Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.


Precies dit, snapte ook niet zo goed waar die namen vandaan kwamen. Natuurlijk had ik het tof gevonden om zulke namen te zien staan, maar de line-up die er nu staat is gewoon veel logischer. Deze lineup had je ook 99% kunnen verwachten, dus ik ben er ook voor 99% content mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
PEPii schreef:
Fijn dat hij zijn toelichting geeft op het ontbreken van een classic setje en het ontbreken van namen als MYST en D-Sturb op de line up. Kan eerlijkheid altijd waarderen en snap zijn punt. We hebben 20 euro betaald voor een kaartje en kijkend naar de namen die er staan is dit het meer dan waard. Ben super hyped voor de showcase van het album!!


Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.


Ik benoem ook alleen maar de namen die hier beschreven waren. Ik snap de keuzes ook goed, en als het meezit staat PN gewoon nog een tijdje achter de decks met B-Front. Ben ook benieuwd wat die closing precies gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:19 
 
Hardtraxxer

Looike schreef:
Hekzitter schreef:
Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.


Precies dit, snapte ook niet zo goed waar die namen vandaan kwamen. Natuurlijk had ik het tof gevonden om zulke namen te zien staan, maar de line-up die er nu staat is gewoon veel logischer. Deze lineup had je ook 99% kunnen verwachten, dus ik ben er ook voor 99% content mee


Denk gewoon omdat ze alle 3 melodieus maar toch hard zijn en dat veel mensen ze bij elkaar vinden passen.
De 3 sterke talenten die nu gewoon alle 3 erg hard groeien. (Myst heeft overigens nog wel een remix van chaos & order gemaakt dus is wat logischer dan d-sturb :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mogelijk ook nog aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Hekzitter schreef:
Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.


Precies dit, snapte ook niet zo goed waar die namen vandaan kwamen. Natuurlijk had ik het tof gevonden om zulke namen te zien staan, maar de line-up die er nu staat is gewoon veel logischer. Deze lineup had je ook 99% kunnen verwachten, dus ik ben er ook voor 99% content mee


Helemaal mee eens. je kon de line up gwn dromen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat nog iets van dertig kaarten op TicketSwap voor degene die nog twijfelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Citaat:
Public transport
The best way to get from Amsterdam Central Station to the WesterUnie is with bus line 21. From the city center, you can also take tramline 10. In both cases your end stop will be Van Limburg-Stirumstraat


Klopt dit wel? Hoort dit niet halte Van Hallstraat te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat dacht ik ook al ja. Als ik hem op de terugweg invoer kom ik wel bij van Limburg-Stirumstraat terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Yourai schreef:
Citaat:
Public transport
The best way to get from Amsterdam Central Station to the WesterUnie is with bus line 21. From the city center, you can also take tramline 10. In both cases your end stop will be Van Limburg-Stirumstraat


Klopt dit wel? Hoort dit niet halte Van Hallstraat te zijn?


Heen is in ieder geval uitstappen bij de halte Van Hallstraat inderdaad. Terug heb ik nog niet opgezocht, zie ik dan wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd zin in :yay: enige echte minpunt is de nare eindtijd, de trein terug gaat voor mij pas om 6:26. Zijn er nog leuke cafés/kroegen in de stad waar tot die tijd nog een paar biertjes gedronken kunnen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is Amsterdam dus is waarschijnlijk alles al dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Gvd zin in :yay: enige echte minpunt is de nare eindtijd, de trein terug gaat voor mij pas om 6:26. Zijn er nog leuke cafés/kroegen in de stad waar tot die tijd nog een paar biertjes gedronken kunnen worden?


De McDonalds daar is 24u per dag open, ik zeg daar afteren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:32 
 
Hardtraxxer

Looike schreef:
LV1 schreef:
Gvd zin in :yay: enige echte minpunt is de nare eindtijd, de trein terug gaat voor mij pas om 6:26. Zijn er nog leuke cafés/kroegen in de stad waar tot die tijd nog een paar biertjes gedronken kunnen worden?


De McDonalds daar is 24u per dag open, ik zeg daar afteren :yay:

Is die in de buurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Looike schreef:
LV1 schreef:
Gvd zin in :yay: enige echte minpunt is de nare eindtijd, de trein terug gaat voor mij pas om 6:26. Zijn er nog leuke cafés/kroegen in de stad waar tot die tijd nog een paar biertjes gedronken kunnen worden?


De McDonalds daar is 24u per dag open, ik zeg daar afteren :yay:

Is die in de buurt?


Zit er een naast het station op de Damrak die tot 06:00 open is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot 6 uur inderdaad, en opent weer om 7... dacht dat ie 24u geopend was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier ne opwarmert:

hardstyle/broken-balance-phuture-noize-black-mirror-society-warm-up-t64017.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Impulsaankoop gedaan op ticketswap, tot morgen

Edit: zo enthousiast dat ik er zelfs 2 heb gekocht xd
Nog 1 kaart te koop dus voor de aankoopprijs.

Edit 2: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
PEPii schreef:
Fijn dat hij zijn toelichting geeft op het ontbreken van een classic setje en het ontbreken van namen als MYST en D-Sturb op de line up. Kan eerlijkheid altijd waarderen en snap zijn punt. We hebben 20 euro betaald voor een kaartje en kijkend naar de namen die er staan is dit het meer dan waard. Ben super hyped voor de showcase van het album!!


Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.


Ja je hebt natuurlijk gelijk, maar ik had juist dus beetje gehoopt op een verrassingselement naast de standaard namen in de line up. Myst en D-Sturb zijn net als Phuture Noize de toekomst van de hardstyle en allemaal opkomend. Daarbij merk ik dat fans van Phuture Noize vaak ook fan zijn van deze twee artiesten. Vandaar dat ik ze noemde. Natuurlijk zijn ze niet relevant voor Phuture Noize zelf, maar hopen mag altijd toch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bizar veel zin in! :yay: :clap:

Hoop niet dat alle albums al uitvekrocht zijn als ik om 11 uur binnen ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
Bizar veel zin in! :yay: :clap:

Hoop niet dat alle albums al uitvekrocht zijn als ik om 11 uur binnen ben...


Om 01:00 begint de verkoop van de albums pas, dus dat moet goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

FRchris92 schreef:
Bizar veel zin in! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
FRchris92 schreef:
Bizar veel zin in! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Spobbertiet schreef:
FRchris92 schreef:
Bizar veel zin in! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

igi0n schreef:
FRchris92 schreef:
Bizar veel zin in! :yay: :clap:

Hoop niet dat alle albums al uitvekrocht zijn als ik om 11 uur binnen ben...


Om 01:00 begint de verkoop van de albums pas, dus dat moet goed komen!

Hatsaa! Dat is helemaal prima! Thanks! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brak, maar alsnog veel zin erin :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten