Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha zijn optreden op PRSPCT een jaar ofzo geleden... Zo hard staan lachen. Eerste 2 minuten echt alleen maar 'HEEY ROTTERDAAAMMM KANKERRRRRRR'

Komt echt niks zinnigs uit die vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: . Kanker gewoon als lidwoord gebruikt in dat optreden van hem. Wat mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel pestdrukte worden, is het in het verleden uitverkocht geweest? Kan het me niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hahahaha zijn optreden op PRSPCT een jaar ofzo geleden... Zo hard staan lachen. Eerste 2 minuten echt alleen maar 'HEEY ROTTERDAAAMMM KANKERRRRRRR'

Komt echt niks zinnigs uit die vent :lol:

Prachtig ook met z'n doorgesnoven bakkes in de XL15 aftermovie. Die vent is echt compleet de weg kwijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, was weer leuk. Set van Mindustries en 2e helft Dolphin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een mooie editie ja :thumbsup:

Steffnov en stefan_helmond heel vaak voorbij zien komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagde eerste keer PRSPCT, voor herhaling vatbaar! :thumbup:

+ Geluid
+ Sets
+ Sourcy Vitamin Water
++ Beleving an sich.

--- Extreme drukte op de gangen (inclusief dat het blauw stond van de rook) en bij de WC's (en dan ook nog moeten betalen voor de WC's).
-- €2,75 voor één muntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Was weer een mooie editie ja :thumbsup:

Steffnov en stefan_helmond heel vaak voorbij zien komen :P

Oh echt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
--- Extreme drukte op de gangen (inclusief dat het blauw stond van de rook) en bij de WC's (en dan ook nog moeten betalen voor de WC's).


En de XTRM. Dat was gewoon niet leuk meer tijdens TOA vs Deathmachine vooral...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
MelvinFR schreef:
--- Extreme drukte op de gangen (inclusief dat het blauw stond van de rook) en bij de WC's (en dan ook nog moeten betalen voor de WC's).


En de XTRM. Dat was gewoon niet leuk meer tijdens TOA vs Deathmachine vooral...

Rechtsvoor bij de bar was 't anders prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:
MelvinFR schreef:
--- Extreme drukte op de gangen (inclusief dat het blauw stond van de rook) en bij de WC's (en dan ook nog moeten betalen voor de WC's).


En de XTRM. Dat was gewoon niet leuk meer tijdens TOA vs Deathmachine vooral...

Rechtsvoor bij de bar was 't anders prima te doen.


Dat was niet echt vooraan :P gewoon rechtsmid. Warmte was daar ook niet te harden, ben maar bij de bar gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de xtrm was de temperatuur niet om te harden nee. Achteraan viel nog wel mee, maar meer naar voren was het echt te warm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ben maar bij de bar gaan staan.

Dit dus, heb de gehele TOA set net voor de bar gestaan aan de rechter kant om de hitte nog een beetje kunnen te handelen. Ben maar naar de main gegaan toen Dolphin begon omdat ik geen zin meer had in die zaal te staan. Geen foute keuze overigens omdat Switch Technique erg vermakelijk was.

Sowieso weer een geslaagd feestje geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 04:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
The Skribbler schreef:
Hahahaha zijn optreden op PRSPCT een jaar ofzo geleden... Zo hard staan lachen. Eerste 2 minuten echt alleen maar 'HEEY ROTTERDAAAMMM KANKERRRRRRR'

Komt echt niks zinnigs uit die vent :lol:

Prachtig ook met z'n doorgesnoven bakkes in de XL15 aftermovie. Die vent is echt compleet de weg kwijt :lol:


Is dat een DJ, of gewoon een bezoeker :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 08:34 
 

Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
The Skribbler schreef:
Hahahaha zijn optreden op PRSPCT een jaar ofzo geleden... Zo hard staan lachen. Eerste 2 minuten echt alleen maar 'HEEY ROTTERDAAAMMM KANKERRRRRRR'

Komt echt niks zinnigs uit die vent :lol:

Prachtig ook met z'n doorgesnoven bakkes in de XL15 aftermovie. Die vent is echt compleet de weg kwijt :lol:


Is dat een DJ, of gewoon een bezoeker :)?

Hij komt wel eens mcen volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is er ook wel eens als bezoeker dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
The Skribbler schreef:
Hahahaha zijn optreden op PRSPCT een jaar ofzo geleden... Zo hard staan lachen. Eerste 2 minuten echt alleen maar 'HEEY ROTTERDAAAMMM KANKERRRRRRR'

Komt echt niks zinnigs uit die vent :lol:

Prachtig ook met z'n doorgesnoven bakkes in de XL15 aftermovie. Die vent is echt compleet de weg kwijt :lol:


Is dat een DJ, of gewoon een bezoeker :)?

hij is ''rapper''





heel hoog niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus die 1e, heb hem helemaal afgeluisterd :lol: :lol: :lol: Is echt gewoon 5 minuten kankeren, kan er geen ander woord voor verzinnen :x xd

"Ik hou van blikjes bier, vooral als jij ze in je kut douwt" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Ik hou van kut, wil er m'n hoofd in stoppen"
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten