Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om 6 uur s'ochtends hoor je ook niks meer bewust mee te krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plek uit bovenstaande afbeelding was idd niet ideaal. Die van de afgelopen twee (of drie?) jaar is veel beter.
Was overigens mijn eerste Q-Base in 2013 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 22:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Om 6 uur s'ochtends hoor je ook niks meer bewust mee te krijgen...

Sommige mensen gedragen zich nog een beetje!!

Overigens vond ik die plek wel wat hebben, vooral als je van de hangar af kwam kon je door al die bossen strausen richting de main. Maar de nieuwe plek is wel wat handiger ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Doe mij maar gewoon weer een beetje van het oude Q-Base in een nieuw jasje. Geen 7 hardstyle en 7 uptempo stages. :) Lekker divers weer met Schranzbunkers en weet ik het allemaal.




:love: Nog steeds mijn favoriete set waar ik bij was, gezien alle omstandigheden toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 23:12 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar een villa (met zwembad en jacuzzi :drool: ) gehuurd met 8 man op Resort Park Arcen. Er rijden pendel busjes vanaf dat park, dat is 10 min rijden. Hopelijk krijgen we dat dit jaar weer voor elkaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Alm1ghty schreef:
Doe mij maar gewoon weer een beetje van het oude Q-Base in een nieuw jasje. Geen 7 hardstyle en 7 uptempo stages. :) Lekker divers weer met Schranzbunkers en weet ik het allemaal.




:love: Nog steeds mijn favoriete set waar ik bij was, gezien alle omstandigheden toen

Was voor mij Synapse op de paradox paar jaar terug. Episch.
Of Zany in 2010 in de Hangar. Dat was ook zo gruwelijk baas.

In ieder geval zat mooie herinneringen aan dit feest ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Afbeelding
Echt helemaal kut xd

De herinneringen aan deze Q-Base (L) . (gevoelsmatig) urenlang rondjes gelopen over die landingsbanen omdat ik niks of niemand kon vinden. En het toch ontzettend naar mijn zin gehad hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dat was de 10e editie toch met die stage ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch een klein beetje huilen dat het stopt.. zelfde gevoel had ik ooit met InQontrol, zo veel mooie herinneringen en dan is het jammer dat er geen nieuwe editie komt.

Topjaren voor mij 2007 (2 uur durende setjes, :drool: afsluiter Vince Open Air :drool: ) en 2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangar :drool: waar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).

Dit jaar sowieso aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk jaar was het die main die er uit zag als een schedel? Was ook nog op de landings baan. Al ruim voor het einde van het feest het zonnetje op, en dan nog een uur hardcore rammen in het licht. :drool:

Maandag daarna weer fijn naar de middelbare school iedereen jaloers maken met korrelige LQ filmpjes op m'n blackberry :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Welk jaar was het die main die er uit zag als een schedel? Was ook nog op de landings baan. Al ruim voor het einde van het feest het zonnetje op, en dan nog een uur hardcore rammen in het licht. :drool:

Maandag daarna weer fijn naar de middelbare school iedereen jaloers maken met korrelige LQ filmpjes op m'n blackberry :lol:

2010!


Ik kan me nog wel een editie herinneren dat opeens in elke set Showtek - FTS werd gedraaid. Volgens mij 2012 of '13. Leek wel een soort inside joke van de Dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangar :drool: waar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).

Gruwelijke set was dat :worship: Wat mis ik de Radical van toen. Adaro ook een fenomenale set toen met o.a. Do You Want Heavy, Bitcrusher Remix en Creation Remix. SO naar Wendler die toen naast de speakers in slaap viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:13 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Maandag daarna weer fijn naar de middelbare school iedereen jaloers maken met korrelige LQ filmpjes op m'n blackberry :lol:

Haha dit was mooi ja :lol:

Ga dit feest enorm missen, was elk jaar toch wel vaste prik voor mij. Maar snap dat ze moeten vernieuwen, ben benieuwd naar het nieuwe concept
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Mooie paint skills :D

Bij geel stond de main van 2007 t/m 2009
Bij rood stond de main in 2010
Bij groen stond de main van 2011 t/m 2013
Blauw is de main van 2014 tot op heden

2004 t/m 2006 was ik niet bij, dus geen idee waar die toen stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Base 2008 mijn eerste feestje.. eigenlijk moet ik dit jaar wel weer om het 10-jarig verpeste bestaan te vieren.

Afgelopen jaren niet meer geweest, dus wellicht nog een kijkje nemen. Vroegah duurde het 16 uur, 2 uur lang setjes in hangar en main..

Kan me het setje van Zatox @ Q-Base 2009 nog goed herinneren (dikke set, van Zatox ja! xd)
Josh & Wesz op de main :worship:

Herinneringen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aaahww daammnnn wat erg dit! Vind het doodzonde dat ze hiermee ophouden. Er is geen feest als Q-base waar je uren kan omdwalen zonder een weet te hebben waar je nou eigenlijk bent. Tot het weer licht wordt en je bij de mainstage de vliegtuigen ziet opstijgen om vervolgens een 4 uur durende busreis in te gaan.

Zal je missen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
en 2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangar :drool: waar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).


Hahah cool om te zien dat dit menig mens is bijgebleven. Altijd gedacht dat 't aan mezelf lag. Tering wat een zwijnerij daar toen radical Chain Reaction - Lellebel draaide :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Kan me het setje van Zatox @ Q-Base 2009 nog goed herinneren (dikke set, van Zatox ja! xd)

Gruwelijk setje was dat inderdaad. :drool:
Mijn eerste Q-Base destijds en zelfs mijn eerste grote festival ooit.

Ronzz schreef:
Herinneringen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:30 
 
Hardtraxxer

Q-Base 2010 was mijn eerste editie.
Direct verkocht wat een feest. Q-Base is voor mij ook het enige feest waarvan ik jaarlijks baalde dat ik er niet heen kon. Andere feesten deed me dat weinig maar baalde elk jaar flink als ik Q-base over moest slaan.

Dit jaar moet ik er bij zijn. Laatste keer in de Hangar en buiten rond struinen. Hopelijk weer wat langere setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooi herinneringen topic is dit aan het worden :P Maar dan doe ik gewoon lekker mee.

Volgens mij heb ik hier de allerlaatste hardstyle set ooit op een groot feest (tot voor kort dan) van Showtek meegemaakt op de open air in 2011. Was ook gelijk m'n enige keer dat ik ze live heb gezien met een hardstyle set :loving: Nu vraag ik me trouwens wel af waarom ze niet op 10 years Q-Dance stonden, maar dat ter zijde.

Ook de set van Headhunterz in 2012 vond ik echt legendarisch, toen ie na een mindere periode weer helemaal aan het terug komen was met Hard With Style en platen als Reignite en Toulouse :loving:

Ach ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Echt de mooiste dingen meegemaakt hier.

Hopen op iets van een Q-Base legends line up op de open air :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker begaaid naast Luigi en Francesco om 20:00 in de bossen liggen was ook vollebak genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangar :drool: waar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).

Dit was me een set :love: Ook de set van Adaro in 2012 en de sets van Solutio & The I's + Degos & Re-Done in 2013 waren echt magistraal. Op en top Q-Base gevoel daar in de Hangar. Ga proberen er dit jaar weer eens te zijn, al is een classic stage wel echt een must :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het geluid in de Theracords bunker in 2015. Dikste geluid dat ik tot nu toe mee heb mogen maken :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Het geluid in de Theracords bunker in 2015. Dikste geluid dat ik tot nu toe mee heb mogen maken :bomb: .


Nou idd, dat geluid ging echt dwars door je heen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera is (nog) niet benaderd voor een Theracords bunker.

https://www.facebook.com/Outlawharderst ... %22R%22%7D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten