Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Q-Base 2011 - Raveolution
Past

Q-Base 2011 - Raveolution

Venue
Airport Weeze, Weeze · Germany
Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
zoooo,klein katertje nog van gisteravond..
nu maar even wakker worden enzo, half3 de bus richting Weeze!
dan zie ik jullie daar wel ergens, en anders sleept Vik me wel mee :thumbup:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
93Wesley93 wrote:Vandaag is de dag. (L) MOet nog wel teering veel doen en word over anderhalfuur al opgehaald, alles op laatste moment moet ik is mee stoppen. :P

Tot straks gabbors.
Gelukt om je ziek te melde? :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Wat voor soort doppen passen ook al weer gewoonlijk op flesjes daar? (Ik dacht van gewone 1.5l flessen de dop toch?)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wesz wrote:
93Wesley93 wrote:Vandaag is de dag. (L) MOet nog wel teering veel doen en word over anderhalfuur al opgehaald, alles op laatste moment moet ik is mee stoppen. :P

Tot straks gabbors.
Gelukt om je ziek te melde? :P
Jaaa. Me wekker ging om 06.30 af om af te bellen, beetje lullig van me om ziek te melden maar er zat niets anders op. :P Kon daarna nog met moeite verder slapen door alle kriebels hehe.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Vik wrote:Ik voel me net een klein kind die zin heeft in pakjes avond. ik kan gewoon niet slapen. :$
Daar heb ik ook altijd last van xd .
Dit x was het minder dan als bij Defqon & Decibel, toen was ik morgens echt moe.
Nu valt het mee, en heb ik stuk beter geslapen.

Ik heb hier echt super veel zin in, nog even wat nieuwe tracks luisteren hier op HT!
Om half 2 gaat mijn bus :D .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Zo ik heb nog redelijk geslapen, nog steeds niet topfit maar al wel beter dan gister :)

Ik had nog een vraagje wat betreft eventtravel, moet je zelf eten & drinken meenemen of kun je dat in de bus kopen?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wat ik me van Defqon kan herinneren qua eventtravel moet je dat gewoon zelf meenemen ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Pommer wrote:Zo ik heb nog redelijk geslapen, nog steeds niet topfit maar al wel beter dan gister :)

Ik had nog een vraagje wat betreft eventtravel, moet je zelf eten & drinken meenemen of kun je dat in de bus kopen?
Zelf meenemen maar die bussen stoppen meestal wel voor een kleine pauze bij een mac/benzinepomp in de buurt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jep, zelf meenemen, die eventtravel bussen hebben niks on board.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote:Wat voor soort doppen passen ook al weer gewoonlijk op flesjes daar? (Ik dacht van gewone 1.5l flessen de dop toch?)
:yes:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Heb gelukkig een feestje gehad gisteravond, zodat ik vannacht aardig goed heb kunnen slapen :D Helaas moest ik wel wat eerder me bed uit om me vriendin naar huis te brengen, dus de kriebels zijn aanwezig! Wat heb ik er zin in :cool:
Bierkoning
last seen 29 days ago
Dakpan wrote:
Pommer wrote:Zo ik heb nog redelijk geslapen, nog steeds niet topfit maar al wel beter dan gister :)

Zelf meenemen maar die bussen stoppen meestal wel voor een kleine pauze bij een mac/benzinepomp in de buurt.
Oke, noujah de mac wordt ik ook niet echt vrolijk van haha, ik neem wel wat broodjes/fruit mee ook voor de terugweg.
En zo ff een 6pack bier halen natuurlijk :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mac is indd flink zaad sinds de Big Tasty weg is. >.<
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
DarkBeatz wrote:Wat voor soort doppen passen ook al weer gewoonlijk op flesjes daar? (Ik dacht van gewone 1.5l flessen de dop toch?)
Ben hier ook benieuwd naar, iemand een antwoord?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
93Wesley93 wrote:
Ben hier ook benieuwd naar, iemand een antwoord?
Deeltjesversneller wrote:
:yes:
G
die van chaudfonteine en fanta neem ik altijd mee :P past er altijd wel 1tje van xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Idd, sommige feesten schenken ze chaudfontaine.
In dat geval moet je degene aan de bar heel lief vragen of ze het dopje mee willen geven. Indien nodig nog een 2e keer vragen, en dan komt dat altijd wel goed :D

Man! Wat heb ik hier zin :yay:
En natuurlijk korte broek aan, daar kun je ook je flesje water in doen, en daar heb je genoeg zakken inderdaad. Daarbij komt dat het nauwelijks af gaat koelen vannacht :thumbsup:
G
Daveytl wrote:Idd, sommige feesten schenken ze chaudfontaine.
In dat geval moet je degene aan de bar heel lief vragen of ze het dopje mee willen geven. Indien nodig nog een 2e keer vragen, en dan komt dat altijd wel goed :D

Man! Wat heb ik hier zin :yay:
En natuurlijk korte broek aan, daar kun je ook je flesje water in doen, en daar heb je genoeg zakken inderdaad. Daarbij komt dat het nauwelijks af gaat koelen vannacht :thumbsup:
godver... mss toch nadenken over een korte broek tevoorschijn te toveren dan...
Bierkoning
last seen 29 days ago
Hoe zit het ook alweer met die oordoppen, die moet je toch een half uur van te voren al in doen ofzo?

En je mag ze echt niet uit doen omdat het contrast anders te groot is toch?

Hoop dat ik ze wel chill vind dan, anders hebk een probleem :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Buiten kan je ze wel uit doen hoor volgens mij.

Binnen zou ik het noooooooit doen!!
Hardtraxxer
296 posts member since 2009
last seen Mar 2023
Ik heb er zin in :evil:
G
Pommer wrote:Hoe zit het ook alweer met die oordoppen, die moet je toch een half uur van te voren al in doen ofzo?

als je op maat gemaakte hebt hoef je ze echt niet een half uur vantevoren in te doen :P
ik doe ze meestal pas in na het munten kopen [behalve op decibel, dat geluid van de loudness area ernaast stond mij wat te hard] en dan hou ik ze altijd in, tenzij ik wat ga eten, dan doe ik ze meestal weer uit
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Pommer wrote:Hoe zit het ook alweer met die oordoppen, die moet je toch een half uur van te voren al in doen ofzo?

Dat is idd te vergelijken met je speakers op een te hoog volume aanzetten :P
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Zin ! In!!! Sasha F!!!!! :bomb: :love: !! :yay: geen oordoppen voor mij hopen dat mijn oren het maar weer overleven! xd
Last edited by thehardstyleholland on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Bustickets inmiddels ook binnen.