Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
ULTIMO schreef:
Ja en nadat je de grens van 25 euro gepasseerd bent moet je alsnog je pincode invullen.



Maar dan moet je wel iets van 10 bier bestellen ofzo, dat doe je ook niet zo vaak natuurlijk :$

Mijn ervaring is dat cashless betalen echt ideaal is. Doe het overal al, dus waarom op feesten niet?


Gevaar is dat je sneller geld uitgeeft -> sneller lam -> prima.

Line-up is naar mijn inziens oke, had ook liever dat PN langer zou draaien (en stiekeme hoop op een Myst erbij) maar dat zal de pret niet drukken! Verwacht ook wel dat hij nog met B-Front zal staan na de signeersessie (kun je ook onder de noemer hoop plaatsen). Zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
ULTIMO schreef:
Ja en nadat je de grens van 25 euro gepasseerd bent moet je alsnog je pincode invullen.



Maar dan moet je wel iets van 10 bier bestellen ofzo, dat doe je ook niet zo vaak natuurlijk :$

Mijn ervaring is dat cashless betalen echt ideaal is. Doe het overal al, dus waarom op feesten niet?

De keren dat ik onder de 25 euro bleef op een feest zijn denk ik op 1 stompje te tellen. En als je 's middags al voor 20 euro boodschappen hebt gedaan zit je er ook zo overheen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Seneeq schreef:
ULTIMO schreef:
Ja en nadat je de grens van 25 euro gepasseerd bent moet je alsnog je pincode invullen.



Maar dan moet je wel iets van 10 bier bestellen ofzo, dat doe je ook niet zo vaak natuurlijk :$

Mijn ervaring is dat cashless betalen echt ideaal is. Doe het overal al, dus waarom op feesten niet?

De keren dat ik onder de 25 euro bleef op een feest zijn denk ik op 1 stompje te tellen. En als je 's middags al voor 20 euro boodschappen hebt gedaan zit je er ook zo overheen natuurlijk

Je kunt je limiet ervoor natuurlijk omhoog zetten. Wat betreft je boodschappenargument, als je met het feest in het achterhoofd besluit om niet contactloos te betalen dan is dat geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg gave line-up. Ook gaaf om Apexx weer te zien!!

Ontzettend veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
als ik het goed onthouden heb is Singular een vriend van Marco (Phuture Noize) zelf.

Phuture Noize maakt zijn platen ook (in het verleden in ieder geval).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
De AYNTK is net verstuurd, je kan hier alleen met PIN betalen. Er zijn geen muntjes.


Mooi, Vondt het vorige week vrijdag ook prima werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Opening hours
The doors of the WesterUnie will be open at 10:00 and the party goes on till 05:00 in the morning.

Gaat er wel op hier trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Joey schreef:
De AYNTK is net verstuurd, je kan hier alleen met PIN betalen. Er zijn geen muntjes.


Mooi, Vondt het vorige week vrijdag ook prima werken.

Au...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Lennard95 schreef:
Joey schreef:
De AYNTK is net verstuurd, je kan hier alleen met PIN betalen. Er zijn geen muntjes.


Mooi, Vondt het vorige week vrijdag ook prima werken.

Au...


Dat russisch is blijven hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:14 
 
Artiest

TSFH schreef:
PhutureNoize schreef:

Wat had je zoal verwacht?


Nou, ik weet niet wat je de avond zelf allemaal in petto hebt , maar vooralsnog draai je maar 1.5 uur volgens de timetable. Tijdens een Phuture Noize avond verwacht ik wel wat meer Phuture Noize te zien. Wat me ook leuk had geleken en waar ik stiekeme hoop op had was misschien een classic set met allemaal platen uit je vorige albums :$ . Verder had ik ook wel een beetje stiekeme hoop op een artiest als Myst of D-Sturb wellicht in combinatie met een b2b met jou.
Ik snap de keuze voor B-Front en Ran-D heel goed, maar zelf heb ik echt helemaal niets met Ran-D, waar ook 1.5 uur van de avond aan besteed is (natuurlijk 45 min met jou maar toch).

Begrijp me niet verkeerd, want ik zal mij wel prima vermaken, maar ik denk dat hier wat meer uit gehaald had kunnen worden. Vooral meer Phuture Noize had ik verwacht. Maar goed, t is nou eenmaal zo. Ga er voor de rest mijn zin en avond niet door laten verpesten! Ben benieuwd naar je album!


Dit is meer een fissa om de release van een nieuw album, ik heb zelf sowieso niks met terug kijken naar het verleden dus ik vond dat zelf niet tof om daar een hele set voor in te richten. Het belangrijkste is, is dat ik een plek heb waar ik voor het eerst mijn hele album kan laten horen aan mensen die mijn shit waarderen. En daar gaat het uiteindelijk om.

Ik wilde graag meer draaien, maar door de signing sessie hebben we voor de zekerheid de time-table zo gemaakt dat het in ieder geval haalbaar is voor mij en dat ik niemand hoef teleur te stellen. Als er tijd vrij is om te draaien ga ik zeker checken of ik niet gewoon even aan kan sluiten op het podium.

Daarbij heeft dit feest uiteraard geen budget om maar een line-up neer te gooien wat je normaliter krijgt op een festival. Dus zelfs al had ik graag MYST en D-sturb er nog bij gewild had dit niet gekund qua budget. Ik ben heel blij dat ik juist artiesten waarmee ik bevriend ben neer kan zetten op een feest om mijn album te vieren. Ook al is Ran-D niet je ding, is het zo dat hij voor mij als artiest heel veel betekend heeft en daarom vind ik het veel toffer om hem op mijn feest te mogen zetten dan dat ik zelf een classic set draai waar ik zelf vrij weinig om geef.

Uiteraard zijn over al je punten nagedacht en bewust deze keuze gemaakt. Een feestje geven is niet zo makkelijk als dat het lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd zin in gvd! :yay: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
ik heb zelf sowieso niks met terug kijken naar het verleden dus ik vond dat zelf niet tof om daar een hele set voor in te richten.

:cry:

Ben het er helemaal mee eens dat zo'n set niet past tijdens deze avond. Maar lijkt me onwijs gaaf om eens een trowback set te kunnen bijwonen... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heet niet voor niets Phuture Noize :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:23 
 
Artiest

simon10pont schreef:
PhutureNoize schreef:
ik heb zelf sowieso niks met terug kijken naar het verleden dus ik vond dat zelf niet tof om daar een hele set voor in te richten.


:cry:

Ben het er helemaal mee eens dat zo'n set niet past tijdens deze avond. Maar lijkt me onwijs gaaf om eens een trowback set te kunnen bijwonen... :whistle:


Wilt niet zeggen dat ik het nooit ga doen haha, ik vond het sowieso alleen niet passen op deze avond.

Maar ik ben fucking benieuwd wat iedereen van het album gaat vinden en zie jullie allemaal vrijdag!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hij heet niet voor niets Phuture Noize :lol:


Great banter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima toelichting! Jammer dat je niet zo fan bent van classic setjes. Maar het ging mij ook voornamelijk vooral om de reden dat je in mijn ogen niet heel lang draait, maar snap dat daar natuurlijk wat minder tijd voor is als je ook signeersessies moet houden en fototjes moet schieten etc. Wat betreft Ran-D snap ik de keuze ook gewoon heel goed maar dat had ik al aangegeven, was meer gewoon jammer voor mij. (Had trouwens wel verwacht dat die er zal staan daar niet van). Er zijn trouwens genoeg andere die Ran-D wel vet vinden.
Ik kom uiteindelijk natuurlijk maar voor 1 reden, namelijk om je album voor het eerst helemaal te horen! Ben erg benieuwd. Wordt nog moeilijk om mezelf ervan af te houden vrijdag om het al te gaan luisteren. Tot vrijdag in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:

Wilt niet zeggen dat ik het nooit ga doen haha, ik vond het sowieso alleen niet passen op deze avond.

Maar ik ben fucking benieuwd wat iedereen van het album gaat vinden en zie jullie allemaal vrijdag!!!


Heerlijk als artiesten zo betrokken zijn...dit kan ik echt waarderen op een forum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel kleine kleding twijfel...korte of lange broek

Gaat toch flink stuiteren worden en gezien de verwachtte temperaturen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:19 
 
Hardtraxxer

Stuiterbal schreef:
Wel kleine kleding twijfel...korte of lange broek

Gaat toch flink stuiteren worden en gezien de verwachtte temperaturen :innocent:

Lange broek in een tas (voor de ochtend) en korte broek voor binnen #opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:19 
 
Hardtraxxer

Time Table had voor mij niet beter gekunt. 01.15 uur bfront :love:
Na ran-d weer in de auto naar het verre zuiden. Zaterdag gewoon werken.. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijne line up, had ook graag PN solo wat langer willen zien maar dat mag de pret niet drukken, deze avond wordt zwz legendarisch! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn dat hij zijn toelichting geeft op het ontbreken van een classic setje en het ontbreken van namen als MYST en D-Sturb op de line up. Kan eerlijkheid altijd waarderen en snap zijn punt. We hebben 20 euro betaald voor een kaartje en kijkend naar de namen die er staan is dit het meer dan waard. Ben super hyped voor de showcase van het album!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Fijn dat hij zijn toelichting geeft op het ontbreken van een classic setje en het ontbreken van namen als MYST en D-Sturb op de line up. Kan eerlijkheid altijd waarderen en snap zijn punt. We hebben 20 euro betaald voor een kaartje en kijkend naar de namen die er staan is dit het meer dan waard. Ben super hyped voor de showcase van het album!!


Snap niet zo goed waar de namen D-sturb en Myst vandaan komen. Ja ze maken beide wat stevigere melodische hardstyle, maar ze hebben samen nog nul collabs gehad. Wellicht dat die nog gaan komen, maar toch. B-front & Ran-d logisch vanwege meerdere collaborations en vriendschappen in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:17 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Hij heet niet voor niets Phuture Noize :lol:

Phormer Noize als classics alias dan maar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Fijn dat hij zijn toelichting geeft op het ontbreken van een classic setje en het ontbreken van namen als MYST en D-Sturb op de line up. Kan eerlijkheid altijd waarderen en snap zijn punt. We hebben 20 euro betaald voor een kaartje en kijkend naar de namen die er staan is dit het meer dan waard. Ben super hyped voor de showcase van het album!!


Dit :thumbsup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten