Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
jongens, niemand gaat de t-shirts onthouden die je aan hebt..

Niet per se wie welk shirt aan heeft, maar misschien wel dat er iemand dat shirt aan heeft. Dwz, als je een hoop van die shirts bij elkaar ziet in de buurt van een meetplek, dan weet je zeker dat je de meeting hebt gevonden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:46 

Hardtraxxer

En hoeveel mensen hebben zo'n Fusion shirt aan?
Volgens mij best wel veel :D

Heb er wel zin in!
En wil toch ook eens een keer naar een meeting komen, hopelijk komt het deze keer er wel van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:53 

Hardtraxx Crew

Denk wel dat die komt, heel HT gaat hier onderhand naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:56 

Hardtraxxer

Milán schreef:

Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:57 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:15 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Altijd als ik iemand met een hardtraxx tshirt zie lopen schreeuw ik heel hard HARDTRAXX :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:17 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Milán schreef:

Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D

Dat was ik dus :P erg lastig ja :innocent:

Maargoed, ik twijfel nog of ik naar fusion ga:P Maar om maar 1 feestje te hebben die maand (dbstf outland) vind ik ook erg weinig. Dus grote kans dat ik er ook ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:29 

Donateur

Khadber schreef:

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Khadber schreef:

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)

Hier nog 1. Is echt grappig hoe mensen dan reageren :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:48 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:

Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:11 

Donateur

Heb mijn Fusion shirt binnen! :yay: Hardtraxx shirt pas ik niet meer.. Binnenkort bij een nieuw design een nieuwe kopen :)

@Inno
Ik heb dezelfde :D

@iedereen
Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:39 

Hardtraxx Newbie

Dit is een knallerd , klaar om in te raggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:40 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Afbeelding

Die heb ik aan :D

Heeft Lowrenz ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:45 

Donateur

Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:47 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P

Kan ik mee? :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:08 

Donateur

Als je braaf bent -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:15 

Hardtraxxer

Is 'bier meenemen' ook geldig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:37 

Donateur

Als ik moet rijden kan ik moeilijk veel zuipen he, maar als je me tickets betaald is het goed :P.

Grapje natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:44 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:

Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base

Feest valt inderdaad niet te overtreffen en ook niet te vergelijken met elkaar. Maar het is gewoon een cijfer van wat ik heb ervaren. Ik weet zeker dat XQ een 11 had gekregen als ik daar dezelfde hoeveelheid op had als op Q-Base, alhoewel ik op XQ aardig bezopen was :P

Maar de ervaring op zich, XQ in de muziektempel van Nederland en Q-Base op het beste festivalterein in Europa, samen met het beste geluid, maken het voor mij allebei 2 geniale toppers die nauwelijks te overtreffen zijn. Wie weet met Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:02 

Hardtraxx Crew

Chukkels schreef:
Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:

:drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:48 

Donateur

:innocent:
wootum schreef:
Chukkels schreef:
Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:

:drool: :love: :woot:

KLOPT helemaal!!, en daardoor wordt dit het hardste knalfeest van het jaar! en waarschijnlijk de dagen erna nog spierpijn in benen en vooral kaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:03 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D

Zelfde hier, maar ik ga dan met Styl0w.. Maar moet dan alleen nog bedenken hoe ik thuis kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:36 

Bierkoning

Chukkels schreef:

Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
Chukkels schreef:

Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:

Niet geweest dit jaar, zat in het buitenland. Vorig jaar was het in ieder geval top! :thumbsup:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten