Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het volk en de sfeer na was het best een vet feest! Geluid was goed te doen, ook al was de bass wat te zacht (tijdens Thera geen last van gehad :D). Je werd snel geholpen aan de bar en geen lange wachttijden bij de wc's. Maar god oh god, wat een kut volk en sfeer. Nog nooit zo erg meegemaakt op een feest. Alleen maar irritante mensen die je duwen en problemen zoeken voor niets... Wat een stelletje debielen op dat feest.

Setjes voor Thera waren wel oke, niets bijzonders. Razcal was een leuke opener, Vintage Boy was echt complete bagger. Letterlijk alleen maar Scantraxx en Digital Age meuk en dan durft Scope DJ het ook nog om een paar van die tracks nog een keer te draaien.. Enige leuke plaat van zijn set was Fearful Symmetry en die was ongeplaatst in de volgorde van z'n tracks. Deepack was wel leuk, maar wat een volgorde ook weer.. Eerst Gangsta Shit, Put It On en Welcome The Darkness draaien en dan vervolgens I Need A Miracle (Bioweapon Bootleg Onzin) draaien. >.< Wildstylez was niks aan, standaard setje.

Toen eindelijk kwam Thera op, waar we de hele avond op gewacht hadden! Opende met The Sexual Thrill (Ground Zero Edit), daarna For The Girls, 2-1, Dark Skies, Two And A Half Kings, Bombs Away, Environment, Haunter Of The Dark, Do The Happy Face, Dancing en Breadstick als ik het goed heb. Daarna begon de hardcore en zijn we gaan zitten wachten totdat Robert en Christian terug waren om ons op te halen.

Al met al wel een leuk feestje, alleen het volk en de sfeer weerhoud mij ervan om volgend jaar terug te komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En natuurlijk een + punt de goede bob van de avond.. die niks goed kon doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En natuurlijk een + punt de goede bob van de avond.. die niks goed kon doen :lol:

Wel gelachen in de auto terug. xd En thanks voor het terug brengen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut volk inderdaad, bijna net zo erg als Free Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
roberttt schreef:
En natuurlijk een + punt de goede bob van de avond.. die niks goed kon doen :lol:

Wel gelachen in de auto terug. xd En thanks voor het terug brengen! :D


Whahah ja xd was wel een geslaagd weekend :lol: Na de tijd ook bij chris, dat was pas erg, ging het echt nog 1000x erger aan toe xd

En geen probleem, had liever dat het anders was gegaan.. maarja we zijn allemaal veilig thuis gekomen xd


Jolle schreef:
Kut volk inderdaad, bijna net zo erg als Free Festival.


inderdaad, iedereen ook vdk... Serieus jo ( ook veel irritant, meeste) , mensen lopen kotsen daar.. ook zo'n vrouwtje begon te kotsen :lol: danst verder even later toch afgevoerd..

En een vecht partij :') Waar wij precies tussen in stonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vechten op zo'n feest vind ik echt kansloos, het zijn ook altijd die mooiboytjes die het uitlokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Whahah ja xd was wel een geslaagd weekend :lol: Na de tijd ook bij chris, dat was pas erg, ging het echt nog 1000x erger aan toe xd

En geen probleem, had liever dat het anders was gegaan.. maarja we zijn allemaal veilig thuis gekomen xd

Ik hoorde het al van Robin ja, had er wel bij willen zijn. xd

roberttt schreef:
Jolle schreef:
Kut volk inderdaad, bijna net zo erg als Free Festival.


inderdaad, iedereen ook vdk... Serieus jo ( ook veel irritant, meeste) , mensen lopen kotsen daar.. ook zo'n vrouwtje begon te kotsen :lol: danst verder even later toch afgevoerd..

En een vecht partij :') Waar wij precies tussen in stonden :lol:

Sowieso 90% was vdk... En dat vrouwtje inderdaad, echt hilarisch. xd Om nog maar te zwijgen over die smerige negerinnen die op het podium met hun pudding reet stonden te trillen. Gadverdamme zeg. Heb letterlijk met m'n ogen dicht staan stampen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me hier weer uitermate vermaakt met Chukkelien, Robert, Nando, Iris, Robin en Sjeemie.
Liep idd wel veel paupervolk rond.. Maar ach.. Los ga ik toch wel..

Ook nog even met Thera staan praten. Altijd leuk. Ben echt zéér benieuwd naar zn setje op Bass Academy :$

Op naar het volgende avontuur, Project Hardcore met Chukkelien en Robin :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
meeting links voor tijdens elke act ^^


haha dat is er zeker bij niet één act van gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed feest, volume was goed en tracklists kon ik ook niet echt over klagen :thumbup:

LED schermen voor en lasers zagen er ook netjes uit, enige minpunt was het kutvolk... iedereen moest zo nodig beuken en achterlijk doen, zelfs beveiliging(!) had wat te bewijzen, liepen af en toe ook tegen me aan op de dansvloer terwijl ze makkelijk om mij heen konden...

(muziek en aankleding was goed, bezoekers waren kut)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt wat een geklaag hier, als jullie niet veel hebben met de melodieuze hardstyle, kom je toch alleen met Thera binnen vallen? Het is ook echt alleen goed als het knetterhard is.

Zelf vond ik dat Wildstylez een helden set neerzette, echt lekker :worship: Lekkere kicks, lekkere melodieën :)

Juist Thera kon me niet veel boeien, alleen Sexual Thrill en de 2-1 tool was nog wel top, maar had liever ook wat softere Theracords gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wat een geklaag hier, als je niet van hard houdt dan loop je toch weg bij Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Echt wat een geklaag hier, als je niet van hard houdt dan loop je toch weg bij Thera?

Baas. Ik wou echt net zoiets posten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen iedereen in de aanval modus als ze Theracords afkraken. :cry:

Zonder gekkigheid, snap wel heel goed dat het lekker was om Thera te horen na alle zachtere meuk als ik het zo hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik het snel samenvat, is het dus toch goed geweest niet te gaan afgezien van Thera zijn set. Acceptabel besluit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conflict schreef:
Als ik het snel samenvat, is het dus toch goed geweest niet te gaan afgezien van Thera zijn set. Acceptabel besluit :D


Ik kwam ook alleen voor thera, de rest kon me niet boeien. Maar waar thera afsluit moet ik gewoon wezen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Echt wat een geklaag hier, als je niet van hard houdt dan loop je toch weg bij Thera?

Baas. Ik wou echt net zoiets posten. xd


Toch fijn dat jullie dan wel een vrijbrief hebben om alles af te kraken maar als iemand aan Theracords komt is het boe-hoe-hoe :x

Ik heb niets tegen Theracords, stond er ook voor open, maar na een kwartiertje zijn we gaan eten en naar huis gegaan. Wat gedraaid werd vond ik niet geweldig en als jullie dat wel top vinden, prima, maar laat anderen (en mij) dan ook zonder commentaar naar de rest luisteren als we dit leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echo schreef:
Nando schreef:
Daveytl schreef:
Echt wat een geklaag hier, als je niet van hard houdt dan loop je toch weg bij Thera?

Baas. Ik wou echt net zoiets posten. xd


Toch fijn dat jullie dan wel een vrijbrief hebben om alles af te kraken maar als iemand aan Theracords komt is het boe-hoe-hoe :x

Ik heb niets tegen Theracords, stond er ook voor open, maar na een kwartiertje zijn we gaan eten en naar huis gegaan. Wat gedraaid werd vond ik niet geweldig en als jullie dat wel top vinden, prima, maar laat anderen (en mij) dan ook zonder commentaar naar de rest luisteren als we dit leuk vinden.

Van mij mag je naar Wildstylez luisteren hoor, je ziet hier nergens staan dat mensen dat van mij niet mogen. Jij bent hier degene die commentaar geeft op mij omdat ik Wildstylez niet zo waardeer en Thera wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razcal draaide me toch top :thumbsup: Wel 3 keer gimme love en make it loud gehoord, zucht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ging weer goed los Nando :thumbup: .
En uit jouw verslag zo negatief bekeek ik het niet, heb het toch aardig positief bekeken.
Maar tijdens Thera man ik kon niet meer op een gegeven moment xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echo schreef:
Nando schreef:
Daveytl schreef:
Echt wat een geklaag hier, als je niet van hard houdt dan loop je toch weg bij Thera?

Baas. Ik wou echt net zoiets posten. xd


Toch fijn dat jullie dan wel een vrijbrief hebben om alles af te kraken maar als iemand aan Theracords komt is het boe-hoe-hoe :x

Ik heb niets tegen Theracords, stond er ook voor open, maar na een kwartiertje zijn we gaan eten en naar huis gegaan. Wat gedraaid werd vond ik niet geweldig en als jullie dat wel top vinden, prima, maar laat anderen (en mij) dan ook zonder commentaar naar de rest luisteren als we dit leuk vinden.

Laat ik even voorop stellen dat ik Theracords ook niet altijd geweldig vind, en Wildstylez altijd wel. Dus dat argument gaat al niet op. Ik reageerde gewoon op jouw reactie, omdat het er nogal raar uit zag. Ben zelf niet eens bij het feest geweest, dus kan er verder ook weinig over kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto's staan op de site :thumbup: . http://www.projectn50.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 11:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je staat er mooi op Nando! :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vette foto al zeg ik het zelf. :D En dit was natuurlijk tijdens jou set. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten