Om 6 uur s'ochtends hoor je ook niks meer bewust mee te krijgen...
Was overigens mijn eerste Q-Base in 2013
Sommige mensen gedragen zich nog een beetje!!wrote:Om 6 uur s'ochtends hoor je ook niks meer bewust mee te krijgen...
View on Mixcloudwrote:Doe mij maar gewoon weer een beetje van het oude Q-Base in een nieuw jasje. Geen 7 hardstyle en 7 uptempo stages.Lekker divers weer met Schranzbunkers en weet ik het allemaal.
Was voor mij Synapse op de paradox paar jaar terug. Episch.wrote:View on Mixcloudwrote:Doe mij maar gewoon weer een beetje van het oude Q-Base in een nieuw jasje. Geen 7 hardstyle en 7 uptempo stages.Lekker divers weer met Schranzbunkers en weet ik het allemaal.
Nog steeds mijn favoriete set waar ik bij was, gezien alle omstandigheden toen
De herinneringen aan deze Q-Basewrote:
Echt helemaal kut
2010!wrote:Welk jaar was het die main die er uit zag als een schedel? Was ook nog op de landings baan. Al ruim voor het einde van het feest het zonnetje op, en dan nog een uur hardcore rammen in het licht.![]()
Maandag daarna weer fijn naar de middelbare school iedereen jaloers maken met korrelige LQ filmpjes op m'n blackberry
Gruwelijke set was datwrote:2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangarwaar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).
Haha dit was mooi jawrote:Maandag daarna weer fijn naar de middelbare school iedereen jaloers maken met korrelige LQ filmpjes op m'n blackberry

Hahah cool om te zien dat dit menig mens is bijgebleven. Altijd gedacht dat 't aan mezelf lag. Tering wat een zwijnerij daar toen radical Chain Reaction - Lellebel draaidewrote: en 2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangarwaar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).
Gruwelijk setje was dat inderdaad.wrote: Kan me het setje van Zatox @ Q-Base 2009 nog goed herinneren (dikke set, van Zatox ja!)
wrote: Herinneringen....
Dit was me een setwrote:2012 (de Radical sound van toen, afsluiten in de Hangarwaar het geluid sinds dat jaar nooit meer zo hard & zuiver is geweest imo).
Nou idd, dat geluid ging echt dwars door je heenwrote:Het geluid in de Theracords bunker in 2015. Dikste geluid dat ik tot nu toe mee heb mogen maken.