Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mocht er nog een volgende Unmute Us komen dan opper ik hierbij vast een Hardtraxx wagen met instinkertje.


BBQ er op, hoppa en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Enschede pakt uit met 17 wagens!
https://m.facebook.com/events/451025159 ... 8&sfnsn=mo

Ongelooflijk voidax in Enschede trouwens :worship:

Gvd zal de eerste keer voidax live aan het werk zien tijdens een demo. Hopelijk komt hij ook aan de beurt voor een paar plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hardfest line up (Enschede:)
Act of Rage
Crypsis
Degos n Redone
Demi Kanon
Jones
Nolz
Voidax
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat het programma/trucks is voor Nijmegen?

S
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik zo ver van Enschede woon. Best prima line up eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Den Haag:
Bass Chazers
Darkraver
Deepack
Dr. Rude
Nosferatu
Outsiders


Groningen:
Deetox
D-Attack
D-Noize
Elyn
Mark
Vayne
Sins of Insanity

Nijmegen heb ik niks van kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 22:47 
 
Hardtraxxer

Amsterdam

Q-dance en Multigroove ( 2 trucks )

REBELION
RADICAL REDEMPTION
D-STURB & VERTILE
THE PROPHET & DJ LUNA
LNY TNZ
SEFA
SPITNOISE & F-NOIZE
DJ MAD DOG
PREDATOR & DAYMAR
ANIME
N-VITRAL
BASS-D
KORSAKOFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Rotterdamse optocht gaat niet door, en men sluit zich aan bij de Haagse mars. Prspct sluit zich daarom aan bij Neurofu*k (dnb event organisator)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig in Eindhoven. Benieuwd naar de opkomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig in Amsterdam zometeen, ook heel benieuwd hoe dit gaat worden! Hoop dat er zoveel mensen op af komen dat de overheid dit wel mee moet nemen bij de besluitvorming aankomende dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit was mooi :thumbsup: Hele dikke opkomst ook en mooi om te zien dat alles heel gemoedelijk ging, sfeertje was heel de tijd opperbest. Veel lachende gezichten en feestende oudjes op de diverse balkonnetje die door de menigte massaal werden toegejuicht :D
Was nog wel een hele uitdaging om die kar lopend bij te houden en je plekje vast te houden, leek soms net op een snelwandeloptocht. Kar was dan ook veels te vroeg terug waardoor e-force nog een half uur op een vol plein kon knallen.
Hopelijk verandert het iets in Den Haag voor aankomende week al denk ik persoonlijk dat ze er geen reet van aantrekken. Desalniettemin was het fijn om even je stem te laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook goed naar mijn zin gehad hier! Mooi om te zien hoe je zo ongeveer 15.000 mensen bij elkaar kan brengen en alles verloopt gemoedelijk. Dit was ook gelijk de 1e keer in mijn leven dat ik überhaupt mee heb gedaan aan een protest, en het voelt inderdaad goed om op deze manier je stem te kunnen laten horen.

Het werd mij op een gegeven moment net even iets te druk en warm toen iedereen door een redelijk smal straatje heen moest na zo'n 2 uur meegelopen te hebben, dus besloten om iets eerder huiswaarts te keren en ook een beetje de drukte met het OV voor te zijn.

Het was trouwens zo druk bij de hard truck dat we vaak het geluid nieteens konden horen, en als je dan dichtbij stond was het geluid slecht en hoorde je het (overduidelijk hardere) geluid van de truck ervoor erdoorheen. Je komt hier natuurlijk niet voor een festival experience maar dat was wel een klein minpuntje.

Verder natuurlijk hulde dat dit opgezet is, we gaan zien of er een reactie komt en wat het Dinsdag gaat worden. Aan Unmute us of iedereen die meegelopen heeft zal het zeker niet liggen, die hebben hun best gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Door mijn ervaring in Amsterdam wist ik nu beter hoe ik de truck moest bijhouden. Dit lukte heel goed maar je zag mensen inderdaad moeite hebben soms met het bijhouden.

Enschede was een fucking groot succes. circa 12.000 man waarvan zeker een kwart achter de hardstyle truck aanliep.

Enschede heeft laten zien waarom Absolutely Fresh een fout heeft gemaakt door Fantasy Island af te stoten.
Deze editie was nog vetter dan Amsterdam, puur vanwege alle bekenden, de sfeer en de platen die gedraaid werden.

Ondanks dat Jones Lunatik - Original niet heeft gedraaid kon ik wel lachen om zijn reactie toen ik riep om die track.

Hoogtepunt van de rit was toch wel Voidax live horen. Hij draaide na Act of Rage en je merkte dat niet iedereen perse de tracks kende maar vooraan was het sfeertje subliem. Zo vet om het live mee te maken.
Nog ff een praatje met hem gemaakt op Centraal Station en mijn dag was weer compleet.

Enschede heeft een signaal afgegeven en ik hoop dat het in andere steden net zo succesvol was!

Ohja, het geluid, stond hier zo loeihard. 110DB gemeten. Ik ben nu echt wel doof. Vond amsterdam met het geluid niet heel hard en ging dus zonder oordoppen op stap maar dit was geen overbodige luxe.

Dit was gewoon geweldig. Iedereen in Enschede, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 18:59 
 
Hardtraxx Veteran




Meer beeld materiaal op m'n kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten het feit dat men weer lekker gefeest heeft, wat zijn nu de plannen om nou eens echt de aandacht te krijgen van het kabinet? Volgens mij kost die alleen maar geld en zie ik nou niet bepaald harde acties waaraan ze gehoor moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Buiten het feit dat men weer lekker gefeest heeft, wat zijn nu de plannen om nou eens echt de aandacht te krijgen van het kabinet? Volgens mij kost die alleen maar geld en zie ik nou niet bepaald harde acties waaraan ze gehoor moeten geven.

Het kabinet heeft nog geen besluit genomen over de evenementenbranche. De verwachting is dat er morgen bij het Catshuisberaad knopen worden doorgehakt over het wel of niet versoepelen van de regels voor festivals en evenementen.
Bron: NOS

Er zal morgen ongetwijfeld gesproken worden over Unmute Us. In feite kan je dus wel spreken van bijltjesdag morgen. We zullen al vrij snel merken of deze demonstratie z'n doel behaald.
Opzich wel prettig want met een perso op de planning kunnen ze ons in elk geval niet weer eerst twee weken negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2021 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Buiten het feit dat men weer lekker gefeest heeft, wat zijn nu de plannen om nou eens echt de aandacht te krijgen van het kabinet? Volgens mij kost die alleen maar geld en zie ik nou niet bepaald harde acties waaraan ze gehoor moeten geven.

Oh en wat betreft het geld, ironisch genoeg worden deze demo's gefinancierd met het potje wat gereserveerd was voor de festival branche.dus elke maand dat ze langer wachten met versoepelingen en elke maand dat de overheid dus steunpakketten verleend zullen ze indirect ook daarmee demonstraties financieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat potje stop per oktober toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Enschede heeft laten zien waarom Absolutely Fresh een fout heeft gemaakt door Fantasy Island af te stoten.


Ik ben hier serieus nog steeds bozer over dan over het willekeurige beleid van het kabinet.

OT: Heel veel mooie beelden voorbij zien komen uit de verschillende steden. Laten we hopen dat de beslissingen dit keer de goede kant gaan opvallen voor de sector.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave beelden gezien overal, respect voor iedereen die de tijd neemt om zich hiervoor in te zetten!

Maar de media heeft er niet zoveel mee gedaan of wel? Al zie ik het wel positief in met wat er gelekt is/verwacht wordt van de nieuwe versoepelingen.

RTM93 schreef:
Nuracore schreef:
Buiten het feit dat men weer lekker gefeest heeft, wat zijn nu de plannen om nou eens echt de aandacht te krijgen van het kabinet? Volgens mij kost die alleen maar geld en zie ik nou niet bepaald harde acties waaraan ze gehoor moeten geven.

Oh en wat betreft het geld, ironisch genoeg worden deze demo's gefinancierd met het potje wat gereserveerd was voor de festival branche.dus elke maand dat ze langer wachten met versoepelingen en elke maand dat de overheid dus steunpakketten verleend zullen ze indirect ook daarmee demonstraties financieren.


Kunnen ze dat geld niet veel beter voor andere dingen gebruiken? :x Is dat potje niet bedoelt zodat je geen mensen hoeft te ontslaan enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, de demonstraties zijn er ook voor om de boel weer op gang te krijgen zodat er geen mensen ontslagen hoeven worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja, de demonstraties zijn er ook voor om de boel weer op gang te krijgen zodat er geen mensen ontslagen hoeven worden.


Ja zo kun je het ook bekijken idd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten