook heel fijn om nog eens te horen. :loving:

Een heel geslaagde avond dus met al die dedicated fans. En wat een album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik van van tevoren niks geluisterd, wordt de hele CD gedraaid in de auto op de heenweg xd
Maar goed, al meteen duidelijk dat het een dik album is. Toen we binnen kwamen was het al veel te warm, na het eerste uurtje alle plekken geprobeerd, om tot de conclusie te komen dat het alleen recht voor die propellor goed te doen was. Maar toen was iedereen toch al bezweet, dus accepteren dat het warm is en gewoon losgaan.

Zaal was verder wel heel gaaf, mooie underground sfeer, Maassilo/Klokgebouw met een schepje er bovenop. Leuk dat je een deck achter de dj-booth had en een bovenverdieping, daar hebben we het meest gestaan. Sfeer was echt geweldig bij Phuture Noize, maar dat is logisch. B-Front ook weer als vanouds, nog verrassende platen als E=NC2, Cats, Jets & Breaks en R.E.M Coma :bomb: Ook die nieuwe klinken goed, vooral die met Degos & Re-Done.

Bij Ran-D niet echt geërgerd aan het teasen, wel aan dat hij er een paar keer flink naast zat. Ook wel wat platen die van mij niet meer hoeven, zoals Zombie, maar prima set wel. Apexx nog nooit horen draaien, maar was ook wel aardig. Draaide nog Fusion of Sound, Inhuman en Dismissed. Halverwege echter naar huis gegaan.

Al met al een geslaagd feest met alleen maar liefhebbers, zeker het geld waard. Volgende keer de luchtbehandeling fixen, want naast dat het warm was, was de lucht niet echt zuurstofrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik van van tevoren niks geluisterd, wordt de hele CD gedraaid in de auto op de heenweg xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met een groepje in een busje naar Damsko gegaan.

Mooi snel binnen en alles geregeld.

S1ngular draaide leuke classics en Andy Svge had ook een lekker setje.
Phuture Noize was fenomenaal, expres de platen niet geluisterd, compleet verrast. Imo echt mijlenver boven Pursuit Of Thunder dit. B-Front was ook vet maar ik moet eerlijk zijn dat ik na Phuture Noize niet veel meer qua muziek heb meegekregen door de hitte.

Hitte incl. een wond op mn voet zorgde er voor dat ik sowieso niet echt los ging, meer echt genoten van de muziek want er werd door iedereen heerlijk gedraaid.

Op een punt kon ik niet langer dan 15 min binnenblijven omdat ik beroerd van de hitte werd. Dat inclusief met zo veel water drinken dat je daar ook nog eens beroerd van wordt, je kon er niet tegen drinken.

Hadden gehoord van de beveiliging dat de airco kapot was gegaan.

Al in al, topfeest, enorm gezellig, goed gedraaid. Maar het grootste en enige minpunt was gewoon de hitte. En als er toch wat moet wezen dan is die fanatieke beveiliger die als een bezetene op flesjes e.d. controleert terwijl het zo warm is wel skeer. Als je airco kapot is en het zo warm is dan kun je je bezoekers toch gvd wel gewoon water geven uit de kraan t.o.v. die kleine flesjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
. Maar toen was iedereen toch al bezweet, dus accepteren dat het warm is en gewoon losgaan.
.


Dit vond ik wel mooi juist, op gegeven moment boeide het allemaal niet zo erg meer :)

Ohja en gratis water met ijs en citroen was ook niet verkeerd :) (we kregen soms ook gratis bier, wilden we bijkopen zodat iedereen had, kregen we die ook gratis :cool: :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 13:41 
 
Hardtraxxer

Echt een uniek feest!
Genoten van B-Front & Ran-D maar hoogtepunt was natuurlijk Phuture Noize!
45 minuten los gegaan en ik was niet de enigste.
Ran-D - Nirvana is ook een pareltje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat. Een. Sfeer.

Ongekend feest was dit zeg. Positief verrast door S1ngular. ANDY SVGE draaide echt heerlijk.
Phuture Noize z'n album showcase natuurlijk veruit het hoogtepunt van de avond. Kippenvel tot over mijn oren...

Maar ook echt even een complimentje richting B-Front, een van de aller beste sets die ik ooit van hem heb gezien.
R.E.M. Sleep (Thera Live Edit) :drool: en E=NC2 erin gooien, dat doen echt alleen helden :love:

Hele fijne avond gehad, met de sfeer en het gruwelijk vette album als hoogtepunten, eentje voor in de boeken deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een feest.

S1ngular die met heerlijke classics opende. Heerlijke opwarmertje :thumbsup:

Andy SVG was compleet genieten. Heerlijke euphoric platen maar toch met wat hardere platen ertussen paste perfect bij de sfeer.

Phuture noize constant kippenvel. Heel blij dat ik me heb weten in te houden om de tracks niet van tevoren te lusiteren in de heenreis. Circle and Squares, make the world go, we are the future echt TOTY waardige platen. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Dit was voor mij de beste B-front set die ik tot nu toe heb meegemaakt. Sfeer zat er echt grandioos bij met verschillende prachtplaten.
Tijdens ran-d, maar gaan uitrusten want zoals eerder genoemd was de hitte niet uit te houden.
Ran-D begon wel mix fouten te maken tijdens de b2b met PN waar ik mij aan ergerde helaas :(
Na AK47 gelijk maar naar huis gegaan. te benauwd om door te gaan

Nacht om niet te vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest en wat een sfeer :loving: . Phuture Noize natuurlijk de absolute koning van de avond! B-Front draaide ook super lekker (The Solution :loving: ). Andy SVGE was ook echt een prima binnenkomer!
Enige minpuntjes waren natuurlijk de hitte en het geluid wat nogal schommelde (vooral bij Apexx matig).

Mooi trouwens ook om te zien hoe erg Marco er van genoot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit :worship:

Zoals gezegd, echt niet normaal warm. Heb het nog nooit zo extreem meegemaakt op een feest. Maar de setjes maakten dat zeker goed. De album showcase was het hoogtepunt, die sfeer. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feestje was dit, Preparty was gezellig met de fangroep daarna S1ngular een prima set Andy Svge draaide heel leuk. Pn album showcase :worship: Bizar goed was dat, B-Front was daarna toch wel een briljante set openen met Cats Jets & Breaks daarna nog E=NC2 nog en vervolgens Rem Coma, What we are en Eternal Voice achter elkaar opklappen, wat een baas. Ran-d & pn was leuk Terrordome en Sound of silence briljant.
Apexx niet veel bijzonder behalve Dismissed en Inhuman.
Belachelijke hitte zeg hier, toen ik thuis kwam ben ik maar ff gaan douchen.

S/o naar JariV98 voor mij naar leiden toe te brengen je krijgt van mij wel wat pils op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Sprong een gat in de lucht toen Andy SVGE Dark Sun er op gooide :love: en die sfeer tijdens Twilight Zone!


Deze tracks waren zoooo fijn :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een nacht! Enorm genoten bij binnenkomst van de classics van S1ngular. ANDY SVGE draaide ook heerlijk! Oook nog even met hem gepraat, top gozer! Toen het hoogtepunt van deze avond, de album showcase Phuture Noize, heb echt met kippenvel gestaan. Vooral tijdens Circles and squares stond het kippenvel overal. Had express niks geluisterd van te voren, zodat ik compleet verrast werd. Dit album is weer zoveel beter dan zijn vorige album! Tijdens B-Front helaas te lang in de rij gestaan om een praatje te maken en een handtekening te halen bij Phuture Noize. Maar had dat ook voor geen goud willen missen! Heb gelukkig wel The Solution gehoord, wat een pareltje! :loving: B-Front draaide overigens echt top, zelfs Followed van Rejecta kwam voorbij! Na B-Front trok ik de hitte echt niet meer, het was vanaf toen de hele tijd dan weer naar binnen en dan weer buiten afkoelen. Voor mij was dit wel echt een minpunt, heb hierdoor veel dingen gemist. Gelukkig nog wel Ran-D met Phuture Noize meegepakt. Met Apexx en de closing kon ik weinig, dus om 04:40 maar naar buiten gegaan. Daarna begon de reis naar huis, helaas ging de eerste trein richting Den Helder pas om 07:14, waardoor ik pas om 08:45 thuis aankwam met de fiets.

Enige minpunten vond ik de locatie, voor de sfeer was het perfect, maar je zag gewoon dat het geen hardstyle locatie was. Hoorde ook dat dit het eerste hardstyle feest ooit was in de Westerunie en dat het er nog nooit zo warm was geweest. Ook was het ijs voor 3 uur al op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Airco was blijkbaar net kapot gegaan
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten