Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unmute Us heeft wel net een bericht er uit gedaan waar ze nog even hameren op het feit dat dit om het vrijgeven van evenementen en de evenementen sector is (met testen voor toegang) en een vredig protest is en zeggen weg te blijven als je voor iets anders komt of andere intenties hebt.

Hoop wel idd dat de lopers hier ook op gaan hameren en dat soort wappies afstoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindhoven is ook toegevoegd als locatie.

Amsterdam - RAI
Eindhoven - Ketelhuisplein
Groningen - Concourslaan
Nijmegen - Waalkade
Rotterdam - Wilhelminakade
Utrecht - Lepelenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Elke stad heeft artiesten. Maar Amsterdam komt specifiek met een Unmute HARD truck. En een heel scala aan artiesten. Wij gaan daarom ook naar de RAI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er graag bij geweest, maar ik heb zaterdag een festival. De ironie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Was er graag bij geweest, maar ik heb zaterdag een festival. De ironie.


Haha, ik ook ja. In Brussel. Laat ik op die manier maar een statement maken: als het hier niet kan, spek ik daar de economie wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Elke stad heeft artiesten. Maar Amsterdam komt specifiek met een Unmute HARD truck. En een heel scala aan artiesten. Wij gaan daarom ook naar de RAI.


Wilde eerst naar Nijmegen, dat is om de hoek. Ga nu toch naar Amsterdam. Te herkennen aan het ‘Ik wou dat ik naar Defqon’ shirt. Aanspreekbaar voor sprinkhaanfeitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat nu al zijn doel voorbij geloof ik :lol: ik lees zoveel reacties waaruit men laat blijken dit een feest te vinden.
Vragen naar line-up, stages (karren) en of er ergens eet tentjes zijn. Wat is er mis met mensen.

Overigens zijn er wat regels opgesteld:
1. We zijn een vreedzame demonstratie die is ontstaan om de kracht en noodzaak van evenementen te tonen. Niet om voor welk ander doel dan deze te mis-/ gebruiken;
2. Houd je aan de algemene gedragsregels die op dit moment gelden en volg altijd de instructies van de organisatie op;
3. Geef elkaar de ruimte en houd afstand (1,5 meter);
4. Houd de stad schoon en veroorzaak geen overlast voor omwonenden, we zijn ten slotte te gast;
5. Fysiek en verbaal geweld is niet toegestaan en heeft absoluut geen plaats in onze demonstatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het gaat nu al zijn doel voorbij geloof ik :lol: ik lees zoveel reacties waaruit men laat blijken dit een feest te vinden.
Vragen naar line-up, stages (karren) en of er ergens eet tentjes zijn. Wat is er mis met mensen.


Ik lees die berichten over eten vooral als geintje, plus er worden toch letterlijk line-ups geplaatst? Kijk naar Q bijvoorbeeld. Alsof het niet de bedoeling is om er een soort van walking festival van te maken, wat verwachtte je dan precies?

"Liefde, vrijheid, geen dictatuur" 300x herhalen gaat het ook niet goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Nuracore schreef:
Het gaat nu al zijn doel voorbij geloof ik :lol: ik lees zoveel reacties waaruit men laat blijken dit een feest te vinden.
Vragen naar line-up, stages (karren) en of er ergens eet tentjes zijn. Wat is er mis met mensen.


Ik lees die berichten over eten vooral als geintje, plus er worden toch letterlijk line-ups geplaatst? Kijk naar Q bijvoorbeeld. Alsof het niet de bedoeling is om er een soort van walking festival van te maken, wat verwachtte je dan precies?

"Liefde, vrijheid, geen dictatuur" 300x herhalen gaat het ook niet goed doen.


Ik heb meer moeite dat er mensen tussen zitten die voor andere doeleinden naar dit protest gaan en zodra hun favoriete dj is geweest ze weer vertrekken. Of zelfs als de line-up ze niet aanstaat gewoon niet naar het protest gaan (ik noem even wat).

Bij dit soort dingen vind ik het altijd dat er een verschil moet zijn tussen een protest of wat anders en niet dat het één de ander overschaduwd zodat je het punt mist. Het moet niet iets anders worden dan waar het voor is.

Maar misschien is dat nu gewoon even de mindset waar ik nu in zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk deelt de organisatie ook borden enzo uit met protestslogans erop. Ze hebben deze wel gemaakt zag ik op hun website. Zou goed zijn als ze die uitdelen zodat het duidelijk is wat het idee is achter de demonstratie (en mensen met “vaccin = vergif” ook verwijderen svp bvd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie veel wappie roering in de comments omtrent het 'vreedzaam' protesteren en het vaccinatie / testbeleid. Wordt nog spannend zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat we vooral niet zo bezig moeten zijn met het eventuele wappie gehalte. Geef nou de aandacht aan de mensen die straks legitiem protesteren en dat op juiste wijze doen. Nu al speculeren over hoe slecht het gaat overkomen heeft totaal geen zin en werkt het protest misschien zelfs tegen. Eigenlijk doen veel mensen hier nu precies hetgeen waar ze bang voor zijn dat de media het straks doet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Ik denk dat we vooral niet zo bezig moeten zijn met het eventuele wappie gehalte. Geef nou de aandacht aan de mensen die straks legitiem protesteren en dat op juiste wijze doen. Nu al speculeren over hoe slecht het gaat overkomen heeft totaal geen zin en werkt het protest misschien zelfs tegen. Eigenlijk doen veel mensen hier nu precies hetgeen waar ze bang voor zijn dat de media het straks doet. :thumbdown:

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Routes staan inmiddels op https://drive.google.com/drive/folders/ ... 2IDjZelUHv

Aanwezig in Amsterdam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zie veel wappie roering in de comments omtrent het 'vreedzaam' protesteren en het vaccinatie / testbeleid. Wordt nog spannend zo.

Die zijn volgens mij allemaal weer afgehaakt omdat blijkt dat dit protest nie ttegen alle maatregelen is, goede zaak dat ze afhaken want ze maken het protest niet geloofwaardiger.

Ik heb een trouwerij op dezelfde dag, anders had ik graag in Utrecht meegelopen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 15:29 
 
Hardtraxxer

Prima line-up, ik kan helaas niet. Had wel zin in een feestje....ow wacht.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Alles omtrent muziek wagens is weggehaald van de socials.

Benieuwd of ze het geheim willen houden, terug zijn gefloten of dat er iets anders aan de hand is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Alles omtrent muziek wagens is weggehaald van de socials.

Benieuwd of ze het geheim willen houden, terug zijn gefloten of dat er iets anders aan de hand is


Staat er nog steeds toch?
https://fb.watch/7vsLHygzS9/


Of bedoel je dit niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 16:28 
 
Hardtraxxer

Zie op Q inderdaad dat de line-up is weggehaald..

Mc Syndrome op FB: Groningen oa samen met Deetox, Jason Payne, Sins of Insanity, Loudar en vele anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Alles omtrent muziek wagens is weggehaald van de socials.

Benieuwd of ze het geheim willen houden, terug zijn gefloten of dat er iets anders aan de hand is


Staat er nog steeds toch?
https://fb.watch/7vsLHygzS9/


Of bedoel je dit niet?


Line up amsterdam
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Alles omtrent muziek wagens is weggehaald van de socials.

Benieuwd of ze het geheim willen houden, terug zijn gefloten of dat er iets anders aan de hand is


Staat er nog steeds toch?
https://fb.watch/7vsLHygzS9/


Of bedoel je dit niet?

Het bericht waarin vermeld werd dat er een grote wagen met muziek zou komen. Maar dit gaat wel gewoon door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2021 02:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bij de SBS zag ik net een item voorbij komen dat ze in elk geval druk bezig waren met protestborden te prepareren. Heel benieuwd naar vanmiddag. Eerst nog ff lekker werken tot 08:00 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de eerste wappies zijn al gesignaleerd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2021 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

In Amsterdam waren er hooguit 20 'wappies' ook duidelijk zichtbaar maar niet irriterend. Bij de RAI voor de start nog gezien naar eenmaal aan de wandel niks meer van gezien maar wij liepen dan ook achter de hard truck en dat vonden die griezels waarschijnlijk te heftig.

Verder ging het eerste uur een beetje sloom en was het lastig de truck bij te houden. Eenmaal links voor naast de truck (uiteraard) was het prima bij te houden. De sfeer was heel gemoedelijk en de hardtruck leek wel de beste sfeer en meeste mensen aan te trekken. Onderweg natuurlijk veel bekijks en alleen maar positieve reacties. De agenten en ME waren in grote getale aanwezig maar waren ook heel gemoedelijk. De meeste aan het filmen en genieten.

Eenmaal bij de RAI rond 16:45 meteen huiswaarts gegaan.. alles leek voorspoedig te gaan.

Dikke pluim voor de organisatie. Goed geregeld!

Van mij mag zo'n tour wel een jaarlijkse terugkerende traditie worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten