Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 12:23 

Hardtraxx Addict

vorig jaar geen enkele problemen gehad :thumbup:
dus moet dit jaar ook gewoon weer lukken :D
was wel een van me vetste feesten tot nu toe Q-base :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 13:01 

Hardtraxxer

Inderdaad, hoeveel mensen nemen daar wel niet iets mee naar binnen? En hoeveel worden er gepakt?
Kans is zo ontzettend klein dat ze je pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 17:40 

Hardtraxxer

Zo had ik op Defqon ook geluk

Ik zat bij de blue achter op zoon blok waar die hekken in staan
En ik wouw mijn muntjes tellen dus ik alles uit mijn zakken halen, met mijn stomme kop dus ook zakje waar mijn pillen in zaten
Die lag precies in mijn sigaretten pakje, en een maat van mij wouw muntjes over kopen omdat ik er nog best veel had op het eind, dus hij staat daar met geld naar mij toe te wijzen..
Komen er in 1x 3 security's aan.. eerst had ik niks door.. maar daarna dacht ik in 1x aan dat zakje :huh: >.< :/
Dus ik denken: flikker op :woot:
lopen ze daarna paar meter verder, en kwamen ze weer terug :O
Keken ze weer even naar mijn spullen en daarna liepen ze weg
Pff :O toen scheet ik hem wel even, maar heb ik dus wel van geleerd.. altijd je zooi in je zakken hadden behalve als je iets wilt pakken :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

Ja... Lekker van dat zaaddodende meuk erbij, lekker xtc-papje :')
.

duh eerst folie oid er om heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:42 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Zo had ik op Defqon ook geluk

Ik zat bij de blue achter op zoon blok waar die hekken in staan
En ik wouw mijn muntjes tellen dus ik alles uit mijn zakken halen, met mijn stomme kop dus ook zakje waar mijn pillen in zaten
Die lag precies in mijn sigaretten pakje, en een maat van mij wouw muntjes over kopen omdat ik er nog best veel had op het eind, dus hij staat daar met geld naar mij toe te wijzen..
Komen er in 1x 3 security's aan.. eerst had ik niks door.. maar daarna dacht ik in 1x aan dat zakje :huh: >.< :/
Dus ik denken: flikker op :woot:
lopen ze daarna paar meter verder, en kwamen ze weer terug :O
Keken ze weer even naar mijn spullen en daarna liepen ze weg
Pff :O toen scheet ik hem wel even, maar heb ik dus wel van geleerd.. altijd je zooi in je zakken hadden behalve als je iets wilt pakken :surrender:

NOOIT in dezelfde zak doen als je sleutels/telefoon/geld/muntjes :D Daar ben ik ook bijna een keer mee nat gegaan. Zat heel even bij me telefoon en toen ik die eruit wou halen kwam het zakje mee, midden op een looppad... Maar niks gebeurd gelukkig.

dj-rico01 schreef:
maarten1410 schreef:
dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

Ja... Lekker van dat zaaddodende meuk erbij, lekker xtc-papje :')
.

duh eerst folie oid er om heen :)

Waarom zoveel moeite doen :') Succes met uitpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:49 

Hardtraxxer

Gewoon voordat je de Duitse grens passeert zoveel naar binnen gooien dat je genoeg hebt voor de hele nacht :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Gewoon voordat je de Duitse grens passeert zoveel naar binnen gooien dat je genoeg hebt voor de hele nacht :D :D :D

En dan om 12 uur zo'n dip hebben dat je naar huis wilt :D Of een week van te voren ergens een olievat met zooi begraven natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:42 

lijkt me zeer vet dit feest :)
ik vrees wel een beetje voor dagjes volk, maar dat mag de pret niet drukken :P
hopelijk gaan me maten mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:03 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
NOOIT in dezelfde zak doen als je sleutels/telefoon/geld/muntjes :D Daar ben ik ook bijna een keer mee nat gegaan. Zat heel even bij me telefoon en toen ik die eruit wou halen kwam het zakje mee, midden op een looppad... Maar niks gebeurd gelukkig.

Ik had een korte broek aan, en had ik 3 zakken
1 langs mijn been zeg maar
en 2 gewone voor.. maar zat alleen mijn telefoon in omdat die zakken niet diep waren en makkelijk iets uit kon vallen
Dus daarom zat de rest allemaal in die ene zak
Munten, geld, aanstekers, sigaretten,dopjes, camera enzz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:19 

Donateur

KSwoosh schreef:
lijkt me zeer vet dit feest :)
ik vrees wel een beetje voor dagjes volk, maar dat mag de pret niet drukken :P
hopelijk gaan me maten mee

Je vreest voor dagjesvolk? Ik denk dat als je op 1 plek je daar niet zo heel druk hoeft te maken,
het deze wel is. Al is die trailer natuurlijk wel erg aanstekelijk voor dagjesvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:22 

Donateur

Wel veel maffe Duitsers en ander buitenlands volk :P . Maar dat heeft ook wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:24 

Donateur

dawasiknie schreef:
Wel veel maffe Duitsers en ander buitenlands volk :P . Maar dat heeft ook wel wat :)

Klopt, maar ze feesten over het algemeen wel hard, wel vaag, maar wel hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:28 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
dawasiknie schreef:

Vorig jaar buiten de SWAT bunker allemaal van die gekke Duitse ravers in wijde broeken en gekleurde armbandjes en felle accesoires enzo. Was idd wel vet opzich. Buiten staan ze namelijk niet in de weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 22:19 

dawasiknie schreef:

ben ik dr ook een dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 22:20 

Hardtraxx Elite

Waarom niet gewoon in een zakje in je boxershorts? Ben zelf geen ervaringsdeskundige, maar dat lijkt mij altijd de simpele, werkende oplossing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
dawasiknie schreef:

Inderdaad, vorig jaar heel wat toffe mensen ontmoet daar :D Ook een stel Fransen, wist niet dat die gasten zo hard konden stampen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 10:51 

maarten1410 schreef:
Mol schreef:
dawasiknie schreef:

Inderdaad, vorig jaar heel wat toffe mensen ontmoet daar :D Ook een stel Fransen, wist niet dat die gasten zo hard konden stampen!

beetje jmmr alleen dat ze niet kunnen stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 11:09 

Donateur

Buitenlanders gaan harder los dan het gemiddelde Nederlandse publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 12:18 

Hardtraxxer

Vorig jaar was ik de bob met Q-base.. We gingen met de Tomtom en reden door een bos vlakbij Bergen en opeens waren we er! Gewoon een afrit van de snelweg toen een bospad en opeens overal Qbase borden en harde muziek... Helemaal geen grens o.i.d. tegengekomen. Geen idee hoe we precies hebben gereden maar vanaf de snelweg in NL tot Qbase dus geen enkele levende ziel gezien.. Op de terugweg met de drukte mee en toen kwamen we idd wel bij de snelweg allemaal fuiken tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 17:56 

Hardtraxxer

Rammelslakje schreef:
Vorig jaar was ik de bob met Q-base.. We gingen met de Tomtom en reden door een bos vlakbij Bergen en opeens waren we er! Gewoon een afrit van de snelweg toen een bospad en opeens overal Qbase borden en harde muziek... Helemaal geen grens o.i.d. tegengekomen. Geen idee hoe we precies hebben gereden maar vanaf de snelweg in NL tot Qbase dus geen enkele levende ziel gezien.. Op de terugweg met de drukte mee en toen kwamen we idd wel bij de snelweg allemaal fuiken tegen.

Klik hier voor google maps

Waarschijnlijk dus de Weezeweg of siebengewaldseweg :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 11:35 

Hardtraxxer

De weezerweg zou wel kunnen ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:00 

Hardtraxxer

ben benieuwd wat ze nu weer gaan verzinnen daar bij Q. Vorig jaar was wel lachen, allemaal laboratoria people ineens om mij heen, k dacht dat ik gek werd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 21:17 

Hardtraxxer

ghehe, heerlijk die buitenlanders die lekker lös gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 01:23 

Hardtraxx Elite

Undertaker69 schreef:
ben benieuwd wat ze nu weer gaan verzinnen daar bij Q. Vorig jaar was wel lachen, allemaal laboratoria people ineens om mij heen, k dacht dat ik gek werd :D

Huh wat? Dat heb ik even gemist denk ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 15:48 

Hardtraxxer

http://i174.photobucket.com/albums/w113 ... 658ec5.jpg

:loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten