Helemaal mooiwrote:nooit uitverkocht geweest :p kunnen echt vet veel mensen heen XDwrote:AanWezig! Is het trouwens snel uitverkocht? Kan pas 24 juni kaartjes halen
Altijd een feest geweest waar ik graag heen wou, word me 1e keer dus
Helemaal mooiwrote:nooit uitverkocht geweest :p kunnen echt vet veel mensen heen XDwrote:AanWezig! Is het trouwens snel uitverkocht? Kan pas 24 juni kaartjes halen
Nice, mijne ookwrote:zowieso aanwezig!! wordt me eerste Q-base!!
wrote:Wil hier echt heen, dus zeker wat proberen te regelen
Volgens mij zitten we dan midden in het tornadoseizoen.wrote:Wat zijn de weersverwachtingen?
wrote:Volgens mij zitten we dan midden in het tornadoseizoen.wrote:Wat zijn de weersverwachtingen?
wrote:Volgens mij zitten we dan midden in het tornadoseizoen.wrote:Wat zijn de weersverwachtingen?
Ik MOET er dit jaar gewoon bij zijnwrote:wrote:Al ga ik dood: aanwezig!
wrote:wrote:Wil hier echt heen, dus zeker wat proberen te regelen
Ben ik weer het welkomst comitee van de bus met me verdwaalde kopwrote:Als geld geen probleem is ga ik zeker!
Haha dat was heel gastvrij van je ja! Maar ik moet ff kijken hoe ik met me geld zit, aangezien ik binnenkort voor een nieuwe baan moet kijken. En ik weet natuurlijk niet of ik een goede baan in het vooruitzicht heb. Gelukkig raakt Q-Base niet uitverkocht en heb ik ruim de tijd om erover na te denkenwrote:Ben ik weer het welkomst comitee van de bus met me verdwaalde kopwrote:Als geld geen probleem is ga ik zeker!
Haha de locatie is vet, waar heb jij vorig jaar vooral gestaan? Wij stonden bijna hele dag in de Raw Hardstyle Hangar. Af en toe een uitstapje naar de mainstage of de Dirty Workz bunker.wrote:Die locatie is ook zo heerlijkal ben ik vorig jaar vaak op me bek gegaan als ik weer is door het bos liep
Overal van dupstepp bunker tot de terror bendewrote:Haha de locatie is vet, waar heb jij vorig jaar vooral gestaan? Wij stonden bijna hele dag in de Raw Hardstyle Hangar. Af en toe een uitstapje naar de mainstage of de Dirty Workz bunker.wrote:Die locatie is ook zo heerlijkal ben ik vorig jaar vaak op me bek gegaan als ik weer is door het bos liep
Haha ik kon op het laatst alleen mijn armen nog beetje bewegen, voor de rest helemaal verrot. Overal krampwrote:
Voor de rest alleen maar rond gedwaald tussen de verschillende hangars tot dat ik om 10 voor 7 KO was en niets meer kon
Maar oh wat een heldig feest