Eng, je hebt exact dezelfde timetable als mijwrote:Krijg er echt heel veel zin in, 1e keer Q-base.![]()
Mijn timetable (onder voorbehoud)![]()
18:00-22:00 Theracords Bunker
22:30-00:00 Tatanka
00:00-01:00 Degos & Re-Done/Dither
01:00-02:00 TOA
02:00-03:00 Thera/rondjes
03:00-04:00 Detest vs I:gor
04:00-05:00 Donkey Rollers
05:00-06:00 B-Front
06:00-07:00 Main Concern vs. Vazard & Delete
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Q-Base 2016 - 'Die Hards Only'
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- Normal: 62,50 ex fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Finalisten anthem contest: http://www.q-basefestival.com/nl/drop-y ... -anthem-2/
ik en Saphera zijn ook door
ik en Saphera zijn ook door
Gestemd, die eerste kickwrote:Finalisten anthem contest: http://www.q-basefestival.com/nl/drop-y ... -anthem-2/
ik en Saphera zijn ook door![]()
Wat is er zo speciaal aan I:GOR vs DETEST? Zie het zoveel voorbij komen hier 
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik vind de stijl van I:Gor echt gruwelijkwrote:Wat is er zo speciaal aan I:GOR vs DETEST? Zie het zoveel voorbij komen hier
Vieze smerige vulgaire kicks
Dat heb ik dus echt al tijden niet meer met i:Gor. Doe mij Dolphin maarwrote:Ik vind de stijl van I:Gor echt gruwelijkwrote:Wat is er zo speciaal aan I:GOR vs DETEST? Zie het zoveel voorbij komen hier![]()
![]()
Vieze smerige vulgaire kicks
View on YouTube
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Haha thankswrote:Gestemd, die eerste kickwrote:Finalisten anthem contest: http://www.q-basefestival.com/nl/drop-y ... -anthem-2/
ik en Saphera zijn ook door![]()
wrote: 02:00 - 03:00 Geen idee..Zatox?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Zatox is de laatste tijd wel weer ok bezig. Alleen als hij die dave raven ofzo mee heeft moet je maken dat je weg komt.wrote:wrote: 02:00 - 03:00 Geen idee..Zatox?
Hij neemt die dave raven zelfs mee naar CRAFT op de tijdmachine stage.... Je ontkomt gewoon niet aan die man, ontzettende droeftoeter.wrote:Zatox is de laatste tijd wel weer ok bezig. Alleen als hij die dave raven ofzo mee heeft moet je maken dat je weg komt.wrote:wrote: 02:00 - 03:00 Geen idee..Zatox?
Ja maar..moet dan kiezen tussen Brennan Heart/Adaro/Dr Rude op het gebied van Hardstyle, dus ik kies dan The Lesser Evilwrote:wrote: 02:00 - 03:00 Geen idee..Zatox?
Thera Live zou kunnen maar dat is dan al half afgelopen of Jones op de Tijdmachine. Zal aardig door mijn energie heen zitten na N-Vitral dus een uurtje luisteren bij Zatox is dan prima
Of je gaat nergens specifiek heen en gaat gewoon beetje dwalen over het terrein daar
Maar ik ben een timetable sloeriewrote:Of je gaat nergens specifiek heen en gaat gewoon beetje dwalen over het terrein daar
I:Gor 20 minuten meegemaakt op Decibel en was blown awaywrote:Wat is er zo speciaal aan I:GOR vs DETEST? Zie het zoveel voorbij komen hier
Goed voorbeeld wat je kan verwachten:
View on SoundCloud
2-3 gewoon lekker Deathmachine gaan, zit je ook wel goed 
Of Jones, lekker veel early & Tijdmachine hitjes, beste set om als buitenstaander bij te zijn 
buitenstaander?wrote:Of Jones, lekker veel early & Tijdmachine hitjes, beste set om als buitenstaander bij te zijn
"hij die niet speciaal geboeid is door oudere hardstyle platen"
Mag toch Godnondeju hopen dat je mij hier niet mee bedoelt Dirkwrote:"hij die niet speciaal geboeid is door oudere hardstyle platen"
Nee ik doelde niet op jou, vriend
Heb ook belachelijk weinig zin om me hier te gaan verdedigen dus doeiiiii 
Ben benieuwd! Als ze een hele berg oude tracks van alle 3 in een liveact van een uur weten te proppen wordt dat echt gruwelijk
Als Radical 29 tracks in een half uur kan proppen ben ik benieuwd wat Main Concern XXL in een uur kan proppen
Als Radical 29 tracks in een half uur kan proppen ben ik benieuwd wat Main Concern XXL in een uur kan proppen
wist niet dat t een liveact zou worden. heb heeel hoge verwachtingen 
Een live-act. :o
Dan is een uur weer positief. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe mega dik dat moet gaan worden.
Dan is een uur weer positief. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe mega dik dat moet gaan worden.
Wow, wat ziek! Kan niet anders dan 1 uur lang complete chaos worden. Ben wel benieuwd waarom XXL hier wel live is en op Decibel niet.