Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Waar meeten?
Bass Modulators, Mainstage (19:00-20:00) 8%  8%  [ 4 ]
B-Front, Hangar (22:00-23:00) 30%  30%  [ 15 ]
Prefix & Density, Theracords (00:00-01:00) 32%  32%  [ 16 ]
N-Vitral, PRSPCT (00:00-01:15) 10%  10%  [ 5 ]
Special Act, Tijdmachine (04:00-05:00) 14%  14%  [ 7 ]
Delete, Theracords (05:00-06:00) 6%  6%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hopen dat ik er aan denk om langs te komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ga hopen dat ik er aan denk om langs te komen :D

Wekker zetten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 08:21 
 

Fuzzylogic schreef:
Maten als het nu niet meer duidelijk is weet ik het ook niet hè ja het was denk ik al duidelijk maar voor het geval dat is het nu extra duidelijk dus bij deze doei tot morgen bij de paarse stip



ps ga niet naar de paarse stip zoeken die is er niet in het echt dat is alleen op de tekening

Afbeelding

Jij bent zeker mediavormgever?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja toevallig wel is dat zo duidelijk te zien dan ik vond dit wel ok maar heb weleens mooiere plattegronden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:41 
 

Was eigenlijk een wilde gok. Ik vind hem best netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom ik hoop dat je niet naar de paarse stip gaat zoeken vannacht he, lijkt me in jouw situatie vannacht best goed mogelijk dat je die zou gaan zoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek liever naar de witte stip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tom is waarschijnlijk toch niet op zen meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik zoek liever naar de witte lijn.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
tom is waarschijnlijk toch niet op zen meeting

Ik heb hem extra om 22:15 gepland omdat ik vanavond waarschijnlijk denk van 'o ja 22:00 B-Front meet' dus dan kom ik niet weer een kwartier te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe mijn leeuwenpak aan. Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan donker rood(ish) shirt - korte spijkerbroeken - heel veel muggenbulten op me benen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 14:40 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook er, jullie beetje duits les geven.
Tot zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 14:48 
 
Hardtraxx Addict

Te herkennen aan een rood Theracords Ambassador shirt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Duitse schreef:
Ik ben ook er, jullie beetje duits les geven.
Tot zo :D


Neem je mijn fiets ook mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draag een wit shirt met een zebra :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal mensen met propellor hoedje aangesproken tijdens B-front, maar mocht niet baten xd Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nog best een redelijke opkomst, zelfs tom was erbij gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Was nog best een redelijke opkomst, zelfs tom was erbij gewoon


Haha ja lag ook gewoon aan mij hoor, heb niet bijster veel moeite gedaan, en de rest taaide al vrij snel af naar andere stages dus ben maar mee gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We stonden ook iets meer naar rechts van het vipdeck (met het hoofd naar de stage toe gezien) door de drukte. Was gezellig allemaal :D
En weer niet op tijd gekomen trouwens, omdat een maat van me moest poepen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aantal mensen met propellor hoedje aangesproken tijdens B-front, maar mocht niet baten xd Helaas!

Ja ik ook, vroeg of ze een paarse stip hadden gezien werd heel wazig aan gekeken.. Na 10 min was het me te druk dus ben ik weg gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Rickzel schreef:
Aantal mensen met propellor hoedje aangesproken tijdens B-front, maar mocht niet baten xd Helaas!

Ja ik ook, vroeg of ze een paarse stip hadden gezien werd heel wazig aan gekeken.. Na 10 min was het me te druk dus ben ik weg gegaan


Haha ja was opzich wel jammer, had wel eens een keer wat volk willen leren kennen. Maar was inderdaad te druk. Better luck next time :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten