Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig in Nijmegen. Hopelijk heerst er een gemoedelijke sfeer en blijven de complottoeters en andere gekkies weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Utrecht, Rotterdam en Amsterdam zijn voor mij alle drie prima te bereizen. Even afwachten wat de exacte routes gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb helaas al plannen anders wel aan deelgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik kan ben ik aanwezig. Volledig wappie uithangen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zie helaas nog weinig promotie voorbij komen en in de discussie van het officiële event hebben ook de wappies de weg naar de commentaren gevonden. Dat baart mij wel zorgen.


Edit 17:48 : en zojuist plaatst Q dance gelukkig weer wat op hun socials hierover.


Ik zie heel veel promotie voorbij komen. :thumbsup:
Meerdere toeleveranciers (geluid/licht, decor, tenten), organisaties, producenten, zzp'ers, fans en in mindere mate artiesten.
Ook de zwarte cross steunt de actie inmiddels.

Eindelijk ook een protestactie waar ik me wel door geroepen voel om bij aan te sluiten.
Wat mij betreft wordt het een Love Parade achtig tafereel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb helaas al plannen anders wel aan deelgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig in Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wacht nog even de line-up af
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes mensen. Ik moet zelf voetballen, dus kan er niet bij zijn. Wel groot voorstander van het initiatief. Hopelijk komt het juiste geluid naar voren en blijven de wappies op de achtergrond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook wel een kleine meme lach (a.k.a. meer lucht uit je neus uitblazen) als ik alle reacties lees over dat testen voor toegang medische apartheid zou creëren en dat daarom mensen niet mee zouden lopen. (hopelijk blijft dan een groot deel ook weg :whistle:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zie helaas nog weinig promotie voorbij komen en in de discussie van het officiële event hebben ook de wappies de weg naar de commentaren gevonden. Dat baart mij wel zorgen.


Edit 17:48 : en zojuist plaatst Q dance gelukkig weer wat op hun socials hierover.

Mijn facebook staat er vol mee van organisaties, mensen die berichten delen etc. :P Ik kan bevestigen dat er volop promotie is.

Fantazoo schreef:
wootum schreef:
Heb helaas al plannen anders wel aan deelgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Heb ook wel een kleine meme lach (a.k.a. meer lucht uit je neus uitblazen) als ik alle reacties lees over dat testen voor toegang medische apartheid zou creëren en dat daarom mensen niet mee zouden lopen. (hopelijk blijft dan een groot deel ook weg :whistle:)

Inderdaad zeg 'testsamenleving' dit en dat. Mensen die het niet supporten want ze begrijpen niet dat Q-dance wilt samen werking met 'een overheid als dit' :lol: tering zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd zeg testsamenleving!!!! In het openingsplan staat duidelijk dat ze per 1 november (grote kans dat dit weer wordt uitgesteld natuurlijk) af willen van werken met Corona bewijzen etc. Wat een lomp volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Idd zeg testslavenleving!!!! In het openingsplan staat duidelijk dat ze per 1 november (grote kans dat dit weer wordt uitgesteld natuurlijk) af willen van werken met Corona bewijzen etc. Wat een lomp volk.

fixed

Heb mijn weekend al vol gepland, anders was het zeker een reële optie geweest om ergens mee te lopen. Alhoewel Nijmegen voor mij al 1,5 uur rijden zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Heb mijn weekend al vol gepland, anders was het zeker een reële optie geweest om ergens mee te lopen.


Same here. Had graag meegelopen om ook een statement te maken, maar helaas is het allemaal te kort op de daadwerkelijke datum aangekondigd.

Ben wel erg benieuwd hoe het gaat lopen, zowel op de dag zelf als hoe het neergezet gaat worden in de media en hoe de politiek er op gaat reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik ben hierbij aanwezig, het Fieldlab onderzoek heeft Rutte zn reet mee afgeveegd dat ergert mij het meest.


Welk fieldlab onderzoek? Mensen hoefden zich niet te testen achteraf dus er is toch helemaal geen onderzoek gedaan daar. Grootste grap is nog dat het ruim een miljard heeft gekost.
Ik wil best geloven dat een festival in de buitenlucht nauwelijks voor besmettingen zorgt (zeker als je vooraf kan aantonen dat je gevaccineerd bent / negatief getest) maar fieldlab gebruiken als bron is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:07 
 
Hardtraxxer

De opmerking onder sommige aankondigingen zijn alweer van het 'wappie' niveau....sakker zeg! Loop zelf niet mee, mijn vrouw staat op 'knappen' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Lennard95 schreef:
Ik ben hierbij aanwezig, het Fieldlab onderzoek heeft Rutte zn reet mee afgeveegd dat ergert mij het meest.


Welk fieldlab onderzoek? Mensen hoefden zich niet te testen achteraf dus er is toch helemaal geen onderzoek gedaan daar. Grootste grap is nog dat het ruim een miljard heeft gekost.
Ik wil best geloven dat een festival in de buitenlucht nauwelijks voor besmettingen zorgt (zeker als je vooraf kan aantonen dat je gevaccineerd bent / negatief getest) maar fieldlab gebruiken als bron is onzin.

Dat komt omdat het niet te handhaven is. Je werd opgeroepen achteraf te testen maarja als niemand komt opdagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
fflkkr schreef:
Lennard95 schreef:
Ik ben hierbij aanwezig, het Fieldlab onderzoek heeft Rutte zn reet mee afgeveegd dat ergert mij het meest.


Welk fieldlab onderzoek? Mensen hoefden zich niet te testen achteraf dus er is toch helemaal geen onderzoek gedaan daar. Grootste grap is nog dat het ruim een miljard heeft gekost.
Ik wil best geloven dat een festival in de buitenlucht nauwelijks voor besmettingen zorgt (zeker als je vooraf kan aantonen dat je gevaccineerd bent / negatief getest) maar fieldlab gebruiken als bron is onzin.

Dat komt omdat het niet te handhaven is. Je werd opgeroepen achteraf te testen maarja als niemand komt opdagen...


Ja daarom is het gewoon een dom idee geweest waar weer een paar mensen heel rijk mee zijn geworden.
Mijn punt is alleen dat ik veel mensen (waaronder ook vaak Villain) zie verwijzen naar 'de resultaten van de fieldlabs'. Maar die resultaten zijn gewoon gebakken lucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:

Ja daarom is het gewoon een dom idee geweest waar weer een paar mensen heel rijk mee zijn geworden.
Mijn punt is alleen dat ik veel mensen (waaronder ook vaak Villain) zie verwijzen naar 'de resultaten van de fieldlabs'. Maar die resultaten zijn gewoon gebakken lucht.


Niet helemaal. Zie:

https://fieldlabevenementen.nl/wp-conte ... menten.pdf
https://fieldlabevenementen.nl/wp-conte ... menten.pdf
https://fieldlabevenementen.nl/wp-conte ... nten-1.pdf

Ze bewijzen wel degelijk dat het veilig en verantwoord kan. Komen zelfs met hele plannen en procedures aan zetten hoe je dit wel kan handhaven en controleren.

https://fieldlabevenementen.nl/resultaten-fase-1/
https://fieldlabevenementen.nl/resultaten-fase-2/

Het feit dat dit compleet negeerd word doet ten onrecht. Had dan de resultaten onderzocht en er een klap op gegeven als de eisen niet waren gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch ga ik mijn diploma nooit halen als ik zo'n onderzoek zou inleveren. :P
Ja er zit wat in, maar betrouwbaar genoeg is het natuurlijk niet. Inderdaad wel doodzonde dat er nooit wat verder mee gedaan is, dan was het nu waarschijnlijk geen probleem om festivals in de buitenlucht te hebben (op wat kleinere schaal wellicht), of je had in ieder geval een duidelijke reden waarom het nog even verstandiger is om te wachten met festivals. Steun daarom dit protest ook weldegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb helaas al plannen anders wel aan deelgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
fflkkr schreef:
Lennard95 schreef:
Ik ben hierbij aanwezig, het Fieldlab onderzoek heeft Rutte zn reet mee afgeveegd dat ergert mij het meest.


Welk fieldlab onderzoek? Mensen hoefden zich niet te testen achteraf dus er is toch helemaal geen onderzoek gedaan daar. Grootste grap is nog dat het ruim een miljard heeft gekost.
Ik wil best geloven dat een festival in de buitenlucht nauwelijks voor besmettingen zorgt (zeker als je vooraf kan aantonen dat je gevaccineerd bent / negatief getest) maar fieldlab gebruiken als bron is onzin.

Dat komt omdat het niet te handhaven is. Je werd opgeroepen achteraf te testen maarja als niemand komt opdagen...

Ik heb zelf contact gehad met Fieldlabs hierover en zij gaven aan dat het testen/besmettingscijfers niet belangrijk waren voor hun onderzoek. Het ging er vooral om om het gedrag van de bezoekers tijdens een evenement te analyseren, daarom werd er (bij de indoorfeesten althans) ook gewerkt met verschillende bubbels met eigen regels.

Er is ook ruim 80% gewoon op komen dagen bij de tweede test, dus dat 'niemand opdagen' klopt ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook meer een reactie op "Mensen hoefden zich niet te testen achteraf" en het onmogelijk handhaven door Fieldlab daarvan.
Ik wilde niet zeggen dat niemand ook daadwerkelijk niet kwam opdagen.

Het is een beetje kut verwoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop natuurlijk van harte dat dit iets op gaat leveren. Echter is mijn vertrouwen in een groot deel van de samenleving zodanig slecht geworden dat ik de kans op een vreedzame protestmars vrij klein acht. Ik verwacht ergens dat de pleuris uit gaat breken en dat dit protest juist een averechts effect bewerkstelligt. Maar, nogmaals, hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb. Zelf overigens niet aanwezig. Vind het vanuit Zeeland toch net allemaal een beetje te ver.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten