Die jatten ze bij het binnengaan vuile moffen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Over moffen gesproken.. Stikt het eigenlijk naar de Duitsers op Q-Base? Of zijn wij trotse Nederlanders nog zwaar in de meerderheid?! 
Er is wel een gek-gekleurde-broeken-invasie, maar ik denk dat NL alsnog in de meerderheid is.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Vergeet de beenwarmers en gothics niet!wrote:Er is wel een gek-gekleurde-broeken-invasie, maar ik denk dat NL alsnog in de meerderheid is.
In dat geval zal ik mijn best doen om me aan de dresscode te houden.
Mijn outfit voor zaterdag:

Ik probeer ook gewoon mee te nemenwrote:Die jatten ze bij het binnengaan vuile moffen
Ook al zo goed herkenbaar danwrote:In dat geval zal ik mijn best doen om me aan de dresscode te houden.![]()
Held!wrote:In dat geval zal ik mijn best doen om me aan de dresscode te houden.![]()
Ik denk dat het heel erg gezellig wordtwrote:Ook van de partij.
Dus een maat gaat ook met me mee
En natuurlijk oude vrienden die ook naar q-base gaan.. hopelijk houden ze ons 2 niet tegen voor Chris One..
Nu aan het twijfelen om me nieuwe Hardtraxx shirt of Fusion shirt aan te doen
En natuurlijk oude vrienden die ook naar q-base gaan.. hopelijk houden ze ons 2 niet tegen voor Chris One..
Nu aan het twijfelen om me nieuwe Hardtraxx shirt of Fusion shirt aan te doen
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
ZIN ZIN ZIN IN! Oh men laatste grote feest is veel te lang geleden geweest ( Hardbass ). KNALLEN!
Zo, bikkel! Ik vond Bass Academy Lesson 2 al lang geleden....wrote:ZIN ZIN ZIN IN! Oh men laatste grote feest is veel te lang geleden geweest ( Hardbass ). KNALLEN!
Ik vond Decibel al een eeuwigheid terug!wrote:Zo, bikkel! Ik vond Bass Academy Lesson 2 al lang geleden....wrote:ZIN ZIN ZIN IN! Oh men laatste grote feest is veel te lang geleden geweest ( Hardbass ). KNALLEN!
Wordt weer een gekke boel hier heb ik al gezien
De Hardtraxxers zijn echte Q-Bazen. Die bunker gaat helemaal plat in Duitsland. Revange voor '74! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:De Hardtraxxers zijn echte Q-Bazen. Die bunker gaat helemaal plat in Duitsland. Revange voor '74!
Vergeet je niet een jaar of 5?wrote:De Hardtraxxers zijn echte Q-Bazen. Die bunker gaat helemaal plat in Duitsland. Revange voor '74!
Godverdomme... Als die keelontsteking niet gauw weg is, kan ik Q-Base wel vergeten
Kan gvd niet normaal eten of drinken en praten doet verrekt veel pijn. Begint ook al naar mn rechteroor te verspreiden :-/
Zul je net hebben dat je nu ziek wordt natuurlijk, sterkte ermee man..
Het is gewoon al donderdag, Q-Base is al bijna inzicht!
Thanks. Heb t gewoon al sinds zaterdag (toen ook met griep-achtige verschijnselen, maar dat was na 1 dag al weg), maar het is gisteren pas echt erg geworden. Dokter wil me ook niet zien omdat het hoogstwss een virus is en ik dus gewoon paracetamol moet blijven slikken.wrote:Zul je net hebben dat je nu ziek wordt natuurlijk, sterkte ermee man..
Hoe dan ook, je gaat gewoonwrote:Thanks. Heb t gewoon al sinds zaterdag (toen ook met griep-achtige verschijnselen, maar dat was na 1 dag al weg), maar het is gisteren pas echt erg geworden. Dokter wil me ook niet zien omdat het hoogstwss een virus is en ik dus gewoon paracetamol moet blijven slikken.wrote:Zul je net hebben dat je nu ziek wordt natuurlijk, sterkte ermee man..
Haha... Ik kan er sowieso pijnstillers slikken/snuiven als t moet (en dan gewoon het hele feest weinig zeggen :p), maar ben een beetje bang voor de consequenties als ik dat doe. Nog een week naar de klote heb ik niet zon zin in :pwrote:Hoe dan ook, je gaat gewoonwrote:Thanks. Heb t gewoon al sinds zaterdag (toen ook met griep-achtige verschijnselen, maar dat was na 1 dag al weg), maar het is gisteren pas echt erg geworden. Dokter wil me ook niet zien omdat het hoogstwss een virus is en ik dus gewoon paracetamol moet blijven slikken.wrote:Zul je net hebben dat je nu ziek wordt natuurlijk, sterkte ermee man..
True that, ik weet niet of je veel op de planning hebt staan voor volgende week?
Misschien is het je toch waard?