Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk wel meer dan alleen die 21 euro, reiskosten etc erbij gerekend. Niet iedereen woont naast de deur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
11 interessante namen voor 21 euro. Nee dan zou ik ook niet gaan nee.

Waarvan er maar eentje is die er echt uitspringt zoals ik al zei. Verder wat Norther zegt, ik moet bijna 3 uur reizen en met munten etc. er bij gaat het een stuk duurder uitvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Enige interessante namen voor mij waarvan alleen TOA vs Deathmachine er echt uitspringt voor me... Weer niet aanwezig.

Uhh hoe lang denk je dat het feest duurt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Enige interessante namen voor mij waarvan alleen TOA vs Deathmachine er echt uitspringt voor me... Weer niet aanwezig.

Uhh hoe lang denk je dat het feest duurt xd

Van 22:00 tot 07:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
martieboy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Enige interessante namen voor mij waarvan alleen TOA vs Deathmachine er echt uitspringt voor me... Weer niet aanwezig.

Uhh hoe lang denk je dat het feest duurt xd

Van 22:00 tot 07:00

Nou dan. 11 interessante namen in 9 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Waarvan er maar eentje is die er echt uitspringt zoals ik al zei. Verder wat Norther zegt, ik moet bijna 3 uur reizen en met munten etc. er bij gaat het een stuk duurder uitvallen.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké waarschijnlijk toch wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oké waarschijnlijk toch wel aanwezig.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oké waarschijnlijk toch wel aanwezig.

Ga je met de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké toch weer een twijfelgeval want het is óf dit, óf Tijdmachine, allebei is geen optie. Vind de line-up van Tijdmachine dan toch wel een stuk vetter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oké toch weer een twijfelgeval want het is óf dit, óf Tijdmachine, allebei is geen optie. Vind de line-up van Tijdmachine dan toch wel een stuk vetter :P

Duidelijk, veel plezier daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oké toch weer een twijfelgeval want het is óf dit, óf Tijdmachine, allebei is geen optie. Vind de line-up van Tijdmachine dan toch wel een stuk vetter :P

Duidelijk, veel plezier daar

Bedankt, jij hier ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gezocht. PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lastig worden hier nog een ticket voor te vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main
21:30 - Karimooo
22:45 - Lucy Furr
00:00 - Dieselboy
01:15 - Eye-D & DJ Hidden
02:15 - Mefjus & MC Maksim
03:15 - Limewax vs. The Panacea
04:30 - Switch Technique
05:30 - The DJ Producer & Thrasher

XTRM
21:30 - Luxxer
22:30 - Al Twisted
23:15 - Mindustries
00:15 - Matt Green vs. Traffik
01:30 - Negative A
02:30 - The Outside Agency vs. Deathmachine
04:00 - Dolphin
05:00 - Akira vs. Apathy

RVLT
22:00 - Jahua
23:00 - Li-z AKA Harley Quinn
00:00 - Deformer
01:00 - The Hard Way
01:45 - Remarc
03:00 - Dr. Bastardo
04:00 - Gore-Tech
05:00 - Bart Hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lucy Furr helaas tegelijk met Al Twisted :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een paar irritante clashes (Lucy Furr / Mindustries en Mefjus / TOA), maar komt wel goed. Genoeg lekkers om van te genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gezocht, anders ban ik jullie allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Toch wel een paar irritante clashes (Lucy Furr / Mindustries en Mefjus / TOA), maar komt wel goed. Genoeg lekkers om van te genieten ^^


Precies de dilemma's die ik had :P maar dan maar Mindustries en TOA vs Deathmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek ook nog een kaartje dus mocht iemand er een kwijt willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
PNXRMX schreef:
Toch wel een paar irritante clashes (Lucy Furr / Mindustries en Mefjus / TOA), maar komt wel goed. Genoeg lekkers om van te genieten ^^


Precies de dilemma's die ik had :P maar dan maar Mindustries en TOA vs Deathmachine


Ga ik waarschijnlijk ook doen. Als Lucy Furr / Mefjus te lekker bezig zijn kan ik altijd nog fftjes blijven staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet eigenlijk helemaal niks van PRSPCT, ik weet alleen dat het kk hard is!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf is dat Steen :D ?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten