Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Toch nog aanwezig !

Lekker Lennard, tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas geen 5de keer PRSPCT voor mij, moet morgen om 06:00 uur beginnen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e keer PRSPCT en was leuker dan verwacht :)
Binnengekomen bij Ghost in the Machine. Openden met wat slome, smerige harde techno achtige muziek om vervolgens rustig aan op te bouwen richting de wat stevigere Industrial. Was wel fijn dat ze 1.5 uur kregen en daardoor een goed opbouwende set konden neerzetten. Alleen jammer dat 't in 't begin nog niet zo druk was. Kende alleen een paar platen van hun afgelopen EP's die gedraaid werden.

Vervolgens naar de XTRM zaal voor de setjes van Manu Le Malin en Ophidian, wat voor mij al gelijk de setjes van de nacht waren. Manu Le Malin draaide toch wel een ander soort Industrial dan ik normaal gewend ben. Nogal lastig te beschrijven, maar soms hele lange breaks om vervolgens met een hele experimentele track te komen. Was in ieder geval heel erg tof. Ophidian daarna was ook echt eindbaas niveau. Draaide volgens mij wat (oud) Enzyme spul (kende de tracks niet maar was wel in die stijl) en ook nog wat VIP's en Love is Digital :worship:

Rest v/d nacht ook vrij prima setjes gehoord, vond alleen Xaturate wat tegenvallen. Was nogal eentonig. Nog veel pluspunten voor KRTM vs Tripped die gelukkig het eerste deel van hun set nog op (relatief) traag bpm draaiden. Kwamen daar toch een partij kicks voorbij met als hoogtepunt KRTM - HorsePowder :drool:. Satan met wat goeie BreakCore was ook genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was beetje te lui om hier nog iets over te schrijven. Maar ik sluit me grotendeels bij Daan aan. Echt hele vette muziek gehoord, heerlijk hoe gevarieerd dit feestje is. Het viel me ook vooral op hoe totaal ander volk hier op af komt. Ik had een beetje een mengelmoes verwacht van hardstyle/hardcore volk en drum & bass. Maar ik heb amper Hardstyle/hardcorevolk gezien. Ondanks dat het 50+ graden was in die zaal, zag je niemand zonder shirt lopen, en amper mondkapjes. Sfeer was ook echt dik, al merkte je dat later in de nacht iedereen wel moe werd. Al met al echt een topfeest gehad, kijken of we hier volgende editie weer bij kunnen zijn mits goede line up :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten