Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dit :( blijft het beste festival van het jaar. Dit jaar ook sowieso weer aanwezig voor de 5e en dus laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzondere keuze van Q-Dance... Twee edities meegemaakt met de Parvuz in 2012 en 2013. Echt hele vette feesten destijds! Die laatste keer helemaal kapot geregend doordat de buschauffeurs ergens vast stonden in de file. Met 20 man uiteindelijk dat slaaphok van de bus binnen gedrongen om zo maar te proberen om weer warm te worden. Leverde ons uiteindelijk gratis kaartjes voor Defqon 2014 op. Not bad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nog nooit bij Q-Base geweest, heel graag gewild maar kan de kermis (en het daarbij horende bloemencorso) gewoon niet missen.

Vanwaar de keuze voor twee accounts, Rob?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond dit altijd een geweldig feest, alleen het hakt er wel zo hard in. In de ochtend om 11 uur thuiskomen ofso dat is gewoon bijna niet te doen. Ik zal helaas niet bij de laatste editie zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Zo zonde dit :( blijft het beste festival van het jaar. Dit jaar ook sowieso weer aanwezig voor de 5e en dus laatste keer.


Q-dance schreef:
In 2019 lanceren we een uniek nieuw concept op Airport Weeze waar we niet alleen onze grenzen verkennen, maar ook verleggen. Want dat zijn we aan jullie en onszelf verplicht.


Zeker zonde maar omdat ze gewoon op dezelfde locatie blijven zal er aan het geluid en hopelijk de tijd weinig veranderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
THArdstyler schreef:
Nog nooit bij Q-Base geweest, heel graag gewild maar kan de kermis (en het daarbij horende bloemencorso) gewoon niet missen.

Vanwaar de keuze voor twee accounts, Rob?

Haha, Rob is Valkenswaard. Ik Lichtenvoorde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik vond dit altijd een geweldig feest, alleen het hakt er wel zo hard in. In de ochtend om 11 uur thuiskomen ofso dat is gewoon bijna niet te doen. Ik zal helaas niet bij de laatste editie zijn


Enige feest waar het een voordeel is om in de Achterhoek te wonen :lol: 9 uur thuis na een nachtfeest, mag je niet klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uur tot anderhalfuur fietsen, mag niet klagen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Ik vond dit altijd een geweldig feest, alleen het hakt er wel zo hard in. In de ochtend om 11 uur thuiskomen ofso dat is gewoon bijna niet te doen. Ik zal helaas niet bij de laatste editie zijn


Enige feest waar het een voordeel is om in de Achterhoek te wonen :lol: 9 uur thuis na een nachtfeest, mag je niet klagen!

Lekker he, wij knallen vanaf haaksbergen naar dinxperlo in een half uur en dan jagen we nog 45 minuten over de machtige autobahn. Toen het in 2013 regende en we al om 6:15 in de auto zaten waren we 7:45 alweer thuis. :love:

Maar als er een bus gaat via PV met gunstige route wordt het wellicht nog met de bus. Maar anders gewoon auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Opzich wel begrijpelijk dat het concept stopt. Q-base verkocht al jaren niet meer uit, wat dit jaar zeker wel het geval gaat zijn aangezien het de laatste editie is. Vervolgens kom je met een nieuw concept waar iedereen weer in geïnteresseerd is dus verkoop je in 2019 je feest nogmaals uit. Goed bezig Q-dance. Desalniettemin erg jammer en hopelijk is het nieuwe concept gelijkwaardig.

Dit denk ik dus ook. Gewoon hetzelfde feest met een nieuwe naam, maar wel 2 jaar garantie voor een goede ticketverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-base is in het verleden pas 1x uitverkocht geweest, voor zover ik weet, alleen in 2013. Al werd de drukte afgelopen paar edities wel merkbaar minder op het feest zelf.

Dit gaat alweer mn 12e editie worden, ik ga het wel missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig. Pokke-eind vanuit Zeeland, maar daarom denk ik wel weer aanwezig op Klein Vink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Q-base is in het verleden pas 1x uitverkocht geweest, voor zover ik weet, alleen in 2013. Al werd de drukte afgelopen paar edities wel merkbaar minder op het feest zelf.

Dit gaat alweer mn 12e editie worden, ik ga het wel missen :cry:

Het was alleen 'uitverkocht' op hun 10e editie inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga m'n 10 de editie dus ook niet halen. Ik kan er niet bij zijn dit jaar. En uiteraard ga je zien dat er nu wel een Spoontech bunker gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als vele reacties op facebook en hier is het er ook bij mij nooit van gekomen om naar Q-Base te gaan... dit jaar wil de hele groep wel maar ik vind het toch wel strijderstijden hoor van 17:00 tot 7:00 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?

Is dat zo'n ellende dan met de partybus vanaf Groningen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
Trajanusch schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?

Is dat zo'n ellende dan met de partybus vanaf Groningen?

lijkt me wel minimaal 3 uur reizen.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Trajanusch schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?

Is dat zo'n ellende dan met de partybus vanaf Groningen?


In theorie vertrekt de bus om 8:00 's ochtends weer naar Groningen, in de praktijk is dit vaak eerder rond 9:00 vanwege mensen die de bus niet kunnen vinden etc. Dan mag je nog lekker ruim 3 uur reizen met 1 of 2 pauzes van elk 20 minuten. Ben echt helemaal gaar als ik dan rond 12:00-12:30 eindelijk thuis ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?


Ik werk op het hoofdkantoor van Roompot en onze afdeling is o.a. verantwoordelijk voor de pricing en bezetting op al onze parken, waaronder dus Klein Vink. Ervaring leert dat het park nooit vol zit tijdens Q-Base, omdat de prijzen hier relatief hoog gehouden worden i.v.m. het event. Dat, en mijn leidinggevende is geen groot fan van al die 'pillenslikkers' op het park. Momenteel is er een bezetting van 23% op het park, dus je hebt nog wel even. Last minute wordt er sowieso altijd nog wel iets aan korting gegeven, dus ik raad aan om nu nog niet te boeken (mits je een 4 of 6 persoons accommodatie wilt boeken. Als je een 16 persoons o.i.d. wilt boeken, zou ik dat als de sodemieter doen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Trajanusch schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Heb 3x eerder de partybus genomen vanaf Groningen, maar dat doe ik nooit weer. Zit te denken om met een paar gasten een huisje/chalet/wat dan ook te regelen op Klein Vink. Iemand hier die weet hoe snel alles daar verhuurd is?


Ik werk op het hoofdkantoor van Roompot en onze afdeling is o.a. verantwoordelijk voor de pricing en bezetting op al onze parken, waaronder dus Klein Vink. Ervaring leert dat het park nooit vol zit tijdens Q-Base, omdat de prijzen hier relatief hoog gehouden worden i.v.m. het event. Dat, en mijn leidinggevende is geen groot fan van al die 'pillenslikkers' op het park. Momenteel is er een bezetting van 23% op het park, dus je hebt nog wel even. Last minute wordt er sowieso altijd nog wel iets aan korting gegeven, dus ik raad aan om nu nog niet te boeken (mits je een 4 of 6 persoons accommodatie wilt boeken. Als je een 16 persoons o.i.d. wilt boeken, zou ik dat als de sodemieter doen).


Top! Thanks voor de inside-info. Het wordt waarschijnlijk een 6 persoons accommodatie, dus dan wacht ik nog mooi even :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet eerder q-base geweest dus zeker over nadenken of ik hier heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 14:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gaan er gewoon pendelbussen vanaf klein vink of moet je boeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet wel boeken, inderdaad. Onder andere http://party-vervoer.nl/ biedt busreizen aan. Vanaf Klein Vink is het wel 3 kwartier tot een uur, denk ik. Volgens mij zijn die retourtjes rond de 15 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je moet wel boeken, inderdaad. Onder andere http://party-vervoer.nl/ biedt busreizen aan. Vanaf Klein Vink is het wel 3 kwartier tot een uur, denk ik. Volgens mij zijn die retourtjes rond de 15 euro.


Vorig jaar waren we er wel in een half uurtje, omdat we niet meer langs andere vakantieparken hoefde. Scheelde wel een hoop, maar is ook niet van te voren te voorspellen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten