Ik ben geen die hard mag ik nu niet komen?
'Die hards only' is toch nie zo moeilijk te begrijpen..wrote:Ik ben geen die hard mag ik nu niet komen?
'Die hards only' is toch nie zo moeilijk te begrijpen..wrote:Ik ben geen die hard mag ik nu niet komen?

Je bent zelf zo stom om van zo iets een tettoo te zetten.wrote:Vraag me af of er mensen zijn met een tattoo van het oude Q-base logo, want dat zou toch wel mooi lullig zijn van Qdance...
Haha echt hewrote:Je bent zelf zo stom om van zo iets een tettoo te zetten.wrote:Vraag me af of er mensen zijn met een tattoo van het oude Q-base logo, want dat zou toch wel mooi lullig zijn van Qdance...
Heeft Q-Base slechte jaren dan?wrote:Ik zou er juist trots op zijn dan, qbase uit de goede jaren
inderdaad, ben afgelopen 6 keer geweest en zou elk jaar in m'n top 3 beste feesten van het jaar komen.wrote:Heeft Q-Base slechte jaren dan?wrote:Ik zou er juist trots op zijn dan, qbase uit de goede jaren
Zelfde geldt voor mij. Alleen ben ik dan 3 keer geweest.wrote:inderdaad, ben afgelopen 6 keer geweest en zou elk jaar in m'n top 3 beste feesten van het jaar komen.wrote:Heeft Q-Base slechte jaren dan?wrote:Ik zou er juist trots op zijn dan, qbase uit de goede jaren
Nee joh, was juist ideaal lekker in die open luchtwrote:Gewoon de classics naar die bunker verplaatsen!
Stage hostings duurden maar een halve dag. Een label had dus of de 'daylight' of de 'darkness' hosting. De midnight switch was echt een ding, veel meer dan nu een paar vuurpijltjes de lucht in. Die hele happening rond de switch, gaf qbase echt iets speciaals dat geen ander festival heeft.wrote:Muzikaal gezien? Of ook op organisatorisch vlak?
Wie weet krijgt Theracords dit jaar weer een bunkerwrote:Ik denk niet dat het vorig jaar kan evenaren! Theracords bunker was magistraal!
Ipv Project Exile vs Genox een Theracords live setje, voor de rest wel eens idd.wrote:Theracords & Friends bunker.
AVIO Allstars 2 uur openingsset.
Prefix & Density vs B-Front
Project Exile vs Genox
Thera vs Hardstyle Mafia
DNR Live
Main Concern end of Days special
Delete vs Vazard
Mind Dimension vs Malice
Hier zou ik grof geld voor over hebben. En dan allemaal anderhalf uur tot 2 uur durende setjes.