Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zaterdag 27 september
21.00 - 3.00
Koelhallen Nagele

Line up:
MAIN
- The Prophet
- Technoboy
- Razcal
- Vintage Boy vs. E-Q-Lizer
- Dj Thera
- Scope DJ.
Hosted by: MC Da Syndrome

RAW
- Prefix & Density
- Artifact
- Influentialz
- Delete
Hosted by: MC Livid

Tickets: €19,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dikke optie dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dikke optie dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Laatste? :cry:

Deze toch maar meepakken dan, is er elk jaar niet van gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk aanwezig :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 09:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig :D

MAIN:
2100 - 2200 Razcal
2200 - 2300 Vintage Boy vs. E-Q-Lizer
2300 - 0000 Scope DJ
0000 - 0100 Technoboy
0100 - 0200 The Prophet
0200 - 0300 Dj Thera

Hosted by: MC Da Syndrome

RAW:
2200 - 2300 Influentialz
2300 - 0030 Prefix & Density
0030 - 0130 Artifact
0130 - 0230 Delete

Hosted by: MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met mijn meid.. 2 kaarten gewonnen :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:45 
 

Kaartjes gewonnen dus aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel wat mensen van HT aanwezig dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaan alle hoge noorden boys heen dan? Auto? Anders pm me ff hier over :P als er genoeg animo is wil ik misschien rijden en kan ik paar keer stoppen in fryslan.

Als iemand misschien nog gratis kaartje over hebt kunnen we misschien dealtje maken met benzinegeld? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met Maarten-Marijn. Eerste feestje weer sinds juni ofzo dus wordt flink knallen :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik stel een HT meeting voor bij Prefix & Density om 11 uur? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig als ik kaartjes win of iemand (Jordi) anders gewonnen kaartjes heeft :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 10:22 
 
Hardtraxxer

Aanwazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand die rondom nijmegen deze mang kan meenemen????????? WIJ WILLEN MARE :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook aanwezig voor de 4e keer inmiddels al :) Wel jammer dat Delete tijdens Thera moet, denk dat ik maar bij Delete blijf staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Niemand die rondom nijmegen deze mang kan meenemen????????? WIJ WILLEN MARE :mad:


Tof om te zien dat je zo graag wilt dat ik kom ^^ Maar dansen doen we sowieso met Awake :D

El Mare schreef:
Ik heb 1 ticket gewonnen, maar ik vrees dat dit helaas met vervoer terug naar huis een probleem wordt, dus wie het eerst komt die het eerst maalt krijgt mijn ticket :)


Helaas moet ik dit bericht verwijderen, heb een mail gekregen dat het niet mogelijk is om deze gastenlijstplek aan iemand anders te geven, sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ik stel een HT meeting voor bij Prefix & Density om 11 uur? :P

Joah, wil de mensen die ik nog niet ken wel ontmoeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:11 
 

El Mare schreef:
Helaas moet ik dit bericht verwijderen, heb een mail gekregen dat het niet mogelijk is om deze gastenlijstplek aan iemand anders te geven, sorry :(

Same here, heb nog gevraagd of ik iemand ermee blij kon maken maar helaas. Kan zelf namelijk helaas niet meer. Iedereen die gaat veel plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig. Lang geen feestje meer gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
aanwezig. :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten