Ja maar "het meeste" zegt nog niks 
Inderdaad, zitten gewoon bij A2.wrote:Ja maar "het meeste" zegt nog niks
OT: Hier gaan we vast wel heen
Inderdaad, zitten gewoon bij A2.wrote:Ja maar "het meeste" zegt nog niks
Idd, je zit over t algemeen bij het label waar je het laatst op hebt gereleased. A2/Scantraxx duswrote:Ja maar "het meeste" zegt nog niks
Dus? En Waarom zeg je niks over The Beholder? Die zit ook niet bij Fusion ..wrote:Beat Providers is mythicawrote:Zany & The Beholder b2b
Donkey Rollers Live
B-Front
Slim Shore & Beat Providers
Southstylers Live
Titan
Pavo vs Dozer
Noisecontrollers & The Pitcher
Zoiets zou mooi zijn
Omdat Zany & The Beholder wel het èèn en ander met elkaar te maken hebben en Slim Shore niks met BP.wrote:Dus? En Waarom zeg je niks over The Beholder? Die zit ook niet bij Fusion ..wrote:Beat Providers is mythicawrote:Zany & The Beholder b2b
Donkey Rollers Live
B-Front
Slim Shore & Beat Providers
Southstylers Live
Titan
Pavo vs Dozer
Noisecontrollers & The Pitcher
Zoiets zou mooi zijn
Dit feest gaat hoogstwss niet 100% Fusion worden, zo stond Zany ook op Q-Dance presents Scantraxx
Hoop dat Zany inziet dat Prophet dik verleden tijd is en z'n feest geen extra waarde geeft.wrote:Er komen ook vast wel 1 of 2 andere artiesten. Denk dat Zany uit dank voor Q-pres-Scantraxx, The Prophet wel uitnodigt.
Uhm ... Nee? :')wrote:Dit feest draait sowieso wat meer om de hardere hardstyle, welke Scantraxx-artiest moet dan uitgenodigd worden
De enige die nog een klein beetje in aanmerking zou komen is Frontliner, dan heb je het ook wel gehad.
Anagenetic draait wel hard, of ze ook produceert weet ik niet. Laat het alsjeblieft geen nieuw project van Pollen wordenwrote:hoop dat anagenetic bij fusion komt en dat zij daar haar debuut maakt![]()
ben ook wel benieuwd of ze kan producen want heb nog geen enkel nummer van haar gehoord
Ja waarom niet, hij heeft nu toch tijd over sinds die gestopt is voor Dozer.wrote:Misschien kan Pollen onder die naam vrouwvriendelijke hardstyle produceren
Volgens mij is er geen bron voor dat hij het zelf heeft gedaan, alleen dattie niet van Pollen is.wrote:Sjonge, we hadden het er net over dat Anagenetic juist hard draait en beginnen ze over vrouwvriendelijke hardstyle![]()
Ik ga veel van Dozer zelf verwachten, na zijn nummer te hebben gehoort op GZ was ik heel verrast erover dat hij het zelf had gedaan.
en dat moeten we onthouden mensen...wrote:Het zal in ieder geval ons allemaal tevreden stellen, zoals Fusion 99% van de tijd doet