Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Waar meeten?
Bass Modulators, Mainstage (19:00-20:00) 8%  8%  [ 4 ]
B-Front, Hangar (22:00-23:00) 30%  30%  [ 15 ]
Prefix & Density, Theracords (00:00-01:00) 32%  32%  [ 16 ]
N-Vitral, PRSPCT (00:00-01:15) 10%  10%  [ 5 ]
Special Act, Tijdmachine (04:00-05:00) 14%  14%  [ 7 ]
Delete, Theracords (05:00-06:00) 6%  6%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet nog niet waar ik 12 uur ben, wil zowel P&D als Tuneboy graag zien. Anders kom ik wel even langs hobbelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting 1
22:15 tijdens B-Front in de Hangar, midden voor het vipdeck

Meeting 2
00:15 tijdens Prefix & Density in de Theracords bunker, links voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben op beide tijdstippen wel aanwezig denk ik. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal speciaal als herkenningspunt m'n propellorpet opzetten bij de B-Front meet xd En een zwart shirt met het PRSPCT logo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
m'n propellorpet opzetten.


Tom pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
m'n propellorpet opzetten.


Tom pls.

Lkkr vlieguh maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
m'n propellorpet opzetten.


Tom pls.

Lkkr vlieguh maat


Ja dit valt me inderdaad vies van je tegen haha.

Geen idee of ik eens een keer een meeting kom bezoeken. Ik hou de info wel in de gaten, misschien wip ik wel even langs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wrs aanwezig tijdens B-Front, Prefix & Density skip ik voor N-Vitral
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk maar even.

Kom wss wel even langs huppelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:38 
 

Zal wel ff komen kijken tijdens P&D als ik zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik zal speciaal als herkenningspunt m'n propellorpet opzetten bij de B-Front meet xd


Ik zat ff m'n foto's van Tomorrowland te kijken (daar was jij ook toch?) en daar staat echt iemand pal naast me met zo'n petje. Ben jij dat? :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik iedereen met een propellor petje ga aanspreken op Q-base dan wordt dat nog een hele klus :O Maargoed wie weet is het een keer bingo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik heb hem bijna nooit op :P Was daar wel ja. Maar dan is 't makkelijk te herkennen voor mensen die niemand van Hardtraxx kennen of zo, PRSPCT shirt + propellorpet midden voor het vipdeck is niet te missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:11 
 

Geen B-Front shirtje? dan doe ik hem ook niet aan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg nu zijn we geen fashiontwins
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Geen B-Front shirtje? dan doe ik hem ook niet aan :cry:

Ja dat werkte ook heel goed op Intents xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:27 
 

Tom had z'n shirt uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik zal speciaal als herkenningspunt m'n propellorpet opzetten bij de B-Front meet xd


Ik zat ff m'n foto's van Tomorrowland te kijken (daar was jij ook toch?) en daar staat echt iemand pal naast me met zo'n petje. Ben jij dat? :P

Afbeelding


Jij bent die ene met dat witte shirt en zwarte stippen erop, met twee bier in de handen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee die met het grijze shirt met zwarte stippen erop, met 1 bier en 1 desperados in z'n hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch de meetings tijdens N-Vitral ook door laten gaan, hoor er redelijk wat mensen over die hier heen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nee die met het grijze shirt met zwarte stippen erop, met 1 bier en 1 desperados in z'n hand.

Dacht dat jij altijd shirtloos op feesten liep
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Nee die met het grijze shirt met zwarte stippen erop, met 1 bier en 1 desperados in z'n hand.

Dacht dat jij altijd shirtloos op feesten liep

Klopt maar de security vroeg me om hem toch weer aan te doen, blijkbaar werden de andere feestgangers onzeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maten als het nu niet meer duidelijk is weet ik het ook niet hè ja het was denk ik al duidelijk maar voor het geval dat is het nu extra duidelijk dus bij deze doei tot morgen bij de paarse stip



ps ga niet naar de paarse stip zoeken die is er niet in het echt dat is alleen op de tekening

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
ps ga niet naar de paarse stip zoeken die is er niet in het echt dat is alleen op de tekening


De kans is best groot dat een aantal leden deze wel zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er geen uitgang? Wordt best druk dan daar binnen
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten