Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Waar meeten?
Bass Modulators, Mainstage (19:00-20:00) 8%  8%  [ 4 ]
B-Front, Hangar (22:00-23:00) 30%  30%  [ 15 ]
Prefix & Density, Theracords (00:00-01:00) 32%  32%  [ 16 ]
N-Vitral, PRSPCT (00:00-01:15) 10%  10%  [ 5 ]
Special Act, Tijdmachine (04:00-05:00) 14%  14%  [ 7 ]
Delete, Theracords (05:00-06:00) 6%  6%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting 1
22:15 tijdens B-Front in de Hangar, midden voor het vipdeck
Afbeelding
Meeting 2
00:15 tijdens Prefix & Density in de Theracords bunker, links voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat maar goed komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Beer meeting? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Q-Beer meeting? :beer:


Doe maar niet, dan gaat het weer niet door
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Q-Beer meeting? :beer:

Misschien kan Miwer iets regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Grim schreef:
Q-Beer meeting? :beer:


Doe maar niet, dan gaat het weer niet door


Geen bier voor jou. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je nu wel aanwezig op je eigen meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik de vorige keer ook, alleen iets te laat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wss wel aanwezig, ligt aan de tijdtafel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 13:03 
 
Hardtraxx Elite

Ligt idd aan de TT, anders kom ik efkes met Tom buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig, hangt af van het moment van de meeting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal waarschijnlijk wel weer tijdens B-Front worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of ik er zin in heb. Kijk zaterdag wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pollopties toegevoegd, heb maar wat random acts gekozen waar (ik denk) veel mensen aanwezig zijn.
Mij lijkt tijdens B-Front het handigst, dat is niet te vroeg en niet te laat waardoor iedereen wel ongeveer binnen is en niet zo vdk dat een meeting geen nut heeft xd
Andere opties sta ik voor open, kan ze toevoegen aan de poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front eventueel tijdens het eerste half uurtje, daarna ga ik door naar Ophidian. Tijdens Delete geloof ik niet dat mensen de meeting nog onthouden vanwege het tijdstip. De rest ben ik niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density misschien, maar B-Front is ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Prefix & Density misschien, maar B-Front is ook prima.

Toegevoegd. Nu mag iedereen wel weer opnieuw stemmen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
niet te vroeg en niet te laat waardoor iedereen wel ongeveer binnen is en niet zo vdk dat een meeting geen nut heeft xd

Fijn dat je weer voor jezelf spreekt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Fuzzylogic schreef:
niet te vroeg en niet te laat waardoor iedereen wel ongeveer binnen is en niet zo vdk dat een meeting geen nut heeft xd

Fijn dat je weer voor jezelf spreekt :thumbsup:

Waarschijnlijk niet alleen voor mezelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 12en wordt em niet meer voor mij, dus begin van bfront dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de poll te zien gaat het bij Prefix & Density worden. Zal er zelf dan niet bij zijn helaas want N-Vitral.
Als iemand een plek kan noemen pas ik de OP wel even aan voor degenen die wel komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan wij lekker rammen bij n-vitral, tom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vierkant rammen op de twaalfde Crispy Bassdrum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wss dan ook N-Vitral, doe wel met jullie mee
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten