Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met name terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Seb schreef:
Voluerunt schreef:
iemand een idee wat voor een drama het is met de bussen naar weeze vanuit klein vink?


Ben hier ook wel benieuwd naar, heb met vrienden daar ook voor het eerst geboekt. Wij denken dat we gewoon eventtravel nemen


Wij pakken al een paar jaar een van de vele bussen van party-vervoer.nl en dat is altijd gewoon prima geregeld. Wel oordopjes meenemen als je een van de partybussen heen of terug hebt.


Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard? Heb net Bus 2 van Party-vervoer vanaf Klein Vink geboekt, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard? Heb net Bus 2 van Party-vervoer vanaf Klein Vink geboekt, ben benieuwd.


Naar mijn ervaring, vooral voor de muziek zelf. Het gaat echt nergens over wat er in die bussen wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt toch gewoon aan de groep met wie je gaat in de bus? Zelf Cdtje/aux kabel erin en je hoeft die uptempo raw tyfus meuk niet te luisteren :P . Tenminste, die luxe heb ik als we weer met een groep partybus regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard?


Beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:33 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Met name terug :cry:

Ah, ben dus niet de enige die me daar aan kan storen :P Helemaal wanneer je van een normaal hardstyle feest terug komt en er ineens allerlei terror e.d. gedraaid moet worden, op standje maximaal. Heb ook altijd het idee dat 90% van de bus er niet op zit te wachten en je een aantal doorgesnoven wappies hebt die er nog lol aan beleven. Oordoppen zijn dan zeker aan te raden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De alfa-mannetjes mogen de muziek opzetten. Gelukkig is er bij ons in de bus altijd wel iemand gek genoeg om de CD van het feest te kopen, dus die wordt dan meestal aangezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard? Heb net Bus 2 van Party-vervoer vanaf Klein Vink geboekt, ben benieuwd.


Beide ja. Gezellig. Remi en ik zitten ook in Bus 2 (aankomst 17:00).

chas1n schreef:
Ligt toch gewoon aan de groep met wie je gaat in de bus? Zelf Cdtje/aux kabel erin en je hoeft die uptempo raw tyfus meuk niet te luisteren :P . Tenminste, die luxe heb ik als we weer met een groep partybus regelen.


Als je normaal gesproken een busreis regelt misschien wel. Maar dit zijn gewoon een stuk of 10 bussen die tussen de parken en het terrein rijden. Twee jaar geleden stond er op de heenweg gewoon een DJ te draaien op de heenweg (ook daar oordopjes nodig) en terug uptempo. Wie dat regelt: geen idee. Maar als je met 70 man in zo'n bus zit/staat heb je, na 14 uur lang raven, ook weinig zin om naar voren te lopen om een ander liedje op te zetten. Het zijn dan ook niet de meest luxe touringcars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Trajanusch schreef:
Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard? Heb net Bus 2 van Party-vervoer vanaf Klein Vink geboekt, ben benieuwd.


Beide ja. Gezellig. Remi en ik zitten ook in Bus 2 (aankomst 17:00).


Nice, als ik je tussen de rondvliegende uptempokicks kan vinden doen we een biertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:38 
 
Hardtraxxer

Straks om 16:00 Q-Base Warm-Up Livestream met Keltek, Devin Wild en Rejecta:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
RomanAnthony schreef:
Trajanusch schreef:
Oordopjes voor de uptempo raw dodelijke geweren muziek of staat het gewoon tyfushard? Heb net Bus 2 van Party-vervoer vanaf Klein Vink geboekt, ben benieuwd.


Beide ja. Gezellig. Remi en ik zitten ook in Bus 2 (aankomst 17:00).


Nice, als ik je tussen de rondvliegende uptempokicks kan vinden doen we een biertje :thumbup:

In een bus moet je elkaar wel kunnen vinden, toch :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan me dus echt geen terugreis voorstellen zonder smeriger harde geluidsinstallatie. Wat ze er opzetten kan me ook niet veel boeien als het maar 155bpm of sneller is.
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
In een bus moet je elkaar wel kunnen vinden, toch :lol: ?


Je weet het maar nooit met die rookmachines
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:53 
 
Hardtraxxer

Zoek nog 2 kaarten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 13:32 
 
Hardtraxxer

Zoek ook al voor een week 2 kaarten... we waren nog aan t wachten op de beslissing van anderen... Accommodatie, vliegtickets alles is al geregeld omdat we elders uit Europa moeten komen.

Al dagen zijn we bezig met ticketswap en al ben ik er binnen een seconde bij - is het ticket alsnog verkocht, helemaal gek word ik er van. :thumbdown: - vriendin en ik kunnen dit echt niet missen, dat is waar onze relatie begon en zijn sindsdien altijd geweest! Heeft dus echt een speciale betekenis voor ons.

Please let me know als er 2 tickets over zijn ergens, ticketswap private link lijkt mij het beste en daarnaast zullen we ook nog wel een presentje hebben voor diegene :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak komen in de laatste dagen voor het event nog redelijk wat tickets op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
verhaaltje


Denk dat er in de loop van de week wel genoeg tickets online komen te staan. Maar dat is nooit 100% zeker natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 14:42 
 
Hardtraxxer

Thanks allen, we houden t iig in de gaten en mocht er toch iemand zijn met een linkje - graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Woensdag komen de party vervoer kaartjes meestal vrij volgens mij, dan refreshe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 12:06 
 
Donateur

wootum schreef:
The-Znayzer schreef:
Hoe kan je het beste met ov reizen vanaf zwolle? Waar eruit en rijden dan ergens pendelbussen

Pendelbussen rijden vanuit Nijmegen en Venlo. Moet wel vantevoren tickets kopen.


Best prijzig zo, nu gewoon via partyvervoer geboekt. Net zo handig.

ZIN IN! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tatanka
Citaat:
I remember that, back in 2006/2007, my absolutely favorite party was Q-Base :)
Nowadays many events are pretty international, but back in those days, big festivals such as Defqon or Decibel used to have a very Dutch based crowd.
Q-Base was different.
It's the place where I first saw more variety of cultures on the dancefloor, hardstyle speaking ofc ;)
It really gave me the idea of "European Community" at its best.
I mean yes, we had the Euro and we were all under the same flag, but each of us at our own place, in our own country.
Q-Base was the first place with tons of flags from any corner of Europe: united from hardstyle music.
It was a dream come true to me.
I always loved the idea to gather different people from different cultures with the power of love for music.
Didn't matter where you were from in Europe, if you loved hardstyle you were there :) Pure dedication!

The movement has grown so much afterwards and it has spread everywhere.
Lately every big festival has a decent percentage of foreign people and it's considered quite normal... But those couple of years stayed my best memory from Q-Base!
Like every fable, everything comes to an end... And so does this legendary event.
I'm glad that I have the chance to say "Goodbye Q-Base", and I want do that with a 2006/2007 set or, at least, with the majority of the tracks from those 2 years.
Please let me know if you have any particular request... I'll read 'em all

Cya next week! #qbase @q_dance

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahh daar ga ik zeker proberen bij te zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso een kijkje nemen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig tijdens zijn set dan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wil ik daar inderdaad wel heen ja!
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten