jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een goede kortebroek gevonden

ik heb een goede kortebroek gevonden
20 meter.wrote:pff mijn bus gaat pas 6 uur weg![]()
Ik gok rond 10 uur binnen te zijn,
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen?
Ja vanwege een vriend die afhaakt, ben ik nu de enige van de groep met een VIP kaartje. Maar als et vlak bij elkaar legt, dan neem ik wel de VIP ingangwrote:20 meter.wrote:pff mijn bus gaat pas 6 uur weg![]()
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen?
vip is minder druk.
ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.wrote:Ja vanwege een vriend die afhaakt, ben ik nu de enige van de groep met een VIP kaartje. Maar als et vlak bij elkaar legt, dan neem ik wel de VIP ingangwrote:20 meter.wrote:pff mijn bus gaat pas 6 uur weg![]()
vip is minder druk.

FUCK THAT SUCKSSS!!!wrote: ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.
en rond half twee ga ik weer
morgenmiddag parcour voor wedstrijd bouwen.\
wrote:FUCK THAT SUCKSSS!!!wrote: ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.
en rond half twee ga ik weer
morgenmiddag parcour voor wedstrijd bouwen.\
Je krijgt de groeten terug stefanwrote:Voor alle mensen die hier heen gaan, *insert F word* julie en veel plezier.
De groeten aan je moeder
zal ons mam blij mee wezen.wrote:Voor alle mensen die hier heen gaan, *insert F word* julie en veel plezier.
De groeten aan je moeder