Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral vreemd dat je 3 artiesten bij elkaar zet (nja eigenlijk 4 van MC is een duo), en die maar een uur geeft. Komt neer op 20 minuten per artiest (eigenlijk 15 dus). Dat is gewoon belachelijk weinig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Pommer schreef:
Ik vind het al best bijzonder dat deze afsluiter er staat ipv van een Radical oid. Zo populair zijn deze namen (vooral MC en Vazard) ook weer niet. En dan een klachtmailtje sturen waarom ze geen anderhalf uur staan, komop zeg :lol:


Ik vind het beter dat ze afsluiten. Dan heb je tenminste plaats om los te gaan. Als RR er nog na komt staat er nog te veel volk om dat fatsoenlijk te doen.

PS: We weten allemaal hoe RR klinkt als hij na een Spoontech artiest moet draaien. :whistle:

Die set valt in het niets. *herinneringen van Loudness klokgebouw 2014 naar boven halen*
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vind het vooral vreemd dat je 3 artiesten bij elkaar zet (nja eigenlijk 4 van MC is een duo), en die maar een uur geeft. Komt neer op 20 minuten per artiest (eigenlijk 15 dus). Dat is gewoon belachelijk weinig...

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat loopt iedereen hier toch te haten op Rebelion e.d. fans, gejuich als kicks erin knallen (gebeurt bij Techno de hele tijd, is gewoon gaaf :P ) , lekker laten genieten toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vind het vooral vreemd dat je 3 artiesten bij elkaar zet (nja eigenlijk 4 van MC is een duo), en die maar een uur geeft. Komt neer op 20 minuten per artiest (eigenlijk 15 dus). Dat is gewoon belachelijk weinig...

Inderdaag zeg, had zeker op 1,5 uur gehoopt. Vraag me af wat er dan XXL aan is, misschien dragen ze grotere shirts? :P Sowieso al blij dat we Vazard mogen aanschouwen in de almighty Hangar. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat loopt iedereen hier toch te haten op Rebelion e.d. fans, gejuich als kicks erin knallen (gebeurt bij Techno de hele tijd, is gewoon gaaf :P ) , lekker laten genieten toch ?

:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://nieuws.weeronline.nl/2-9-2016-gaston-bezorgt-nederland-volgende-week-nazomer/

Als dit aanhoudt.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

JB12394 schreef:


Citaat:
Gaston bezorgt Nederland volgende week nazomer


Het schijnt dat Weeze in Duitsland ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Norther66 schreef:
Ik vind het vooral vreemd dat je 3 artiesten bij elkaar zet (nja eigenlijk 4 van MC is een duo), en die maar een uur geeft. Komt neer op 20 minuten per artiest (eigenlijk 15 dus). Dat is gewoon belachelijk weinig...

Inderdaag zeg, had zeker op 1,5 uur gehoopt. Vraag me af wat er dan XXL aan is, misschien dragen ze grotere shirts? :P Sowieso al blij dat we Vazard mogen aanschouwen in de almighty Hangar. :drool:

Is het xxl niet gewoon dat ze met zijn 3 staan in plaats van maar 1? :P

Wat loopt iedereen hier trouwens over te zeuren zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zo'n line-up mag je eigenlijk niet klagen nee, maar vooral omdat vroeger de setjes zoveel langer waren valt het op, en vind het ook wel jammer.

Maargoed alsnog bizarre afsluiting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat loopt iedereen hier toch te haten op Rebelion e.d. fans, gejuich als kicks erin knallen (gebeurt bij Techno de hele tijd, is gewoon gaaf :P ) , lekker laten genieten toch ?


Ik vind het ook wel wat hebben :P . Alleen bij Rebelion gebeurt het letterlijk bij iedere (plof)kick, da's weer wat overdreven. Laatst bij Delete VIP hoorde je het af en toe voorbij komen, dan vind ik het wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
JB12394 schreef:


Citaat:
Gaston bezorgt Nederland volgende week nazomer


Het schijnt dat Weeze in Duitsland ligt


Echt??? Hmm.. moet ik me de volgende keer toch wat beter inlezen.
Trouwens, het schijnt dat Weeze helemaal niet zo ver van de Nederlandse grens af ligt. Misschien dat het een kleine 60 km verderop ook wel mooi weer is. Prettige voortzetting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 14:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Ik vind het al best bijzonder dat deze afsluiter er staat ipv van een Radical oid. Zo populair zijn deze namen (vooral MC en Vazard) ook weer niet. En dan een klachtmailtje sturen waarom ze geen anderhalf uur staan, komop zeg :lol:


Ik vind het beter dat ze afsluiten. Dan heb je tenminste plaats om los te gaan. Als RR er nog na komt staat er nog te veel volk om dat fatsoenlijk te doen.

PS: We weten allemaal hoe RR klinkt als hij na een Spoontech artiest moet draaien. :whistle:


Ja ik vind het ook beter, en wil ook absoluut geen RR. Doelde meer op het feit dat iedereen loopt te janken dat ze maar een uur staan, terwijl ze ook blij kunnen zijn dat Q ze überhaupt de Hangar af laten sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Kijk jongen, hier heb je 5 euro voor je 21e verjaardag."
Wow, bedankt! Maar ik vind het wel wat weinig voor mijn leeftijd.
"Nou, je kunt toch ook blij zijn met wat je krijgt? Ik had je ook niks kunnen geven."
Ja, daar heb je een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga:

17:00 - 18:00 Adrenalize
18:00 - 19:00 Geck-O
19:00 - 20:00 Wildstylez/Phuture Noize/Pyrut
20:00 - 21:00 Maakt me niks uit
21:00 - 22:00 Thera & Geck-O
22:00 - 22:30 Prefix & Density
22:30 - 00:00 Tatanka
00:00 - 02:30 Maakt me niks uit
02:30 - 03:30 Delete
03:30 - 05:00 Maakt me niks uit
05:00 - 06:00 B-Front
06:00 - 07:00 Main Concern vs Delete & Vazard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
"Kijk jongen, hier heb je 5 euro voor je 21e verjaardag."
Wow, bedankt! Maar ik vind het wel wat weinig voor mijn leeftijd.
"Nou, je kunt toch ook blij zijn met wat je krijgt? Ik had je ook niks kunnen geven."
Ja, daar heb je een punt.

Wat een vergelijking weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 18:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan nog ga je niet janken en klagen tegen diegene ook al is ie gierig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Basshunterzz schreef:
JB12394 schreef:


Citaat:
Gaston bezorgt Nederland volgende week nazomer


Het schijnt dat Weeze in Duitsland ligt


Echt??? Hmm.. moet ik me de volgende keer toch wat beter inlezen.
Trouwens, het schijnt dat Weeze helemaal niet zo ver van de Nederlandse grens af ligt. Misschien dat het een kleine 60 km verderop ook wel mooi weer is. Prettige voortzetting.

60 km? Het ligt maar een kilometer van de grens. Vaak heb je buiten ook nog gewoon bereik met je nederlandse providers op de tel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het vooral schandalig hoe duur het vervoer naar het terrein is, pendelbussen 18 euro vanuit Venlo en 21 euro vanuit Nijmegen voor retour, parkeer kaart 15 euro. Met de trein naar Weeze zal ook niet spotgoedkoop zijn. Voordat je bij het feest zelf bent is je portemonnee al leeg als je de prijs van het kaartje meerekent. Was dit de voorgaande jaren ook al zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tom-100 schreef:
Ik vind het vooral schandalig hoe duur het vervoer naar het terrein is, pendelbussen 18 euro vanuit Venlo en 21 euro vanuit Nijmegen voor retour, parkeer kaart 15 euro. Met de trein naar Weeze zal ook niet spotgoedkoop zijn. Voordat je bij het feest zelf bent is je portemonnee al leeg als je de prijs van het kaartje meerekent. Was dit de voorgaande jaren ook al zo?


4 man in de auto die allen 25 euro lappen voor de benzine, ben je stukken goedkoper uit als dat je met de OV gaat.
Nijmegen en Venlo liggen niet echt om de hoek voor pendelvervoer, wees blij dat ze het voor elkaar kunnen krijgen elk jaar weer. En de parkeerkaarten zijn al een tijdje 10 á 15 euro geweest.
Ik zeg het wel eens vaker tegen mensen die "klagen/zeuren" dat ze het te duur vinden; Je hoeft niet te gaan, en als je toch wilt gaan dan betaald je gewoon;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof je er niet over mag klagen, prijzen gaan nergens meer over tegenwoordig. Niet dat het een ruk verschil gaat maken, maar klagen is fijn af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
4 man in de auto die allen 25 euro lappen voor de benzine.


Rijd jij een vrachtwagen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ivey Jones schreef:
4 man in de auto die allen 25 euro lappen voor de benzine.


Rijd jij een vrachtwagen ofzo?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ivey Jones schreef:
4 man in de auto die allen 25 euro lappen voor de benzine.


Rijd jij een vrachtwagen ofzo?

Je weet niet waar ik vandaan moet komen en wat ik rijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Je weet niet waar ik vandaan moet komen en wat ik rijd.


Uit Leiden. Maar €85,- aan benzine ben ik wel heel benieuwd naar wat jij rijd idd. xd
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten