Even een vraagje of iemand voor Coarsection wilt filmen? Wat precies weet ik nog niet. Hij vroeg dat op zijn fb fanpage. Ik zelf heb geen goede camera voor opnames, dus iemand die zich geroepen voelt? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waarom vraagt een dj om hem te filmen
. Gaatie een aanslag doen ofzo waardoor die aandacht wil 
Hij is er zelf niet bij, als ik hem op zijn fb mag geloven
Mja heb nog geen antwoord terug 
Coarsection Could anyone make video and post here?we're not going but very curious :<
Baal zo hard dat ik dit moet missen 
Waarom is er eigenlijk geen anthem(remix) dit jaar? Hoort er toch wel een beetje bij vind ik. Bij elk groot feest overigens.
wrote:Baal zo hard dat ik dit moet missen
Dat is pas 2 x geweest, het is geen gewoonte ofzowrote:Waarom is er eigenlijk geen anthem(remix) dit jaar? Hoort er toch wel een beetje bij vind ik. Bij elk groot feest overigens.
Misschien dat ze het om de 2 jaar doen, 2006: lost in dreams original (toch?) 2008: Tat & Zat remix o.a. 2010: A2 remix o.a. 2012: nieuwe remix
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
2004 was het orgineel 
Ah okay. Toch jammer op zich, vind de Tat & Zat / A2 allebei zeer goed te doen. Maar goed die 2e zullen we vast nog wel even horen zaterdag.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
siiwrote:Ah okay. Toch jammer op zich, vind de Tat & Zat / A2 allebei zeer goed te doen. Maar goed die 2e zullen we vast nog wel even horen zaterdag.
Als je elk jaar remixes uit gaat brengen heb je binnen no time VEEEEEEL te veel varianten. Na 3 of 4 keer kun je er ook echt niks leuks meer mee doen dan.
Trouwens: http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... d=20110910
Droog en 's nachts 17/18 graden, daar teken ik wel voor
Trouwens: http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... d=20110910
Droog en 's nachts 17/18 graden, daar teken ik wel voor
Ja da's waar natuurlijk, hoop dan toch dat ze wat met het anthem van vorig jaar doen ofzo. Vind ik zo'n magisch nummer.
Ik ben er ook, en zonder camera. Dus ik daag jullie allemaal uit mij op zoveel bier en flugel te trakteren.
Laten we het maar ff "The Challenge" noemen voor het gemak
Deal, onder 1 voorwaarde dat je niks mag weigeren/weggooien.wrote:Ik ben er ook, en zonder camera. Dus ik daag jullie allemaal uit mij op zoveel bier en flugel te trakteren.
Zolang het direct van de bar komt en er geen sigaretten of andere rotzooi (als het zout smaakt O WEE!) in is gedaan no problemwrote:Deal, onder 1 voorwaarde dat je niks mag weigeren/weggooien.wrote:Ik ben er ook, en zonder camera. Dus ik daag jullie allemaal uit mij op zoveel bier en flugel te trakteren.
-
T
Zoveel mogelijk drank geven aan rossum zodat voor 12 uur al k.o is? Daar zeg ik geen nee tegen. 
Ik moet het eerst nog maar eens zienwrote:Zoveel mogelijk drank geven aan rossum zodat voor 12 uur al k.o is? Daar zeg ik geen nee tegen.
-
T
Maar komt goed als ik je tegen kom, koop k wat flugels. Moet je wel je strot al open hebben als ik kom aankomen lopenwrote:Ik moet het eerst nog maar eens zienwrote:Zoveel mogelijk drank geven aan rossum zodat voor 12 uur al k.o is? Daar zeg ik geen nee tegen.
Dan kan ik het er zo ingieten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als je safe wilt spelen alleen dichte flugels accepterenwrote:Zolang het direct van de bar komt en er geen sigaretten of andere rotzooi (als het zout smaakt O WEE!) in is gedaan no problemwrote:Deal, onder 1 voorwaarde dat je niks mag weigeren/weggooien.wrote:Ik ben er ook, en zonder camera. Dus ik daag jullie allemaal uit mij op zoveel bier en flugel te trakteren.
Laten we het maar ff "The Challenge" noemen voor het gemak![]()
Je dacht toch niet dat ik ze nog open ging draaien voor 'm hè.wrote: Als je safe wilt spelen alleen dichte flugels accepteren
-
T
Ik giet ze er zelfs na binnenwrote:Je dacht toch niet dat ik ze nog open ging draaien voor 'm hè.wrote: Als je safe wilt spelen alleen dichte flugels accepteren
https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
Ik zag dit op FB
Ik zag dit op FB
Is legit. Foto komt namelijk van Adaro afwrote: https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
Ik zag dit op FB