17:00 - 18:45: The Vision
18:45 - 20:30: Josh & Wesz
20:30 - 07:00: Lala-land

18:45 - 20:30: Josh & Wesz
20:30 - 07:00: Lala-land
Vergeet de meeting niet in Lala-land haha, na de meeting ga ik je ook joinen in lalalandwrote:20:30 - 07:00: Lala-land
Genoeg van die pisbakken en geld dit niet voor de Dixies?wrote:Dixies en zo'n 4-personen-kruis-pisbakken, waar er wel genoeg van zijn dus ze overstromen minder snel als bij sommige andere feestjes.
Wekker staat op 21.00.. dus als ik in dat kwart/halfuur hem nog vergeet.. tja sorry dan!wrote:Vergeet de meeting niet in Lala-land haha, na de meeting ga ik je ook joinen in lalalandwrote:20:30 - 07:00: Lala-land
Dickhead! Je gaat niet ziek worden. We zouden samen gaan spacen!wrote:nog maar 1 dagje en wordt ik nu ziek:S![]()
Ik kreeg gister ook ineens koppijn en verkouden enzo... maar is nu weer bijna weg gelukkigwrote:nog maar 1 dagje en wordt ik nu ziek:S![]()
Ik ben ook niet 100% maar ben al aantal dagen antibiotica aan het slikken dus morgen gaat er toch stevig geknalt worden. Vet shirt design trouwens van Q-Base.wrote:Ik kreeg gister ook ineens koppijn en verkouden enzo... maar is nu weer bijna weg gelukkigwrote:nog maar 1 dagje en wordt ik nu ziek:S![]()
gaan ook zeker samen spacenwrote:Dickhead! Je gaat niet ziek worden. We zouden samen gaan spacen!wrote:nog maar 1 dagje en wordt ik nu ziek:S![]()
En anders neem je een lekker pilletje, magische genezingspillenwrote:gaan ook zeker samen spacenmorgen ben ik sowieso weer beter (hopelijk) en anders maar niet:p
wrote:En anders neem je een lekker pilletje, magische genezingspillenwrote:gaan ook zeker samen spacenmorgen ben ik sowieso weer beter (hopelijk) en anders maar niet:p
wrote:wrote:En anders neem je een lekker pilletje, magische genezingspillenwrote:gaan ook zeker samen spacenmorgen ben ik sowieso weer beter (hopelijk) en anders maar niet:p
doe ik niet aan..
Eventravel?wrote:Misschien toch aanwezig!![]()
Alleen moeten we nog vervoer regelen wat zeer lastig gaat worden
Heerlijk!
Mag je weer niet op de camera joris?wrote:Morgen nog paar uurtjes werken, en dan...
Deze keer mag het wel, hahawrote:Mag je weer niet op de camera joris?wrote:Morgen nog paar uurtjes werken, en dan...
Zou betekenen dat ik eerst helemaal naar Nijmegen moet (woon er wel naast maar is nog wel 30min met de fiets). Als een ouder kan rijden is dat toch iets makkelijker en goedkoperwrote:Eventravel?wrote:Misschien toch aanwezig!![]()
Alleen moeten we nog vervoer regelen wat zeer lastig gaat worden
Ben al 3 weken zwaar verkouden :')wrote:Ik kreeg gister ook ineens koppijn en verkouden enzo... maar is nu weer bijna weg gelukkigwrote:nog maar 1 dagje en wordt ik nu ziek:S![]()