Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 76  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:53 
 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een goede kortebroek gevonden :D :clap: :clap: :clap:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

16:35 vetrekt te bus :D
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijne 4 uur, dus lekker vanaf het begin erbij :yay:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Over een half uurtje zit ik in de bus :D
Echt zit de minuten af te tellen hier haha
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een kwartier/ half uur komen Roy en Pete hier, om vervolgens om 16.45 Maarten op te halen van voetbal. Dan rijden we er eindelijk naar toe.

Ben gvd zenuwachtig!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pff mijn bus gaat pas 6 uur weg :cry:
Ik gok rond 10 uur binnen te zijn,
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen? ^^
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

over een kwartiertje is lorenz hier :P
nog een uurtje draaien, en dan op de bus naar q-base :yay:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:23 
 

Kevin-Raw schreef:
pff mijn bus gaat pas 6 uur weg :cry:
Ik gok rond 10 uur binnen te zijn,
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen? ^^

20 meter.

vip is minder druk.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Kevin-Raw schreef:
pff mijn bus gaat pas 6 uur weg :cry:
Ik gok rond 10 uur binnen te zijn,
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen? ^^

20 meter.

vip is minder druk.


Ja vanwege een vriend die afhaakt, ben ik nu de enige van de groep met een VIP kaartje. Maar als et vlak bij elkaar legt, dan neem ik wel de VIP ingang :)
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:36 
 

Kevin-Raw schreef:
biscuit schreef:
Kevin-Raw schreef:
pff mijn bus gaat pas 6 uur weg :cry:
Ik gok rond 10 uur binnen te zijn,
Heeft toevallig iemand een idee, hoever de VIP ingang en de normale ingang van elkaar leggen? ^^

20 meter.

vip is minder druk.


Ja vanwege een vriend die afhaakt, ben ik nu de enige van de groep met een VIP kaartje. Maar als et vlak bij elkaar legt, dan neem ik wel de VIP ingang :)

ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.
en rond half twee ga ik weer :(

morgenmiddag parcour voor wedstrijd bouwen.Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.
en rond half twee ga ik weer :(

morgenmiddag parcour voor wedstrijd bouwen.\


FUCK THAT SUCKSSS!!!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:38 
 

Kevin-Raw schreef:
biscuit schreef:
ik kom door de normale entrre binnen maar ik ben er rond 9 half tien zoiets.
en rond half twee ga ik weer :(

morgenmiddag parcour voor wedstrijd bouwen.\


FUCK THAT SUCKSSS!!!

:yes:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:38 
 

Voor alle mensen die hier heen gaan, *insert F word* julie en veel plezier :P.

De groeten aan je moeder
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Voor alle mensen die hier heen gaan, *insert F word* julie en veel plezier :P.

De groeten aan je moeder


Je krijgt de groeten terug stefan :)
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:41 
 

stefaneke schreef:
Voor alle mensen die hier heen gaan, *insert F word* julie en veel plezier :P.

De groeten aan je moeder


zal ons mam blij mee wezen.



**Mam!!! de groeten van stefaneke!!!
moeders: WIE?
ik: LAATMAAR!**
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Kwart voor 5 vertrekken naar Q-Base! Deze dag een keertje "BOB"-en, weer eens wat anders,
Maar ja, als ik dit feest overleef als BOB zonder troep etc. dan ben ik onsterfelijk voor alle andere feesten! :P
Iedereen die ook gaat:

Veel plezier, maar dat zit wel snor!!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier aan iedereen die gaat :D !
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo vertrekken :woot: wat een zin!!!!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo ook weer klaar met werken! Nu ff douchen, hapje eten en dan hopen
dat onze bob klaar staat! Zin aan :yay:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over half uurtje naar de mac en dan naar de bus zie jullie daar wel :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bordje pasta naar binnen werken en dan maar eens naar Leidschendam voor het eerste deel van de reis.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier gasten!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

144 vrienden gaan naar fokkin Q-Base en ik zit thuis. Life's not fair! :cry:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ieder moment komt de bob en dan met 5 man sterk naar Dojtsland kachelen :D
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met een uurtje eindelijk op weg. Hoop rond 11 uur binnen te zijn, dan als een speer naar Chris One :).
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten