Echt serieus deze set gewoonwrote:Heb me weer rete goed vermaakt!![]()
Geweldig feest
Set uitschieters: Thera vs Geck-o Classics set, Psyched, Intractable One, Project Exile
Echt serieus deze set gewoonwrote:Heb me weer rete goed vermaakt!![]()
Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) was datwrote:Wie weet welke track er tijdens de classic set van Thera & Geck-o voor Done werd gedraaid? Of was dat de nieuwe?
Die kicks gingen zo ontiegelijk hard![]()
Therabyte he, dat kennen dr maar weinig (helaas),maar toch mooi om t door die bunker heen te knallenwrote:Aah oke, dankje! Die ging live erg lekker, en niemand om me heen kende hem
Doet me echt denken aan Loudness 2011, mijn eerste keer dat ik Thera heb mogen mee maken. Een maat van me kon er he-le-maal niets mee, heerlijkwrote:Tracklist
Haha ja het is wel echt hate it or love it, geen tussenweg mogelijkwrote:Doet me echt denken aan Loudness 2011, mijn eerste keer dat ik Thera heb mogen mee maken. Een maat van me kon er he-le-maal niets mee, heerlijkwrote:Tracklist
Ja was heel mooiwrote: Rody en Daan was fucking gezellig, was ineens jullie kwijt, tot gauw hopelijk.
volgens mij heb je dat gedroomdwrote:Draaide Delete nu nog een keer 'D' bij de afsluitset of heb ik dat gedroomd?
Ik zou toch zweren dat ik hij een track draaide met de vocal 'D', het zou dan sowieso de VIP edit zijn geweestwrote:volgens mij heb je dat gedroomdwrote:Draaide Delete nu nog een keer 'D' bij de afsluitset of heb ik dat gedroomd?
Ik meende ook dat hij in de theracords bunker het origineel draaide en in de Hangar de VIP editwrote:Ik zou toch zweren dat ik hij een track draaide met de vocal 'D', het zou dan sowieso de VIP edit zijn geweestwrote:volgens mij heb je dat gedroomdwrote:Draaide Delete nu nog een keer 'D' bij de afsluitset of heb ik dat gedroomd?