Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, als ik dan toch mag kiezen voor de DYOA, kies ik voor 'Don't Feed After Midnight' .
De rest trekt mij totaal niet, dus kies ik liever voor een paar mooie dames achter de decks.

Het oog wil ook wat... :drool:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat Econz zegt ja, zit echt weinig interessants bij.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Je stem voor Q-BASE - Drop Your Own Area 2014 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:


• No-Nonsense


:D
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Je stem voor Q-BASE - Drop Your Own Area 2014 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• The Church of Sin


gr.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:27 
 

Zenda schreef:
Lyst schreef:
BONQERS (Trap, Freestyle, Jump/Tek)
4 Winnaars die alleen uit een 150 voorgeselecteerde nummers mogen kiezen

:/


Wat moet ik me hier bij voorstellen?

En het aanbod is dramatisch... wat een poepzooi
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=p1AIokoorV0

Vette upgrade!!!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xtra Raw + back in time area :thumbsup:

EDIT:
line-up extra areas

Dr. Peacock & friends
Brutal Jesters
Dr Peacock live
Hyrulewar & Ohmboy
Lano
Remzcore
Repix
The Braindrillerz
The Sneiterheadz live
The Speed Freak
Zyklon
Mr. Ivex
MC No ID

Xtra Raw
Blackburn
Cellrock & K96
Dark Pact
Main Concern
Polish Raw showcase (Regain, Coarsection & Chaotic Spirit)
Prefix & Density
Project Exile
Radiance
MC Livid

Back In Time
A-Lusion
Jones
Josh & Wesz
Luna
Oldschool Modulators
Scope DJ
Tatanka
MC V
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was van plan om hem voor het eerst in 4 jaar een keer over te slaan, maar zo'n back in time area zal wel erg vet zijn.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Polish Raw Showcase = Regain, Coarsection & Chaotic Spirit :P
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:19 
 
Hardtraxxer

YESS!!! Nu heb ik er pas echt zin in, voor het eerst main concern en dark pact horen :D
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het wordt dus gewoon weer een goeie.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gruwelijk :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd naar project exile :D zou hij catatonic overload tracks draaien? Hoop van wel maar ik denk dat die gozer wel zn eigen identiteit wil creeeren. Ik heb er iig zin in!
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sla hem alsnog over, ze hadden van alles kunnen toevoegen en dan komen ze wéér op de proppen met 2 extra hardstyle area's die mij niet interesseren (nee ook de back in time bunker niet met een standaard line up) en een Frenchcore :sick: :sick: :sick: bunker. Soms word ik wel een beetje moe van Q-dance hoor.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sla hem alsnog over, ze hadden van alles kunnen toevoegen en dan komen ze wéér op de proppen met 2 extra hardstyle area's die mij niet interesseren (nee ook de back in time bunker niet met een standaard line up) en een Frenchcore :sick: :sick: :sick: bunker. Soms word ik wel een beetje moe van Q-dance hoor.


wauw wat een gejank, snap hier dus echt helemaal niks van, wat verwacht je dan op Q-base, dit zijn toch gewoon super logische toevoegingen... allemaal super populaire concepten (ook Frenchcore)

was al tevreden over de line-up maar nu al helemaal
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
dawasiknie schreef:
Sla hem alsnog over, ze hadden van alles kunnen toevoegen en dan komen ze wéér op de proppen met 2 extra hardstyle area's die mij niet interesseren (nee ook de back in time bunker niet met een standaard line up) en een Frenchcore :sick: :sick: :sick: bunker. Soms word ik wel een beetje moe van Q-dance hoor.


wauw wat een gejank, snap hier dus echt helemaal niks van, wat verwacht je dan op Q-base, dit zijn toch gewoon super logische toevoegingen... allemaal super populaire concepten (ook Frenchcore)

was al tevreden over de line-up maar nu al helemaal

Ze hadden gewoon een schranz area neer moeten zetten.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden jou er gewoon neer moeten zetten.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
dawasiknie schreef:
Sla hem alsnog over, ze hadden van alles kunnen toevoegen en dan komen ze wéér op de proppen met 2 extra hardstyle area's die mij niet interesseren (nee ook de back in time bunker niet met een standaard line up) en een Frenchcore :sick: :sick: :sick: bunker. Soms word ik wel een beetje moe van Q-dance hoor.


wauw wat een gejank, snap hier dus echt helemaal niks van, wat verwacht je dan op Q-base, dit zijn toch gewoon super logische toevoegingen... allemaal super populaire concepten (ook Frenchcore)

was al tevreden over de line-up maar nu al helemaal


Nog niet zo heel lang geleden was Q-base een festival waar Q-dance juist iets alternatiever boekte dan op andere festivals. Nu is het helaas veel van hetzelfde en zijn de vetste area's van vorig jaar (Paradox, USB, Into The Darklands) weg. Gewoon ontzettend jammer dat Q-dance zo hard op safe speelt.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm ja wat dat betreft moet ik je wel gelijk geven, zijn ook totaal niet de stages waar ik voor naar Q-base ga, dus misschien is het toch weer een smaak dingetje.

maargoed zoals ik zei, ik vind het wel een gave toevoeging :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Rickzel schreef:
dawasiknie schreef:
Sla hem alsnog over, ze hadden van alles kunnen toevoegen en dan komen ze wéér op de proppen met 2 extra hardstyle area's die mij niet interesseren (nee ook de back in time bunker niet met een standaard line up) en een Frenchcore :sick: :sick: :sick: bunker. Soms word ik wel een beetje moe van Q-dance hoor.


wauw wat een gejank, snap hier dus echt helemaal niks van, wat verwacht je dan op Q-base, dit zijn toch gewoon super logische toevoegingen... allemaal super populaire concepten (ook Frenchcore)

was al tevreden over de line-up maar nu al helemaal


Nog niet zo heel lang geleden was Q-base een festival waar Q-dance juist iets alternatiever boekte dan op andere festivals. Nu is het helaas veel van hetzelfde en zijn de vetste area's van vorig jaar (Paradox, USB, Into The Darklands) weg. Gewoon ontzettend jammer dat Q-dance zo hard op safe speelt.


Zou ook gek zijn als ze een DYOA concept terug zouden laten komen

Daarbij, ik zat net is naar die USB en Paradox te kijken. Maar wat is er anders aan Ghosttown vergeleken met Paradox? Het verschil tussen USB en Abstract zal wel zijn dat USB Schranz was?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ghosttown is een early concept en Paradox is millenium. Abstract is een techno concept, USB schranz/industrial.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap sowieso niet waarom ze techno er neer zetten, heeft toch niks met "harder styles" te maken. Ze zetten toch ook niet een Radical Redemption op Awakenings neer.

Dit is allemaal weer typisch met de "hype" meegaan van Q-Dance.
Commercialiteit boven diversiteit en originaliteit.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Abstract bunker zal hoog wss ook schranz draaien, luister naar pappenheimer bijv, hij draait ook gewoon schranz sets. Het zal gewoon een zaal zijn die van stevige techno naar schranz gaat in de loop van de avond. Die artiesten hebben heus wel in de gaten wat voor soort muziek er op het festival wordt gedraaid en zullen daarmee rekening houden/ Ik vind het persoonlijk wel een toffe toevoeging :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Abstract bunker zal hoog wss ook schranz draaien, luister naar pappenheimer bijv, hij draait ook gewoon schranz sets.

Pappenheimer is ook direct de enige ja :P en die opende vorig jaar de USB, ala contrast. Snap de keuze, ik word er alleen een stuk minder vrolijk van
Bericht Geplaatst op 05 aug 2014 02:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Back in time area en cellrock! Vettt :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten