Past

Q-dance presents: Fusion

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Milán wrote:jongens, niemand gaat de t-shirts onthouden die je aan hebt..
Niet per se wie welk shirt aan heeft, maar misschien wel dat er iemand dat shirt aan heeft. Dwz, als je een hoop van die shirts bij elkaar ziet in de buurt van een meetplek, dan weet je zeker dat je de meeting hebt gevonden :p
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
En hoeveel mensen hebben zo'n Fusion shirt aan?
Volgens mij best wel veel :D

Heb er wel zin in!
En wil toch ook eens een keer naar een meeting komen, hopelijk komt het deze keer er wel van >.<
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Denk wel dat die komt, heel HT gaat hier onderhand naar toe.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Wel grappig. Word op zo'n avond gewoon 10x aangesproken ofzo.
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Khadber wrote:Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

Altijd als ik iemand met een hardtraxx tshirt zie lopen schreeuw ik heel hard HARDTRAXX :D
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 17 days ago
[NL]Sjefke wrote:
Niet?

Op Decibel werd herkent door datwasiknie (ofzoiets?) maargoed toen stond er ook Sjefke op mijn Tshirt

Bij Q-base herkende iemand van hier (sorry je naam is te moeilijk :P) in de bus door mijn tshirt :D
Dat was ik dus :P erg lastig ja :innocent:

Maargoed, ik twijfel nog of ik naar fusion ga:P Maar om maar 1 feestje te hebben die maand (dbstf outland) vind ik ook erg weinig. Dus grote kans dat ik er ook ben :)
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Khadber wrote:Gewoon een T-Shirt aantrekken wat niet te missen valt: het Hardtraxx T-Shirt ;).

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Milán wrote:

ik had hem aan hoor, wel vaak door vele leden van hardtraxx aangesproken. Briljante manier om in contact te komen met hun en natuurlijk qua promotie ;)
Hier nog 1. Is echt grappig hoe mensen dan reageren :).
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Chukkels wrote:Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:
Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Heb mijn Fusion shirt binnen! :yay: Hardtraxx shirt pas ik niet meer.. Binnenkort bij een nieuw design een nieuwe kopen :)

@Inno
Ik heb dezelfde :D

@iedereen
Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2010
last seen Sep 2010
Dit is een knallerd , klaar om in te raggen
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Inno wrote:Q-dance presents: Fusion (02-10-2010, HMH Amsterdam)

Die heb ik aan :D
Heeft Lowrenz ook ;)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2017
Lowrenz wrote:Hier mss ook heen als ik morgen slaag voor rijd examen :P
Kan ik mee? :oh: :oh: :oh:
Donateur
last seen Nov 2021
Als je braaf bent -.-
Hardtraxxer
last seen Jul 2017
Is 'bier meenemen' ook geldig? :)
Donateur
last seen Nov 2021
Als ik moet rijden kan ik moeilijk veel zuipen he, maar als je me tickets betaald is het goed :P.

Grapje natuurlijk
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
[NL]Sjefke wrote:
Chukkels wrote:Ik ben zo enorm benieuwd of Fusion Xqlusive Holland en Q-Base kan overtreffen. XQ kreeg van mij een 9,9 en Q-Base een 9,8. Dus Zany & Co, gaan we voor de 10? :innocent:
Ik ben zelf niet op XQ Holland geweest, maar als ik de filmpjes zie.. valt dat feest niet te overtreffen :worship: :worship: :worship:

En je kan het niet vergelijken met Q-base
Feest valt inderdaad niet te overtreffen en ook niet te vergelijken met elkaar. Maar het is gewoon een cijfer van wat ik heb ervaren. Ik weet zeker dat XQ een 11 had gekregen als ik daar dezelfde hoeveelheid op had als op Q-Base, alhoewel ik op XQ aardig bezopen was :P

Maar de ervaring op zich, XQ in de muziektempel van Nederland en Q-Base op het beste festivalterein in Europa, samen met het beste geluid, maken het voor mij allebei 2 geniale toppers die nauwelijks te overtreffen zijn. Wie weet met Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Chukkels wrote: Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:
:drool: :love: :woot:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
:innocent:
wootum wrote:
Chukkels wrote: Fusion, waar toch wel de meeste dagjesmensen voor thuisblijven, wat voor een sfeer daar komt te hangen, met de bruutste muziek die je maar kan bedenken: Raw Hardstyle!!! :worship:
:drool: :love: :woot:

KLOPT helemaal!!, en daardoor wordt dit het hardste knalfeest van het jaar! en waarschijnlijk de dagen erna nog spierpijn in benen en vooral kaken
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Teknizion wrote:Waarschijnlijk ga ik hier alleen heen, ik ga zowieso de avond doorbrengen met PNXRMX, en ik ga goed socializen met mijn mede HT genoten :D
Zelfde hier, maar ik ga dan met Styl0w.. Maar moet dan alleen nog bedenken hoe ik thuis kom!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
JP Hardstyle wrote:
Vergeet Hardbass van dit jaar niet :love:
Niet geweest dit jaar, zat in het buitenland. Vorig jaar was het in ieder geval top! :thumbsup:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators