Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:35 

Hardtraxx Elite

met eventtravel ben ik maar 17 euro kwijt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:00 

Donateur

hdhessel schreef:
met eventtravel ben ik maar 17 euro kwijt ^^

maar vergelijk het is met hoever ik moet reizen en jij moet reizen ;)
Ik woon in Delft, jij aan de grens lampie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:37 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Mike-O schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als je een bus regelt gewoon groepjes vrienden regelen en die in 1x laten betalen. Vooral niet vooraf doen voor je weggaat of in de bus want dat gaat je zoveel gezeur opleveren. Lekker over laten maken.

Zal je ongeveer 30/40 euro kosten, afhankelijk van hoe groot de bus is.

bij ons kwam het uit op 48 euro PP, en dan moet je ook aan boord nog je drinken kopen. Werd me net iets teveel, als je nagaat dat ik voor intents 20 euro betaalde voor de bus.. :P

Jaa regel dan kwibus :D Ik ben 30 euro kwijt :thumbsup: Je krijg toch wel een mannetje of 40 bij elkaar vanuit je stad/dorp?

Ik heb het over de kwibus.. Heb gerekend op 25 man, zou er heel erg verbaasd van staan als dat er meer zouden worden. Heb het aanbod afgewezen en ga wel met eventtravel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:45 

Donateur

Jaaa, ik had ook op 25 man gerekend. Dus ik vroeg aan mensen of ze andere wisten die mee wilden, en nu zijn er in 1x 2 volle kwibussen vanuit Delft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:48 

Donateur

Mike-O schreef:
Ik heb het over de kwibus.. Heb gerekend op 25 man, zou er heel erg verbaasd van staan als dat er meer zouden worden. Heb het aanbod afgewezen en ga wel met eventtravel.. :P

Zou ik ook doen, vorig jaar gedaan en helemaal geen gezeik. Alleen dat je wat vaker moet stoppen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Mike-O schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als je een bus regelt gewoon groepjes vrienden regelen en die in 1x laten betalen. Vooral niet vooraf doen voor je weggaat of in de bus want dat gaat je zoveel gezeur opleveren. Lekker over laten maken.

Zal je ongeveer 30/40 euro kosten, afhankelijk van hoe groot de bus is.

bij ons kwam het uit op 48 euro PP, en dan moet je ook aan boord nog je drinken kopen. Werd me net iets teveel, als je nagaat dat ik voor intents 20 euro betaalde voor de bus.. :P

Jaa regel dan kwibus :D Ik ben 30 euro kwijt :thumbsup: Je krijg toch wel een mannetje of 40 bij elkaar vanuit je stad/dorp?

Kunnen daar nog mensen bij? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:48 

Donateur

Nee sorry, 2 bussen hadden we binnen een dag vol gekregen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:53 

Hardtraxx Veteran

Na deze 2 dolle weken overleefd te hebben met Defqon en Wish ga ik kaartjes scoren. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:57 

Hardtraxx Addict

Woon er, mits je een beetje doorrijdt, 20 minuten vanaf. Maar het is wel weer echt de volle mep betalen. Misschien i.p.v. Free. (is verder weg en daardoor dus duurder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:48 

Hardtraxxer

q-dance heeft een vergunning voor 100.000 man heb ik welles gehoord :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:51 

Hardtraxxer

Vorig jaar hadden wij een busje gehuurd en vanuit Zwolle mooi die kant op. Toen hadden we een bob, dit jaar niet :( Dus misschien Eventtravel maargoed het nadeel vind ik dat je er dan om 17 uur al bent :huh: Ik arriveer liever om een uurtje of 8 a 9 in de avond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

HardstyleLover90 schreef:
Ik arriveer liever om een uurtje of 8 a 9 in de avond! :)

Je bent gek, het mooiste aan Q-base is juist dat het 14 uur lang duurt! Of in ieder geval is dat 1 van de aspecten wat Q-base mijn persoonlijke nummer 1 maakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:53 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Ik arriveer liever om een uurtje of 8 a 9 in de avond! :)

Je bent gek, het mooiste aan Q-base is juist dat het 14 uur lang duurt! Of in ieder geval is dat 1 van de aspecten wat Q-base mijn persoonlijke nummer 1 maakt!

Ja heel bruut dat het 14 uur duurt. Maar ik vind mezelf niet gek genoeg om daar om 17 uur al te zijn. Eerste paar uurtjes van een festival kunnen me niet veel schelen.. Laat het maar 2 a 3 uurtjes op gang komen.. ;) Al vind ik dat je bij Defqon/Decibel altijd wel optijd moet zijn anders is de dag zo om. Maar ben je tegen het einde niet helemaal naar de kloten? Vind het zonde om rond 4 a 5 uur al kapot te zijn terwijl de afsluitende acts nog moeten komen :) Maar wie weet ben ik er nog om 17 uur dit jaar met Eventtravel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:30 

Kraak... Piep...

Nogsteeds diep respect voor die trailer.

Knap staaltje film/photoshop/aftereffects
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:01 

D-Nemacyst schreef:
Nogsteeds diep respect voor die trailer.

Knap staaltje film/photoshop/aftereffects

idd diep respect voor die trailer love it xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:11 

Donateur

Ja heel bruut dat het 14 uur duurt. Maar ik vind mezelf niet gek genoeg om daar om 17 uur al te zijn. Eerste paar uurtjes van een festival kunnen me niet veel schelen.. Laat het maar 2 a 3 uurtjes op gang komen.. ;) Al vind ik dat je bij Defqon/Decibel altijd wel optijd moet zijn anders is de dag zo om. Maar ben je tegen het einde niet helemaal naar de kloten? Vind het zonde om rond 4 a 5 uur al kapot te zijn terwijl de afsluitende acts nog moeten komen :) Maar wie weet ben ik er nog om 17 uur dit jaar met Eventtravel! :)

Vorig jaar voor het eerste Q-base gedaan en het laatste uurtje main (Nosferatu) moeten missen. Achteraf erg spijt van gehad dat ik mezelf er niet toe heb gezet maar ik kon echt niet meer. Daarentegen wel de overige 16 uur in de muziek gestaan en dat had ik voor geen goud willen missen. Vanaf het begin tot het einde een grote gezellige bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

QBase was vorig jaar voor mij iets te lang.
Ben wel gebleven tot het einde, maar tijdens de dikste act (Crypsis) kon ik ECHT niet meer.

Ben ook maar wat eten gaan halen, en gaan zitten bij die picknicktafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:45 

Artiest

Al aantal jaar achter elkaar ga ik hier nu naar toe!
Voor mij persoonlijk het feest van het jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

wil dit jaar zeker gaan, al die verhalen hier moet dit gewoon keer mee maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
QBase was vorig jaar voor mij iets te lang.
Ben wel gebleven tot het einde, maar tijdens de dikste act (Crypsis) kon ik ECHT niet meer.

Ben ook maar wat eten gaan halen, en gaan zitten bij die picknicktafels.

De 16 uur edities waren juist de vetste! :drool: Dat was pas knallen als een gek. Maarja toen gebruikte ik ook nog genoeg drugs, dit wordt de eerste keer Q-base voor mij zonder. eens kijken hoe het bevalt, maar aangezien ik na Qlimax ook nog wel een paar uur door kan gaan zie ik geen probleem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Het Q-Base terrein is gewoon het spaceparadijs op aarde. Niks is zo vet als daar ronddwalen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:31 

Donateur

Dat je na Qlimax best nog een paar uurtjes door had kunnen gaan wil ik best geloven, maar is natuurlijk helemaal niks bij Q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:21 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Dat je na Qlimax best nog een paar uurtjes door had kunnen gaan wil ik best geloven, maar is natuurlijk helemaal niks bij Q-base.

Na q-base was ik echt gesloopt xd kon amper nog lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:

Dat had ik al tijdens Q-Base :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:27 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:

Dat had ik al tijdens Q-Base :lol:

Ja inderdaad.. crypsis was niet meer een groot succes :lol: 1 2 stap en draai.. dat wou niet meer :(
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten