Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:10 

Donateur

Haha zal ik doen, leuk! Helemaal met je eens, zoals iemand ergens op Hardtraxx al postte:
''Moet een vriend voor je bepalen hoeveel je gebruikt? :thumbdown: ''

Dat soort reacties zijn dus hartstikke dom, het is niet stoer om alles maar zelf te doen.
Je kan beter advies van vrienden inwinnen, die zien hoe jij er bij loopt, jij zelf niet!
Heb een hekel aan mensen die véél te wazig op een feest staan en tegen iedereen aan botsen,
en dan ook zo erg dat ze bijna diegene omver duwen. Kijk dat iedereen een keertje te ver
gaat dat snapt iedereen. Maar je hebt figuren er tussen lopen waar van je weet dat ze minstens 3
goeie pillen tegelijk hebben geklapt en nauwelijks meer normaal kunnen doen.
Dat soort gasten irriteerde me mateloos en zorgde ervoor dat ik dit werk wou doen :)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb liever een feest waar iedereen aan de drugs zit dan aan de drank!
Het is alleen heel erg belangrijk dat mensen iets doen om het feestgevoel te bevorderen,
en niet naar een feest komen alleen om te gebruiken. Doe dat liever thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:27 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Dat soort gasten irriteerde me mateloos en zorgde ervoor dat ik dit werk wou doen :)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb liever een feest waar iedereen aan de drugs zit dan aan de drank!
Het is alleen heel erg belangrijk dat mensen iets doen om het feestgevoel te bevorderen,

Is inderdaad zeer irritant! Jammer genoeg in de kennissenkring ook mensen die mateloos onverstandig er mee omgaan, niet dat die iedereen omver lopen te duwen maar de hele avond op een bankje zitten op een feest omdat ze te hard gaan en dan de week nadien maar klagen over flitsen in hun hoofd en barstende koppijn. En 2 weekjes later als de hoofdpijn weer net een beetje beter is doen ze weer net hetzelfde opnieuw. Idioot dus. En ja geef mij ook maar iemand met een pilletje op in de plaats van iemand wat dronken is (L) . Maar dat ze dan tenminste wel zorgen dat ze weten wat ze nemen en voor hun eigen een tijdschematje opstellen ofzo waar ze zich aan houden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:34 

Donateur

Ja precies ik heb er ook 1 tussen zitten, maar hij weet dat ie zo wazig gaat worden dat iemand op 'm moet letten. Ik heb 'm dan ook meerdere keren verteld dat ik dat niet zal zijn, kijk als het per ongeluk is..
geen probleem, dan zal ik er desnoods 2 uur naast gaan zitten als het moet. Maar als je systematisch
zo te werk gaat dan kan je van mij de pot op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:07 

Hardtraxxer

1e x Q-Base, ben errrrg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:45 

Hardtraxx Elite

Kaartjes binnen!

En Mol je hebt gelijk is het zelfde als met alcohol. Je kunt soms per ongeluk te veel drinken dan is het geen probleem om te helpen, maar doe je het elke week dan houdt het een keer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:48 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Haha zal ik doen, leuk! Helemaal met je eens, zoals iemand ergens op Hardtraxx al postte:
''Moet een vriend voor je bepalen hoeveel je gebruikt? :thumbdown: ''

Dat soort reacties zijn dus hartstikke dom, het is niet stoer om alles maar zelf te doen.
Je kan beter advies van vrienden inwinnen, die zien hoe jij er bij loopt, jij zelf niet!
Heb een hekel aan mensen die véél te wazig op een feest staan en tegen iedereen aan botsen,
en dan ook zo erg dat ze bijna diegene omver duwen. Kijk dat iedereen een keertje te ver
gaat dat snapt iedereen. Maar je hebt figuren er tussen lopen waar van je weet dat ze minstens 3
goeie pillen tegelijk hebben geklapt en nauwelijks meer normaal kunnen doen.

ik loop meestal ook heeel wazig rond op een feest, als je mij ziet lijkt het of ik het TOTAAL niet naar mijn zin heb! terwijl ik de grootste lol heb :D
Alleen ik loop niet tegen iedereen aan, en als ik per ongeluk tegen iemand aan loop weet ik niet hoe het elke x voor elkaar krijg om zo snel sorry te zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 08:58 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
ik loop meestal ook heeel wazig rond op een feest, als je mij ziet lijkt het of ik het TOTAAL niet naar mijn zin heb! terwijl ik de grootste lol heb :D
Alleen ik loop niet tegen iedereen aan, en als ik per ongeluk tegen iemand aan loop weet ik niet hoe het elke x voor elkaar krijg om zo snel sorry te zeggen :D

Maar heb je dan niet zoiets van waarom zoveel nemen dat je zo wazig bent als je ook weet hoeveel extra belasting je legt op je hersenen, terwijl gewoon met wat minder en wat beter gespreid je ook een geweldige avond hebt en tenminste blijvende hersenschade zoveel mogelijk beperkt (mits je ook niet alle weken gebruikt)

Nog 2.5week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 10:12 

Donateur

Haha ja jij kijkt altijd boos man Sjefke :P . Toen ik je op Decibel zag keek jij echt alsof je zo snel mogelijk naar huis wilde. Maar dat is dus gewoon je space-gezicht haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

Heb nog steeds twijfels of ik hier heen ga...

Dat ligt niet aan de vetheid van 't feest, want daar twijfel ik niet aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 22:56 

Hardtraxx Addict

Vorig jaar ook geweest :D

Echt heel erg vet :D
maar dit jaar word hem denk ik niet :(
i.v.m geld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:21 

Hardtraxx Veteran

Hoe is 't met de leeftijdscontrole op Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:24 

Henk-Jan schreef:

vrijweinig aan de hand zelfs mn broertje van 11 komt binnen. hij is maar 175 cm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 00:41 

Hardtraxxer

Weer aanwezig! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Henk-Jan schreef:

vrijweinig aan de hand zelfs mn broertje van 11 komt binnen. hij is maar 175 cm?

Maar ik neem aan dat je hem niet laat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:30 

waarom niet?

ik dump hem daarna vooraan bij de stage neer en dan zoekt ie t maar uit xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

Misschien OMDAT hij 11 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:32 

maarten1410 schreef:
Misschien OMDAT hij 11 is?

duidelijk te serieus.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:36 

Hardtraxx Veteran

Vind je het gek. Van jou had ik het namelijk nog wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:21 

Hardtraxx Addict

Citaat:
The winner of the DYOA contest at #QBASE2010 is @StichtingTK07! Congrats! More info about the winner soon at Q-dance.nl.

Dit dus: http://events.q-dance.nl/2010-09_11-sep ... y_TK07.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:26 

Hardtraxxer

Moet men kaartje nog gaan halen maar dat gaat daar weer lekker knallen worden zoals andere jaren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:38 

Hardtraxx Elite

misschien wel goed dat geen hardstyle area drop you own area heeft gewone er is zoveel hardstyle voor de mensen die geen hardstyle luisteren is er dan ook wat leuks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:39 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:

ik had gehoord dat dit jaar iedereen id moet laten zien vanwegen love parade ofzo iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:06 

Donateur

Klinkt als een hele domme roddel. Hoe kan je in hemelsnaam een link leggen met de Loveparade en ID laten zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:26 

Hardtraxx Veteran

Omdat mensen van onder de 18 natuurlijk ALTIJD zo'n ramp veroorzaken!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:12 

Hardtraxx Veteran

Dat wordt dan leuk bij de ingang, kan je zeker een uur wachten tot je binnen bent. :')
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten