Last edited by Titatovenaar on , edited 2 times in total.
Jup stemmen maar!
maar voor deze spam moest geloof ik een topic aangemaakt worden, is het niet?
Klopt, staat in het algemeen gedeelte.wrote:Jup stemmen maar!
maar voor deze spam moest geloof ik een topic aangemaakt worden, is het niet?
Trouwens Mol, we zijn bezig met vervoer ed. Ik woon in Nijmegen, mochten er plekken over zijn dan laat ik het je weten ok?wrote:Niet de naam, dus voor een tientje minder krijg je echt mensen die van de muziek houden.
Beste festival van het jaar
Volges mij kan je beter een van de busreizen nemen die georganiseerd worden.wrote:weet iemand trouwens of q-base ook goed met de trein te bereiken is? of heeft iemand een ander goed voorstel hoe je daar het beste kan komen?
en van waar vertrekken die georganiseerde busreizen? want op eventravel vind ik niks voor q-basewrote:Volges mij kan je beter een van de busreizen nemen die georganiseerd worden.wrote:weet iemand trouwens of q-base ook goed met de trein te bereiken is? of heeft iemand een ander goed voorstel hoe je daar het beste kan komen?
Doe ik toch altijd en dat is nog geen enkele keer tegengevallen...
Beter als met de trein imo.
wrote:ooops... heb het al gevonden. zat totaal verkeerd te kijken. tnx
Waarschijnlijk sta je dan ook niet meer alleen maar bij de gevestigde namen, maar ga je ook wel eens wat verder kijken dan de Main-stage van de feesten!wrote:Q-base, Word mijn laatste festival van dit jaar!
En als goed is (als de komend 5 nog door gaan voor mij)
Dan heb ik dit jaar 12 Festivals bezocht, niet slecht vind ik!
In 17 weken
moet je bij unity alleen een beetje praten over drugs met mensen? want dat is wel chill als je dan gratis entree krijgtwrote:Hopelijk komt het rooster van Unity binnenkort, ben benieuwd hoe laat ik sta
wrote:Ja, ik heb dit jaar ook al mijn feestjes al gratis kunnen doen, aangezien ik busbegeleider ben bij Eventarea (Belgische variant van Eventtravel).
Is altijd leuk meegenomen natuurlijk!
Q-Base heeft elk jaar wel een vette line up. Het is zeker voor mij een van dé feesten van het jaar altijd. Maar Weapon X damnwrote:Pfffffff, wat heb ik hier een zin in!!!!!!!!!!
Digital Punk, Zatox, Zany, Alphaverb, Crypsis, B-Front, Nosferatu & Weapon X, D-Passion, Da Tweekaz, Krusaders vs Heatzone, Beat Providers, Ran-D, Alpha²
Worden weer hartverscheurende keuzes daar, achja, komt goedddddd!
Nog 3 weekjessssss hopaaaaa
Moet je hier even je rooster laten weten :-D Dan komen 2 belgen en een sloveen een praatje met je maken, altijd geweldig, heeft mij zelf ook altijd al wat geleken om zo een soort vrijwilligerswerk te doen. Veel te veel mensen weten te weinig erover afwrote:Hopelijk komt het rooster van Unity binnenkort, ben benieuwd hoe laat ik sta