Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik denk dat niemand stoerder is dan Vitality!!!

Dat denk ik ook niet! :mad:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De gene die normaal ging rijden kan waarschijnlijk niet meer vrij krijgen op zijn werk. Wel balen..

Nu moeten we waarschijnlijk met een bus maar die opstapplaats is ook nog eens een uur van ons vandaan, en dan zijn we pas om 22.00 binnen terwijl we er normaal van het begin af aan gingen zijn met de auto. :/

Andere optie is de trein naar Venlo en vanaf daar die pendelbus nemen naar Q-Base. Dan zijn we er wel iets eerder maar komt ook een stuk duurder uit waarschijnlijk aangezien dit een behoorlijke reis is met de trein voor ons.

Beetje ellende, maar ik zal er hoe dan ook komen. :D
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
De gene die normaal ging rijden kan waarschijnlijk niet meer vrij krijgen op zijn werk. Wel balen..

Nu moeten we waarschijnlijk met een bus maar die opstapplaats is ook nog eens een uur van ons vandaan, en dan zijn we pas om 22.00 binnen terwijl we er normaal van het begin af aan gingen zijn met de auto. :/

Andere optie is de trein naar Venlo en vanaf daar die pendelbus nemen naar Q-Base. Dan zijn we er wel iets eerder maar komt ook een stuk duurder uit waarschijnlijk aangezien dit een behoorlijke reis is met de trein voor ons.

Beetje ellende, maar ik zal er hoe dan ook komen. :D


als je vanuit venlo gaat boek via www.uitgaansbus.nl kost 17 euro vanaf venlo en hoef je pas in de bus te betalen
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Er is hier toch vrijwel altijd deurverkoop?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:28 
 

93Wesley93 schreef:
De gene die normaal ging rijden kan waarschijnlijk niet meer vrij krijgen op zijn werk. Wel balen..

Nu moeten we waarschijnlijk met een bus maar die opstapplaats is ook nog eens een uur van ons vandaan, en dan zijn we pas om 22.00 binnen terwijl we er normaal van het begin af aan gingen zijn met de auto. :/

Andere optie is de trein naar Venlo en vanaf daar die pendelbus nemen naar Q-Base. Dan zijn we er wel iets eerder maar komt ook een stuk duurder uit waarschijnlijk aangezien dit een behoorlijke reis is met de trein voor ons.

Beetje ellende, maar ik zal er hoe dan ook komen. :D

gewoon bij floor in breda blijven slapen dan!
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik denk dat niemand stoerder is dan Vitality!!!

Dat denk ik ook niet! :mad:

Bende ook aanwezig, gij krent?!
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:
De gene die normaal ging rijden kan waarschijnlijk niet meer vrij krijgen op zijn werk. Wel balen..

Nu moeten we waarschijnlijk met een bus maar die opstapplaats is ook nog eens een uur van ons vandaan, en dan zijn we pas om 22.00 binnen terwijl we er normaal van het begin af aan gingen zijn met de auto. :/

Andere optie is de trein naar Venlo en vanaf daar die pendelbus nemen naar Q-Base. Dan zijn we er wel iets eerder maar komt ook een stuk duurder uit waarschijnlijk aangezien dit een behoorlijke reis is met de trein voor ons.

Beetje ellende, maar ik zal er hoe dan ook komen. :D

gewoon bij floor in breda blijven slapen dan!

Die zit daar toch niet in het weekend? En dan zou het als nog niet veel uitmaken. :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

Nog mensen uit omgeving Doetinchem hier die gaan? :clap:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Nog mensen uit omgeving Doetinchem hier die gaan? :clap:


Jazeker, en jij bent?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Mitchel, en jij bent ? ik kom uit ulft :)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Oh oké, ken vrijwel niemand in Ulft verder, dacht dat je in Doetinchem zou wonen.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:02 
 

93Wesley93 schreef:
KSwoosh schreef:
gewoon bij floor in breda blijven slapen dan!

Die zit daar toch niet in het weekend? En dan zou het als nog niet veel uitmaken. :P

dat is toch een mooie gelegenheid om een keer in het weekend thuis te blijven :P xd
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:19 
 
Hardtraxx Newbie

Snitch_MP schreef:
Nog mensen uit omgeving Doetinchem hier die gaan? :clap:


Zeker!! doetinchem en zelhem aanwezig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

uiteraard Doetinchem, maargoed ik ga dan ook met jou mee
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Oh oké, ken vrijwel niemand in Ulft verder, dacht dat je in Doetinchem zou wonen.

k ken meer mensen uit doetinchem dan uit ulft hehe!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn er meer mensen die hun parkeerkaart niet hebben ontvangen?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:

Roll met die motherfucking ezel stijl
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Zijn er meer mensen die hun parkeerkaart niet hebben ontvangen?


Oja, laat ik die ook maar eens gaan regelen.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:


Jaaa! :love:

Hopelijk ook de Motherfuck 2012 edit, die vind ik ook ziek!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute ook aanwezig, met de hummer! :yay:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Pommer schreef:
Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:


Jaaa! :love:

Hopelijk ook de Motherfuck 2012 edit, die vind ik ook ziek!

Hopelijk ook Pattern 2, want die gaat hard!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hooli schreef:
Pommer schreef:
Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:


Jaaa! :love:

Hopelijk ook de Motherfuck 2012 edit, die vind ik ook ziek!

Hopelijk ook Pattern 2, want die gaat hard!


Go away!!!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Bedenk me net dat we zaterdag weer D.O.N.K.E.Y. gaan horen :loving:


dat zou zeker een plus zijn!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OPEN AIR STRIP 00:30 - 01:45 Headhunterz
THUNDERDOME 01:45 - 02:30 Ophidian
QULT 02:30 - 04:00 Thilo & Evanti
QULT 04:00 - 05:30 Lee Mac

Dat gaat de mijne worden denk ik.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten