Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 00:46 
 
Hardtraxx Newbie

Na Qbase zijn er wel altijd blaastesten/controles etc door de Duitse polizei op de snelweg, maar je bent sowieso een mongool als je gaat drinken als je nog moet rijden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BongeR schreef:
Na Qbase zijn er wel altijd blaastesten/controles etc door de Duitse polizei op de snelweg, maar je bent sowieso een mongool als je gaat drinken als je nog moet rijden ;)

Let er ook op dat ze in Duitsland veel strenger optreden als je drugs bij je hebt. Al doen ze helemaal niet moeilijk als je drugs in je hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel, stop je shit ergens waar je het zelf niet eens kunt voelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na menig overleg word het deze editie waarschijnlijk niet, met de Feestfabriek en Decibel op de planning naast
mijn vakantie word het wel vrij duur en aangezien ik oktober/november ook nog naar wat feestjes wil.

Thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Oftewel, stop je shit ergens waar je het zelf niet eens kunt voelen :P

Als de Polizei je wil controleren dan controleren ze je helemaal, ben je gewoon de lul.
Drugs en Duitsland gaan niet samen. Wordt je gepakt kan je een geldboete krijgen van duizenden euro's en een nachtje de cel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Oftewel, stop je shit ergens waar je het zelf niet eens kunt voelen :P

Als de Polizei je wil controleren dan controleren ze je helemaal, ben je gewoon de lul.
Drugs en Duitsland gaan niet samen. Wordt je gepakt kan je een geldboete krijgen van duizenden euro's en een nachtje de cel in.

Psies, controle is daar ook echt, controle... Vorig jaar op de terugweg was dan wel weer leuk. Fuik in gereden maar wij hebben altijd een Bob (of is het Bobette als het een vrouw is?) aangezien de rest niet meer moet rijden. Onze chauffeurette kreeg de vraag of ze gedronken had (antwoord was nee) en wij kregen de vraag of we bang waren xd "Eeuh neen, zuviel Red Bull" "Ok, tjusch!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Oftewel, stop je shit ergens waar je het zelf niet eens kunt voelen :P

Als de Polizei je wil controleren dan controleren ze je helemaal, ben je gewoon de lul.
Drugs en Duitsland gaan niet samen. Wordt je gepakt kan je een geldboete krijgen van duizenden euro's en een nachtje de cel in.


Zou klote zijn zeg :P dit jaar misschien voor het eerst met de car er heen, vorig jaar OV+bus.
Vorig jaar is een vriend van me genaaid op Q-base met snats,snacks en wiet.
Hij moest mee met security en werd overgedragen aan de polizei.
Na 100 euro betaald te hebben mocht ie weg. Hij had iets van 110 op z'n rekening, close call.
Denk dat ze dit alleen bij Q-base zelf doen, er zullen er wel aardig wat terecht komen.
Je ziet meer security op het terrein lopen dan bij bijv Defqon vorig jaar, of afgelopen in Qontrol.

Hij moest vanaf het politiebureau naar Q-base lopen, waar hij met de auto heen was gebracht.
Toen hebben ze 'm ook nog de verkeerde kant op gestuurd. Z'n mobiel's batterij was op..
We hebben elkaar uber lucky weer gevonden op de plaats waar de bus ging,
we hadden net besloten om te gaan na 1,5 uur zoeken, zaten rustig op een stoeprand.
Wazig te praten over alle gebeurtenissen van de dag en toen kwam ie net aanlopen.
Dat was wel een happy moment ^^

Ik raad dus iedereen aan om voldoende geld op je bankrekening te zetten,
anders moet je misschien je ouders bellen om geld over te maken. Dan kan je het
eventueel nog geheim zien te houden. Zorg dat je iedere dag je postbus checkt als je thuis bent,
er wordt ook nog een brief naar huis gestuurd waar in staat wat er gebeurd is, hoeveel drugs je
bij je had. Alles afgewogen, beschreven en wel. Dat wil je ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:/ Meen je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is kak :D Maar dan heeftie nog geluk gehad met z'n 100 euro boete!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 pillen in je boxer en met een eventtravel busje mee ofzo, lijkt me dan dat je geen risico loopt. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
2 pillen in je boxer en met een eventtravel busje mee ofzo, lijkt me dan dat je geen risico loopt. Toch?


Misschien nog even een controle voordat je de bus in gaat, sommige organisaties doen dat.
Maar je loopt als het goed is, zo goed als geen risico.. *onder voorbehoud*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
PNXRMX schreef:
2 pillen in je boxer en met een eventtravel busje mee ofzo, lijkt me dan dat je geen risico loopt. Toch?


Misschien nog even een controle voordat je de bus in gaat, sommige organisaties doen dat.
Maar je loopt als het goed is, zo goed als geen risico.. *onder voorbehoud*


Vorig jaar geen controle bij eventtravel naar Q-base... en anders... hoe kunnen ze dat voelen. Ik voel het bij mezelf niet eens :P
Maarja, je moet zeker wel voorzichtiger doen met innemen? Naar wc toe ofzo, niet tussen het publiek gaan doen? Of gaan ze je deur opentrappen als je naar de wc gaat met een fles water mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En anders even tussen je holle kies duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

Dat is fucking nasty :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

:lol: Zo kan het ook ja... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Al je gegarandeerd je shit binnen wil krijgen is dat toch de manier... anders wil je het gewoon niet graag genoeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Al je gegarandeerd je shit binnen wil krijgen is dat toch de manier... anders wil je het gewoon niet graag genoeg ;)

Je weet op die manier inderdaad wel zeker dat je shit mee naar binnen neemt :P...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
dj-rico01 schreef:
Al je gegarandeerd je shit binnen wil krijgen is dat toch de manier... anders wil je het gewoon niet graag genoeg ;)

Je weet op die manier inderdaad wel zeker dat je shit mee naar binnen neemt :P...


Of juist niet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

Ja... Lekker van dat zaaddodende meuk erbij, lekker xtc-papje :')

Zeg altijd: Ach het is het risico van het vak. Maar houd er gewoon een rekening mee dat het strenger kan uitpakken. Viel vorig jaar nog mee hoor, liep alleen wel veel undercover meuk rond. En de plee is echt niet veel veiliger zoals velen denken. Heb al meerdere feestjes meegemaakt waar ze gewoon de plee opentrokken als je verdacht werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Al je gegarandeerd je shit binnen wil krijgen is dat toch de manier... anders wil je het gewoon niet graag genoeg ;)


Hahaha je doet er verstandig aan om de trein te nemen want jij spoort echt niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
dj-rico01 schreef:
gewooon al je zooi in een condoom, touwtje er om heen, door de pot vaseline heen, je achterste indouwen, dan kunnen ze zeker niks vinden :woot:

Ja... Lekker van dat zaaddodende meuk erbij, lekker xtc-papje :')

Zeg altijd: Ach het is het risico van het vak. Maar houd er gewoon een rekening mee dat het strenger kan uitpakken. Viel vorig jaar nog mee hoor, liep alleen wel veel undercover meuk rond. En de plee is echt niet veel veiliger zoals velen denken. Heb al meerdere feestjes meegemaakt waar ze gewoon de plee opentrokken als je verdacht werd.

Midden in de zaal is veel veiliger inderdaad. Als t ff kan laat ik mn spul ook altijd even achter bij iemand anders als ik naar de plee ga.

Wel grappig hoeveel mazzel ik tot nu toe heb gehad, heb echt al minstens 3, 4 momenten gehad dat ik met iets minder snelheid en geluk de sjaak was geweest met rondlopende beveiliging. Laatst nog op Defqon. Ik wilde net met m'n sealtje gaan rommelen, denk toch nog maar even voor de zekerheid rondkijken... staan er opeens 10 beveiligers 3 meter achter me die wel heel oplettend aan het surveilleren waren. Maar snel een muntje gepakt en richting bar gevlucht, ben me grondig kapotgeschrokken haha.
Mja het hoort erbij. Zo realiseer je je ook dat het speciaal blijft en geen speelgoed is.

Wat betreft Duitsland: dan maar zonder. Dat risico durf ik voorlopig niet aan. Q-base lijkt me echter wel een beetje het vetste feest op deze planeet, dat verzacht de "pijn" ruimschoots ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou word k allemaal bang door jullie :p Zou t echt zo onverstandig zijn? Er is altijd nog euphoria de week erna waar je ongestoord bij de wc's kunt snoepen lijkt me, maar ik verheugde me er eigenlijk wel erg op, om het vetste feest van het jaar nog vetter te maken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 04:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of je gebruikt gewoon niks. :huh:
Tenminste dat doe ik bij elk feest, totaal geen pilletje nodig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nou word k allemaal bang door jullie :p Zou t echt zo onverstandig zijn? Er is altijd nog euphoria de week erna waar je ongestoord bij de wc's kunt snoepen lijkt me, maar ik verheugde me er eigenlijk wel erg op, om het vetste feest van het jaar nog vetter te maken :p

Je moet zelf weten of het verstandig is of niet. De kans dat je gepakt wordt is overal niet erg groot, maar áls je gepakt wordt dan heb je echt de poppen aan het dansen daar. Dus vandaar dat ik t liever niet doe ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten