Was eerst aardig teleurgesteld in de line-up, met name door de enorme tegenvaller in de Hangar. Vergelijk de line-up van de Hangar maar met die ongelofelijk geile line-up van 2009 (en wat voor setjes daarbij uit de bus kwamen), bwah wat valt dit dan vies tegen zeg. Josh & Wesz zijn wel leuk, B-Front kan in bijna 2 uur een ongelofelijk dikke set neerzetten en stiekem hoop ik ook altijd een beetje op The R3bels dat het vet wordt (ondanks alle verhalen), maar de rest is gewoon veel van hetzelfde. Open air is van het zelfde laken een pak. Snik snik...
Mja, Hardcore Italia wordt wel zwaar ziekelijk! Veel Traxtorm (normaal draaien hun artiesten vaak dezelfde setjes), maar doordat alles van Traxtorm daar staat gaan de DJ's nu wat gevarieerder draaien en dan wordt het echt zwaar genieten! Zelfde geldt voor Tillt vs A2-bunker. De mensen achter de decks moeten afwijken van hun standaard-lijstjes, dan gaat het helemaal goed komen.
Daarnaast bekijk ik het positief bij de open-air. We gaan hopen! Showtek vroeg op de dag zou ideaal zijn, Technoboy is een beetje een slaapverwekkende DJ maar zijn platenkeuze is meestal wel erg vet, Isaac met wat early misschien... omdat ze allemaal vrij lang draaien zullen we denk ik ook lekker verrast worden met oude nummers enzo
Verder wel 2 industrial/experimentele bunkers waarvan ik toch graag het een en ander zou willen zien (TOA, Limewax, I:Gor en Tieum) en bij de DYA-contest zitten er ook een paar hele vette concepten tussen.
Ik kijk er wel naar uit, maar de verwachte ubermegageile-line up is jammer genoeg uitgebleven. Maar Q-dance heeft iig wel weer iets gedurfder geselecteerd dan in 2010, toen was de line-up behoorlijk standaard terwijl we dit jaar toch een hoop leuke verrassingen hebben gekregen. Jammer genoeg vind ik niet alles even vet, maar het kan niet altijd feest zijn. De insteek is iig goed