dr stond toch namelijk dit bord:wrote:Vandaag kleine stukjes beton in men oog gehad, net terug van de spoedeisende hulp ...
Hoop dat het morgen allemaal in orde is anders vrees ik het ergste

dr stond toch namelijk dit bord:wrote:Vandaag kleine stukjes beton in men oog gehad, net terug van de spoedeisende hulp ...
Hoop dat het morgen allemaal in orde is anders vrees ik het ergste

Deeltjesversneller verkoopt 1 voor 35euro?wrote:Ik zoek nog een kaartje voor rond de 40 euro
Die van mij om 2 uurwrote:`vertrekt de bus morgen al om 1300 :S:S:S wat een vroegte
oke:P ook lekker voor vroeg ons wat langer rijden woon in sneek:P 4 uren ofzo danwrote:Die van mij om 2 uurwrote:`vertrekt de bus morgen al om 1300 :S:S:S wat een vroegteDamn dan ben ik net een paar uur wakker wsl
Maar ja dan slaap ik wel in de bus ofzo
Tis maar 2 uur rijden ofzo kutzooi
wrote:Deeltjesversneller verkoopt 1 voor 35euro?wrote:Ik zoek nog een kaartje voor rond de 40 euro
Heb hem dat toch echt ergens zien posten ja vandaag, pm hem anders evenwrote:wrote:Deeltjesversneller verkoopt 1 voor 35euro?wrote:Ik zoek nog een kaartje voor rond de 40 euro
Serieus? Ik wil wel!
Idem hierwrote:Pff, ik moet er morgen om 7 uur al weer uit![]()
Gaat een zware nacht worden denk ik
wrote:De zon die schijnt,
De lucht is blauw,
Q-Base, kom maar gauw!
We duimen voor jewrote:Lap is deraf oog is dik en rood, gaat opzich wel goed voor mijn gevoel, heb nog steeds het gevoel dat er wat inzit maargoed, hopen dat dat pure irritatie is ....