Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:36 

Hardtraxx Veteran

zoooo,klein katertje nog van gisteravond..
nu maar even wakker worden enzo, half3 de bus richting Weeze!
dan zie ik jullie daar wel ergens, en anders sleept Vik me wel mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:36 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Vandaag is de dag. (L) MOet nog wel teering veel doen en word over anderhalfuur al opgehaald, alles op laatste moment moet ik is mee stoppen. :P

Tot straks gabbors.

Gelukt om je ziek te melde? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:37 

Hardtraxx Elite

Wat voor soort doppen passen ook al weer gewoonlijk op flesjes daar? (Ik dacht van gewone 1.5l flessen de dop toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:43 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
93Wesley93 schreef:
Vandaag is de dag. (L) MOet nog wel teering veel doen en word over anderhalfuur al opgehaald, alles op laatste moment moet ik is mee stoppen. :P

Tot straks gabbors.

Gelukt om je ziek te melde? :P

Jaaa. Me wekker ging om 06.30 af om af te bellen, beetje lullig van me om ziek te melden maar er zat niets anders op. :P Kon daarna nog met moeite verder slapen door alle kriebels hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik voel me net een klein kind die zin heeft in pakjes avond. ik kan gewoon niet slapen. :$

Daar heb ik ook altijd last van xd .
Dit x was het minder dan als bij Defqon & Decibel, toen was ik morgens echt moe.
Nu valt het mee, en heb ik stuk beter geslapen.

Ik heb hier echt super veel zin in, nog even wat nieuwe tracks luisteren hier op HT!
Om half 2 gaat mijn bus :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:02 

Bierkoning

Zo ik heb nog redelijk geslapen, nog steeds niet topfit maar al wel beter dan gister :)

Ik had nog een vraagje wat betreft eventtravel, moet je zelf eten & drinken meenemen of kun je dat in de bus kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me van Defqon kan herinneren qua eventtravel moet je dat gewoon zelf meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zo ik heb nog redelijk geslapen, nog steeds niet topfit maar al wel beter dan gister :)

Ik had nog een vraagje wat betreft eventtravel, moet je zelf eten & drinken meenemen of kun je dat in de bus kopen?

Zelf meenemen maar die bussen stoppen meestal wel voor een kleine pauze bij een mac/benzinepomp in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:08 

Donateur

Jep, zelf meenemen, die eventtravel bussen hebben niks on board.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:09 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Wat voor soort doppen passen ook al weer gewoonlijk op flesjes daar? (Ik dacht van gewone 1.5l flessen de dop toch?)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:14 

Hardtraxx Addict

Heb gelukkig een feestje gehad gisteravond, zodat ik vannacht aardig goed heb kunnen slapen :D Helaas moest ik wel wat eerder me bed uit om me vriendin naar huis te brengen, dus de kriebels zijn aanwezig! Wat heb ik er zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:17 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Pommer schreef:

Zelf meenemen maar die bussen stoppen meestal wel voor een kleine pauze bij een mac/benzinepomp in de buurt.

Oke, noujah de mac wordt ik ook niet echt vrolijk van haha, ik neem wel wat broodjes/fruit mee ook voor de terugweg.
En zo ff een 6pack bier halen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Mac is indd flink zaad sinds de Big Tasty weg is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ben hier ook benieuwd naar, iemand een antwoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
DarkBeatz schreef:

Ben hier ook benieuwd naar, iemand een antwoord?

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:27 

DarkBeatz schreef:

die van chaudfonteine en fanta neem ik altijd mee :P past er altijd wel 1tje van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Idd, sommige feesten schenken ze chaudfontaine.
In dat geval moet je degene aan de bar heel lief vragen of ze het dopje mee willen geven. Indien nodig nog een 2e keer vragen, en dan komt dat altijd wel goed :D

Man! Wat heb ik hier zin :yay:
En natuurlijk korte broek aan, daar kun je ook je flesje water in doen, en daar heb je genoeg zakken inderdaad. Daarbij komt dat het nauwelijks af gaat koelen vannacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:02 

Daveytl schreef:
Idd, sommige feesten schenken ze chaudfontaine.
In dat geval moet je degene aan de bar heel lief vragen of ze het dopje mee willen geven. Indien nodig nog een 2e keer vragen, en dan komt dat altijd wel goed :D

Man! Wat heb ik hier zin :yay:
En natuurlijk korte broek aan, daar kun je ook je flesje water in doen, en daar heb je genoeg zakken inderdaad. Daarbij komt dat het nauwelijks af gaat koelen vannacht :thumbsup:

godver... mss toch nadenken over een korte broek tevoorschijn te toveren dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:06 

Bierkoning

Hoe zit het ook alweer met die oordoppen, die moet je toch een half uur van te voren al in doen ofzo?

En je mag ze echt niet uit doen omdat het contrast anders te groot is toch?

Hoop dat ik ze wel chill vind dan, anders hebk een probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:10 

Hardtraxx Addict

Buiten kan je ze wel uit doen hoor volgens mij.

Binnen zou ik het noooooooit doen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:12 

Hardtraxxer

Ik heb er zin in :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:17 

Pommer schreef:
Hoe zit het ook alweer met die oordoppen, die moet je toch een half uur van te voren al in doen ofzo?

als je op maat gemaakte hebt hoef je ze echt niet een half uur vantevoren in te doen :P
ik doe ze meestal pas in na het munten kopen [behalve op decibel, dat geluid van de loudness area ernaast stond mij wat te hard] en dan hou ik ze altijd in, tenzij ik wat ga eten, dan doe ik ze meestal weer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Dat is idd te vergelijken met je speakers op een te hoog volume aanzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:24 

Hardtraxxer

Zin ! In!!! Sasha F!!!!! :bomb: :love: !! :yay: geen oordoppen voor mij hopen dat mijn oren het maar weer overleven! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Bustickets inmiddels ook binnen.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten