Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig dit jaar, heb dat weekend al andere plannen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke trailer wel! Echt vet gedaan, om direct zin van te krijgen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PartyLover-events schreef:
Very big news on this beautiful day!!

Partylover-Events is a official hoosting partner for Q-BASE 2015 Lock 'n Load. Only the best underdogs are welcome to join this club of elites!

The end boss of the harder styles festivals is settled at the top of any raver’s bucket list. And not without a reason… The real die-hards will confirm: this is the ultimate underground experience.

On the 12th of September, Q-BASE will bust out the big guns at Airport Weeze. Lock ‘n’ Load! Ticket sales start on the 16th of May at 13:00 CEST.

Partylover-Events has encouraged the members of a special Industrial Raw confederation to report themselves. On Q-Base Festival 2015 it's time to lock 'n load for the first time ever in history. Only the best underdogs are welcome to join this club of elites.

Meanwhile a strong and talented team has been put together wich is ready to treat the Q-base 2015 Lock 'n Load audience on the best Industrial RAW! So, we are not talking about Hardstyle or RAW Hardstyle but Industrial Hardstyle with a BPM rate between 155 and 160! Maby even more important, the DJ's will perform tracks with hard kicks, cool skreetches and RAW sounds.

No regular Hardstyle, No RAW Hardstyle... but we call it Industrial RAW!!
See you in our raver's bunker!!


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klein detail misschien, maar BPM Rate? Is dat net zoiets als ivm met?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klein detail misschien, maar BPM Rate? Is dat net zoiets als ivm met?


Zie het meer als "de hoeveelheid" beats per minute ofzo... maar je hebt gelijk dat alleen BPM ook wel duidelijk was geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PartyLover-events schreef:


No regular Hardstyle, No RAW Hardstyle... but we call it Industrial RAW!!
See you in our raver's bunker!!


Dikke cringe. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PartyLover-events schreef:
Meanwhile a strong and talented team has been put together wich is ready to treat the Q-base 2015 Lock 'n Load audience on the best Industrial RAW! So, we are not talking about Hardstyle or RAW Hardstyle but Industrial Hardstyle with a BPM rate between 155 and 160! Maby even more important, the DJ's will perform tracks with hard kicks, cool skreetches and RAW sounds.


:list:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schijnt dezelfde organisatie te zijn die samen met een populaire uitgaansgelegenheid hier in dorp een festival gaat organiseren :x ik hou mijn hart vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 00:47 
 

TiMOTHYb schreef:
Klein detail misschien, maar BPM Rate? Is dat net zoiets als ivm met?


Zo lelijk hé, muziek definiëren aan de hand van het BPM. Leuke en waarschijnlijk efficiënte marketing, maar zo lelijk. Het sneller = harder niveau viert hierzo weer hoogtij.

Overigens is BPM rate volgens mij gewoon een pleonasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja pleonasme idd. 1-1 zotte brabo.

Vind het maar raar, het komt allemaal maar wat random en onprofessioneel op mij over, maar goed als je echt wat kunt als organisator regel je natuurlijk zelf een feest in plaats van zon speeltuintje op Qbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk zwaar aanwezig nadat ik vorig jaar heb overgeslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hopelijk zwaar aanwezig nadat ik vorig jaar heb overgeslagen

Dat wordt flink eten de komende maanden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardtraxxbus fixen?

Citaat:
Jouw email adres is geregistreerd voor de bus contest!

Kun jij 50 vrienden bedenken die wel toe zijn aan Q-BASE en een busreis van en naar het festival willen winnen? Deze contest zal bewijzen wie zijn troepen het best weet te mobiliseren. Dit geldt uitsluitend voor bezoekers uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk.

Wat moet ik ervoor doen?
Zorg dat je vrienden allemaal met jouw unieke code hun Q-BASE ticket bestellen bij Paylogic. Je geregistreerde emailadres is je unieke code. Zo kunnen wij zien hoeveel mensen binnen je groep een Q-BASE ticket hebben gekocht. De eerste groep van 50 personen wint de busreis heen en terug naar Q-BASE . Deze actie loopt tot er 1 volle bus is, dus wees er snel bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima idee, ware het niet dat iedereen hier op verschillende plekken vertrekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer de line up bekend gemaakt wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4lifee schreef:
Weet iemand wanneer de line up bekend gemaakt wordt?

Zal wel ongeveer Juli zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Prima idee, ware het niet dat iedereen hier op verschillende plekken vertrekt :P


Winnen is winnen vind ik; meerdere opstappunten.

Of lees ik over de eis van 1 opstappunt heen? :P

HARDTRAXXBUS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hard4lifee schreef:
Weet iemand wanneer de line up bekend gemaakt wordt?

Zal wel ongeveer Juli zijn?


Vorig jaar was het "10 June 2014", de bekendmaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zou toch wat zijn dat bij Industrial raw Freakshow/Hardstyle Mafia, Main Concern, VAzard zoiets staan. Dan wordt het heeeel mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
Prima idee, ware het niet dat iedereen hier op verschillende plekken vertrekt :P


Winnen is winnen vind ik; meerdere opstappunten.

Of lees ik over de eis van 1 opstappunt heen? :P

HARDTRAXXBUS!


Nee ok, maar van Noord Holland via Brabant, naar Friesland en daarna via Limburg de grens over lijkt me nogal omslachtig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Zou toch wat zijn dat bij Industrial raw Freakshow/Hardstyle Mafia, Main Concern, VAzard zoiets staan. Dan wordt het heeeel mooi!

Is er een naam van die jij noemt die in het concept staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Zou toch wat zijn dat bij Industrial raw Freakshow/Hardstyle Mafia, Main Concern, VAzard zoiets staan. Dan wordt het heeeel mooi!

Is er een naam van die jij noemt die in het concept staat?


Dat concept dat jij hebt zitten lezen was (nogmaals) van vorig jaar he

@ de mensen die zeggen: jammer dat er geen techno/schranz is: Er staat toch Panic Room - Techno of ben ik nou gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Zou toch wat zijn dat bij Industrial raw Freakshow/Hardstyle Mafia, Main Concern, VAzard zoiets staan. Dan wordt het heeeel mooi!

Is er een naam van die jij noemt die in het concept staat?


Dat concept dat jij hebt zitten lezen was (nogmaals) van vorig jaar he

@ de mensen die zeggen: jammer dat er geen techno/schranz is: Er staat toch Panic Room - Techno of ben ik nou gek?


Maar een paar posts boven je staat exact hetzelfde verhaal. Dus ik verwacht eigenlijk niets anders, tenzij Q zich met de line-up heeft bemoeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry, overheen gelezen. 1 naam misschien, meer van die namen zullen ze wel niet op zo'n stage neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@ de mensen die zeggen: jammer dat er geen techno/schranz is: Er staat toch Panic Room - Techno of ben ik nou gek?

Die mensen bedoelen hardtechno/schranz, neem ik aan. En geen techno. Wat echt een compleet ander genre is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten