Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
jongens, niemand gaat de t-shirts onthouden die je aan hebt..

Niet per se wie welk shirt aan heeft, maar misschien wel dat er iemand dat shirt aan heeft. Dwz, als je een hoop van die shirts bij elkaar ziet in de buurt van een meetplek, dan weet je zeker dat je de meeting hebt gevonden :p
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En hoeveel mensen hebben zo'n Fusion shirt aan?
Volgens mij best wel veel :D

Heb er wel zin in!
En wil toch ook eens een keer naar een meeting komen, hopelijk komt het deze keer er wel van >.<
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk wel dat die komt, heel HT gaat hier onderhand naar toe.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
jongens, niemand gaat de t-shirts onthouden die je aan hebt..


Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.


Altijd als ik iemand met een hardtraxx tshirt zie lopen schreeuw ik heel hard HARDTRAXX :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Milán schreef:
jongens, niemand gaat de t-shirts onthouden die je aan hebt..


Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D


Dat was ik dus :P erg lastig ja :innocent:

Maargoed, ik twijfel nog of ik naar fusion ga:P Maar om maar 1 feestje te hebben die maand (dbstf outland) vind ik ook erg weinig. Dus grote kans dat ik er ook ben :)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Khadber schreef:
Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)

Hier nog 1. Is echt grappig hoe mensen dan reageren :).
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:


Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb mijn Fusion shirt binnen! :yay: Hardtraxx shirt pas ik niet meer.. Binnenkort bij een nieuw design een nieuwe kopen :)

@Inno
Ik heb dezelfde :D

@iedereen
Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit is een knallerd , klaar om in te raggen
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Afbeelding

Die heb ik aan :D

Heeft Lowrenz ook ;)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P

Kan ik mee? :oh: :oh: :oh:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je braaf bent -.-
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is 'bier meenemen' ook geldig? :)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik moet rijden kan ik moeilijk veel zuipen he, maar als je me tickets betaald is het goed :P.

Grapje natuurlijk
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:


Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base


Feest valt inderdaad niet te overtreffen en ook niet te vergelijken met elkaar. Maar het is gewoon een cijfer van wat ik heb ervaren. Ik weet zeker dat XQ een 11 had gekregen als ik daar dezelfde hoeveelheid op had als op Q-Base, alhoewel ik op XQ aardig bezopen was :P

Maar de ervaring op zich, XQ in de muziektempel van Nederland en Q-Base op het beste festivalterein in Europa, samen met het beste geluid, maken het voor mij allebei 2 geniale toppers die nauwelijks te overtreffen zijn. Wie weet met Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:

:drool: :love: :woot:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:innocent:
wootum schreef:
Chukkels schreef:
Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:

:drool: :love: :woot:



KLOPT helemaal!!, en daardoor wordt dit het hardste knalfeest van het jaar! en waarschijnlijk de dagen erna nog spierpijn in benen en vooral kaken
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D

Zelfde hier, maar ik ga dan met Styl0w.. Maar moet dan alleen nog bedenken hoe ik thuis kom!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:


Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:


Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:


Niet geweest dit jaar, zat in het buitenland. Vorig jaar was het in ieder geval top! :thumbsup:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten