Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Exterkate wrote:
G1LL wrote:Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?
Leg uit? ^^
Altijd een goede combi vind ik. Al vind ik ze beide solo mss sterker.
Regain zn set op Supremacy (L) Desondanks.. niks mis mee.
Prima lineup ook verder.
Last edited by Sjorz on 21 Jun 2017 22:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Exterkate wrote:
G1LL wrote:Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?
Leg uit? ^^
Delete en Regain zijn twee tegenpolen, totaal andere soort muziek. Delete zijn stijl komt het best tot zijn rechts als hij solo staat (wat overigens voor heel veel acts geldt, ben geen fan van b2b). Regain heeft vaak wel sterk mixwerk, dat maakt 't dan wat dragelijker.. Een fijne Delete plaat afgewisseld met een Regain track heb ik eigenlijk weinig baat bij.

Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Line-up niet erg bijzonder, maar voldoende leuke namen. Waarschijnlijk wel aanwezig. :)
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Prima lineup ga ik me zeker vermaken :thumbup:

Wat is Rebel[ut]ion eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
gartainc wrote:Prima lineup ga ik me zeker vermaken :thumbup:

Wat is Rebel[ut]ion eigenlijk?
Nieuwe liveact van rebelion...

Vind de line-up ook beetje tegenvallen. Maar geeft mij wel meer mogelijkheid om meer industrial en gewoon lekkere euforisch muziek te gaan bezoeken.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Hangar toch wel de minste namen :x

B-Front, P&D, Clockartz en SZP enige interessante namen voor mij! Gelukkig is er overal wel wat leuks dus ik denk dat ik me prima ga vermaken :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Waarschijnlijk wel aanwezig want Q-baas, maar dat ligt niet aan de line-up. Hangar zeer standaard.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
G1LL wrote: Delete en Regain zijn twee tegenpolen, totaal andere soort muziek.:
Dat Delete tegenpolen is kan ik nog wel begrijpen ergens opgevangen dat hij in Australië stukadoor was maar Regain? je hebt door dat het zijn afkomst is?
Last edited by Jordi on 21 Jun 2017 23:15, edited 5 times in total.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Prima line-up in mijn opinie! Jammer dat de Theracords-bunker plaats heeft moeten maken. De sfeer op dit festival is ook echt geweldig, nu al zin in :)
Last edited by simon10pont on 21 Jun 2017 23:55, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Vorig jaar baalde ik zo hard dat ik niet kon, dat ik nu wel moet gaan. Line-up is helaas niet echt spannend, maar best te pruimen.

Gelukkig staan er dit jaar niet zo achterlijk veel namen. In de Hangar bijvoorbeeld 12 acts, waarvan 4 live-acts. Dus eindelijk weer wat langere setjes.

Parookaville ziet er ook leuk uit, soort comeback van Qult. Ga daar denk ik ook wel een paar jeer langs.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 26 minutes ago
G1LL wrote:Ik ga mij hier wel weer vermaken zo te zien! Meer tijd voor die Noisecontrollers stage nu Theracords geen area heeft! Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?
Vind het ook jammer dat Delete zo vaak met een andere artiest die een heel andere stijl heeft wordt samen gezet.

Is het trouwens zeker dat die Attack Again stage een classics stage is?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Delt-A wrote: Is het trouwens zeker dat die Attack Again stage een classics stage is?
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
G1LL wrote: Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:
Als hij 1,5 uur zijn eigen nieuwe/recente platen gaat draaien heb ik het na een half uur zijn hele soundbank wel gehoord.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:
G1LL wrote: Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:
Als hij 1,5 uur zijn eigen nieuwe/recente platen gaat draaien heb ik het na een half uur zijn hele soundbank wel gehoord.
Spijker op de kop.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Nu ben ik al een paar x bij Q-Base geweest, maar welke stage is Terminal??
Is dat een tent zoals vorig jaar We-R?
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Qbase echt een magisch feest, maar ik trek het echt niet om 12 uur in de ochtend thuis te komen
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Waarom word PRSPCT "early rave" genoemd?
A
MeneerEend wrote:Waarom word PRSPCT "early rave" genoemd?
Noisecontrollers stage wordt ook early genoemd
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Op zich gaaf die NC bunker en een nieuwe euforische bunker. Ook zeker geen slechte line-up.

Maar mis toch wel een paar aparte namen (zoals Mind Dimension en Vazard/MC vorig jaar in de Hangar) die mij dat echte lompe Q-base gevoel geven.

Beetje standaard... Niet onder de indruk :(
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Exterkate wrote:
Pipa wrote:Qbase echt een magisch feest, maar ik trek het echt niet om 12 uur in de ochtend thuis te komen
Waar woon je in? Wij gingen afgelopen jaar net voor Angerfist naar huis heen. We waren vervolgens voor 9 uur thuis dacht ik. Zelfde als indoor. Maar wellicht dat jij ergens in Brabant woont haha
Ik woon ergens in Brabant indd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 22 hours ago
hurricane wrote:Nu ben ik al een paar x bij Q-Base geweest, maar welke stage is Terminal??
Is dat een tent zoals vorig jaar We-R?
Dat zal inderdaad de tent zijn, waar vorig jaar WE R zijn hosting had.
Rickzel wrote:Op zich gaaf die NC bunker en een nieuwe euforische bunker. Ook zeker geen slechte line-up.

Maar mis toch wel een paar aparte namen (zoals Mind Dimension en Vazard/MC vorig jaar in de Hangar) die mij dat echte lompe Q-base gevoel geven.

Beetje standaard... Niet onder de indruk :(
Noisecontrollers stage is niet in een bunker. :list:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Oh meid, totaal niet mee gekregen. Snapte wat ik bedoelde toch ? (L)
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Toch jammer dat de termen early en classic hardstyle veel te vaak verkeerd gebruikt worden. Dit komt zeker niet ten goede van de echte early hardstyle (Hardclassics/OJK). :list:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Misschien wat weinig verrassende Q-Base namen, maar wat ga ik hier heerlijk de eufo defenden zeg; erg sterk vertegenwoordigd! :thumbsup: Phuture Noize anthem?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Zo jammer dat er geen dikke afsluiter zoals de laatste jaren is ( TC, Spoontech act ). Best kans dat het nu Delete vs Regain wordt ( is hierboven al uitvoerig besproken ) of die act van Rebelion ofzo :/
Op de main staat ook geen dikke afsluiter dus t.z.t. maar kijken wat het wordt. Euforische gedeelte is wel tof. Classics op een uitzondering na beetje standaard maar altijd wel goed.
Die extra raw zullen wel enorm veel b2b worden met label showcases. Stiekem hoop ik wel een beetje dat ze die bunker openhouden tot 7 uur. Afsluiten in de Hangar was de laatste jaren met een kwart Hangar die-hards wel dik alleen een afsluitende act als Rebelion trekt me niet.