wrote:Pyrut baas. Eindelijk Pippi zonder snuif live horen.
View on YouTube
Haaaaa
Dit is toch goud hey
wrote:Pyrut baas. Eindelijk Pippi zonder snuif live horen.
View on YouTube
+1000wrote:Als ze nu ook weer hetzelfde geluid regelen als vorig jaar zou helemaal mooi zijn
Vriend van me had klachtbrief gestuurd naar Q-Dance dat ze beter moesten communiceren, omdat op het terrein truien werden uitgedeeld en nog meer. Toen kreeg jij 2 kaartjes Qlimax.wrote:Hoe dat dan?wrote:2 uur gewacht op de bus. Print van mijn sokken zaten in mijn voet. Nog nooit zo kut gevoeld. Zwaar onderkoeld, douchen deed pijn. Die week zo ziek als een hond daarna. Maarja leverde wel VIP kaartjes voor Qlimax op!wrote:2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer
Hmm vreemd had de lijstjes gewoon gekopieerd. Heb het aangepastwrote:Da Tweekaz staan trouwens wel op Q-Base op de mainStaan niet in het lijstje in de OP.
Waarom kreeg sonnebloem daar Qlimax kaartjes voor dan?wrote:Vriend van me had klachtbrief gestuurd naar Q-Dance dat ze beter moesten communiceren, omdat op het terrein truien werden uitgedeeld en nog meer. Toen kreeg jij 2 kaartjes Qlimax.wrote:Hoe dat dan?wrote:2 uur gewacht op de bus. Print van mijn sokken zaten in mijn voet. Nog nooit zo kut gevoeld. Zwaar onderkoeld, douchen deed pijn. Die week zo ziek als een hond daarna. Maarja leverde wel VIP kaartjes voor Qlimax op!
wrote:Mainstage: HARDERSTYLES
B-Front
Wildstylez
Hangar: RAW HARDSTYLE
Main Concern XXL vs Delete & Vazard
Phuture Noize
WE R: HARDSTYLE
Sound Rush
The Vision
WE R Back in Time
PRSPCT: HARDCODE D’N’B
Deathmachine
Dither
The Outside Agency
Thrasher
Theracords: EXTRA RAW
Alphaverb
Blackburn & Aeros
Intractable One
Prefix & Density
Thera & Geck-o Classics set
Freestyle: FREESTYLE
Geck-o
De Tijdmachine: EARLY HARDSTYLE
DJ Mystery
Donkey Rollers
Jones
Psyko Punkz
Ryfle & Distractor
Sunny D
Duizend bommen en granaten maat nu al tering veel zin inwrote:HUISJE IS AL GEBOEKT
Jawrote:Thera & Geck-o Classics set, Mag ik dan EINDELIJK eens live gaan genieten van Ding Dong?!![]()
Ding dong... DING DONG... DINNER'S SERVED... COME AND GET IT!wrote:Jawrote:Thera & Geck-o Classics set, Mag ik dan EINDELIJK eens live gaan genieten van Ding Dong?!![]()