Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:14 

Hardtraxxer

Iemand enig idee of je je hier kunt legitimeren met rijbewijs? Kom er net achter dat ik mijn paspoort vergeten ben en dit is net over de grens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:15 

Donateur

Berenburg schreef:
Iemand enig idee of je je hier kunt legitimeren met rijbewijs? Kom er net achter dat ik mijn paspoort vergeten ben en dit is net over de grens.

Dat is een hele goede! Bedankt voor deze reminder! Paspoort meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:17 

nederlands feest. een Paspoort is geen overbodige luxe maar niet verplicht.
Rijbewijs is zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:20 

Donateur

biscuit schreef:
nederlands feest. een Paspoort is geen overbodige luxe maar niet verplicht.
Rijbewijs is zat.

Misschien een spontane grenscontrole. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:23 

nee, doen ze niet...duitsers kennende(was er zelf eentje) zijn ze bij vertrek naar huis erop gehaaid je vast te zetten en je uit te vragen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk heb ik geen legitimatie nodig morgen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:41 

Hardtraxxer

zou je morgenavond ook nog aan de deur kaarten kunnen kopen? niet dat het al bijna uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Altijd hetzelfde een dag voor Qbase :P allemaal onzekerheid en de day after bleek alles mee te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:50 

Donateur

Dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:18 

Hardtraxx Elite

Het begint nu echt te kriebbelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:43 

jannegyhs schreef:
zou je morgenavond ook nog aan de deur kaarten kunnen kopen? niet dat het al bijna uitverkocht is.

waarom zou je niet via internet bestellen? veel makelijker xd en heb je sowieso je ticket xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Jaja vervoer is definitief, wat een rompslomp.

Eerst 3 uur vanaf mijn huis met de lijnbussen een toeristische route naar de overkant hier in Zeeland, om vervolgens vanaf daar op een georganiseerde bus van een vriend te stappen om nog is 3 uur te reizen naar Q-Base..

Máár we hebben het er maar weer voor over, qnallen morgen! :D En het is hier monumentendag in Zeeland blijbkaar dus kan gratis met de bus door Zeeland. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:04 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Jaja vervoer is definitief, wat een rompslomp.

Eerst 3 uur vanaf mijn huis met de lijnbussen een toeristische route naar de overkant hier in Zeeland, om vervolgens vanaf daar op een georganiseerde bus van een vriend te stappen om nog is 3 uur te reizen naar Q-Base..

Máár we hebben het er maar weer voor over, qnallen morgen! :D En het is hier monumentendag in Zeeland blijbkaar dus kan gratis met de bus door Zeeland. xd

Holy shit, held dat je bent :P . Ik kan gelukkig deze keer eindelijk eens lekker vanaf mijn eigen woonplaats opstappen, dus met 3 kwartier ofzo er ipv van 4/5 wat normaliter bij Defqon het geval is :P

Zit hier trouwen wel beetje ongeduldig te worden, helemaal om het feit dat ik morgen nog een halve dag moet zitten niksen tot het begint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:15 

Donateur

Helaas moeten besluiten niet te gaan ivm geld en drukte met school :(
Ach, er komen er nog genoeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Zit hier trouwen wel beetje ongeduldig te worden, helemaal om het feit dat ik morgen nog een halve dag moet zitten niksen tot het begint :D

Precies om deze rede vind ik het niet erg dat ik van 11:00 tot 15:30mag werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:22 

Hardtraxx Addict

Ja waarom ik vrij heb gevraagd voor de hele dag vraag ik me nu ook af. Had makkelijk tot 2 kunnen werken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af waarom ik geen vrij heb gevraagd voor the day after, sta van 14:00 tot 22:00 op het rooster, heb al gebeld vorige week of ik niet eraf gehaald kon worden maar kon niet, en niemand kon ruilen... Wou eigenlijk wel gaan werken maar lijkt me toch maar verstandiger om ziek te melden. Wel opvallend maarja, heb me verder ook nog nooit ziek gemeld dus zal wel geen groot probleem zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:57 

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af waarom ik geen vrij heb gevraagd voor the day after, sta van 14:00 tot 22:00 op het rooster, heb al gebeld vorige week of ik niet eraf gehaald kon worden maar kon niet, en niemand kon ruilen... Wou eigenlijk wel gaan werken maar lijkt me toch maar verstandiger om ziek te melden. Wel opvallend maarja, heb me verder ook nog nooit ziek gemeld dus zal wel geen groot probleem zijn :D

haha idd wel een beetje opvallend, maar wat moet dat moet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

haha idd wel een beetje opvallend, maar wat moet dat moet xd

Ik werk daar toch alleen maar in het weekend, en ik ben 16, dusja als ze me ontslaan maakt me dat ook niet veel uit :P Op je 16e heb je zo een nieuwe baan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:11 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ja waarom ik vrij heb gevraagd voor de hele dag vraag ik me nu ook af. Had makkelijk tot 2 kunnen werken :D

Ik moet werken van 7:00 tot 16:00, ik weet niet wat beter is. Ben bang dat ik kapot ben als ik er aan kom, maar ach komt vast wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:41 

Hardtraxx Veteran

Ik moet voetballen morgen, omdat we anders te weinig man hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:47 

Hardtraxx Elite

Last minute aanwezig. tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:02 

Berenburg schreef:
Ritsurt schreef:

Ik moet werken van 7:00 tot 16:00, ik weet niet wat beter is. Ben bang dat ik kapot ben als ik er aan kom, maar ach komt vast wel goed :D

precies :P het feest duurt godse lang dus vrij vragen is geen overbodige luxe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier iedereen!

Ik kan helaas niet, heb andere verplichtingen.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten