Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
MOehahaha :D Heb er echt mega veel zin in :D

Tijd op mn opperpretbek tevoorschijn te halen... Pommeren.. En dan gewoon een hele diamand droppen
I dont care.. lol.. zolang er maar dextro is :P

Al is het feest nog zo ruk, ik lach me wel om jou helemaal tuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat gaat goedkomen :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik hoop dat Razcal en vintage boy al lekker hard draaien vanaf het begin en eigenlijk forceren dat scopedj ook hard moet draaien. Helaas denk ik dat ze de laatste 2 nummers wel weer terughouden voor eerder genoemde :/


Razcal begint vast met early platen. En Vintage Boy draaide op de DJ Contest veel mainstream platen.
Ik verwacht dat het vanaf Deepack pas hard gaat. Alleen ik ben bang als Deepack vol gas gaat, dat Wildstylez gewoon echt zijn eigen ding blijft doen dus melodieus. En tja de overgang van Wildstylez en Thera is gewoon heel groot, ben benieuwd hoe het publiek erop reageert :D . Er zullen vast ook veel mensen komen die puur voor de fun komen. Vorig jaar sprak ik ook iemand en die is helemaal niet van hardstyle, naja als ze maar goed los gaan vind ik prima :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand ene dikke kleine papzak ziet lopen met blonde haren, trap hem dan aub even onder uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Als iemand ene dikke kleine papzak ziet lopen met blonde haren, trap hem dan aub even onder uit

Wie is dat dan? Jij soms? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

meeting links voor tijdens elke act ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
meeting links voor tijdens elke act ^^


Ik zal eraan proberen te denken :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
hardaddict schreef:
Als iemand ene dikke kleine papzak ziet lopen met blonde haren, trap hem dan aub even onder uit

Wie is dat dan? Jij soms? xd


Nee ik niet, zon kneusje die ik ken denkt overal heen te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
flevoboys schreef:
hardaddict schreef:
Als iemand ene dikke kleine papzak ziet lopen met blonde haren, trap hem dan aub even onder uit

Wie is dat dan? Jij soms? xd


Nee ik niet, zon kneusje die ik ken denkt overal heen te gaan xd


Hij denkt het, maar doet het dus niet? Dan zou hij er vanavond ook wel niet zijn toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:

Hij denkt het, maar doet het dus niet? Dan zou hij er vanavond ook wel niet zijn toch? xd


Hij heeft eebnn kaartje hij is aanwezig m3T dU eCktE 0316 bl0ck boys
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik hoop dat Razcal en vintage boy al lekker hard draaien vanaf het begin en eigenlijk forceren dat scopedj ook hard moet draaien. Helaas denk ik dat ze de laatste 2 nummers wel weer terughouden voor eerder genoemde :/


Vintage Boy draait erg melodieus... denk aan Stardust enzo. Razcal zal wel weer wat early plaatjes erop gooien. Reken er dus maar op adt het vanaf Deepack pas echt knallen wordt.

Edit: ik zie net pas dat ik precies hetzelfde als flevoboys zeg.

Ik hoop zo dat WIldstylez Rocket Ship gaat draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben wel benieuw wat de avond gaat brengen! In ieder geval heb ik een tijdlang zitten twijfelen wat te doen, Techno, Early of lekker knallen vanaf het begin met redelijk wat nieuwe tracks en het wordt toch dat laatste :)

Zal uiteraard wel een beetje opbouwen vanaf de eerste platen maar daarna kan het al redelijk los gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest en wat een geniale opener van het indoor-seizoen! :D

Heerlijke sfeer (vanaf midden tot voor) en zeer goed geluid. Setjes waren ook meer dan prima. Vond Deepack wel wat tegenvallen en ondanks de lekkere trackkeuze van Vintage Boy, was de set vanwege het mixwerk niet echt sterk. Wildstylez en Thera waren heerlijk en Scope is enorm in mijn lijstje gestegen. Wat een geweldige set, totaal onverwachts! Verder nog een pluspunt voor Razcal. Wat een heerlijke opener. Ondanks dat ons groepje als enige er zin in had in het eerste uur, was de opening geweldig. Early afgewisseld met hedendaagse hardstyle. Dankzij deze set had ik er meteen goede zin in voor de rest van de nacht.

Helaas was niet alles perfect. Zo heb ik in nog geen anderhalf uur tijd 3x Gimme Love gehoord. Verder was de hitte extreem. Ik had geen moment het idee dat ik in een vrieshal stond, maar eerder in een plantenkas. Onze groep met Jamz, mrazura, Roberttt, Jeff3rd, Nando, Iris_93 en back2daparty heeft het dankzij ziekte niet helemaal tot het einde uitgehouden, wat ook best jammer was. Maar het ergste vond ik nog dat het feest om 3 uur af was gelopen. Ik had langer willen doorgaan, want ik had het super naar mijn zin!

In ieder geval een geweldig feest, dankzij een organisatie die zichzelf heeft overtroffen. Volgend jaar sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt een vet feest! Iedereen lekker gedraaid, en Thera natuurlijk op nr 1 :cool: .
Verslag volgt ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kwamen rond een uur of 10 binnen, even snel muntjes gehaald en bij Vintage Boy staan kijken. Draaide bijna precies hetzelfde als op de DJ contest, met oa: A Different Story, Gimme Love, Stella Nova, Diva (zijn eigen nummer), en nog wat Digital Age / Scantraxx nummertjes. Leuke set voor dit tijdstip maar ik verveelde me eerlijk gezegd nogal.

11 uur kwam Scope DJ op, deze set verraste mij (positief). Hij draaide natuurlijk de verplichte nummertjes als Rock Hypnotic 2011, Stargazer en dat soort spul, maar opeens knalde hij Fearful Symmetry en Subsonic erop, dat ging wel even lekker. Mixwerk was dik in orde :) Wel jammer dat hij weer Gimme Love en Loopmachine draaide terwijl Vintage Boy deze een halfuur eerder ook al had gedraait.

Hierna was het aan de beurt voor Deepack. Ik was hier erg benieuwd naar omdat ik altijd goede verhalen hoor over Deepack en ik ze nog nooit heb meegemaakt. Helaas viel het wat tegen, ze openden met On The Go, maar hierna ging het al gauw bergafwaarts met die nieuwe Deepack ft. D-Block & S-te-Fan en wat Hardcopy meuk wat ik niet ken. Er zaten wel een paar vette tracks in deze set zoals Gangsta Shit en Housedog. Ook nog even losgegaan met Roberttt en Nando op Welcome The Darkness. :) De rest van de set kan ik me niet herinneren. Wel vet hoe die Marcel het publiek weet op te zwepen. :)

Toen was het aan de beurt voor Wildstylez, die opende met Lose Your Mind.. wat een kutnummer. Joram draaide veel onbekende dingen zoals een vage edit van Loopmachine met goed harde kicks in de intro, een nieuwe Wildstylez track (volgens mij) en Rocket Ship. Ik vind Rocket Ship echt een geweldig nummer maar hij kwam hier niet goed uit de verf want je hoorde de screech helemaal niet, terwijl dat juist het hele nummer maakt. Ik vond dit eigenlijk nogal een saaie set, hij sloot wel leuk af met Reputation Game.

2 uur; Wildstylez werd afgekondigd en Thera kwam de stage op, hier had ik de hele avond op staan wachten en het was het waard. Hij opende met The Sexual Thrill (Ground Zero 2011 Edit) en mixte gelijk For The Girls in. Keihard staan rammen op deze set. Pieter draaide oa. Happy Face, Haunter of the Dark, 2,5 Kings, Pulling the Trigger en nog wat keiharde Theracords tracks. Hij sloot af met Oh My Sun en toen was het alweer afgelopen. Beste set van de avond!

Geluid was dik in orde en je werd snel geholpen bij de bar. :) Het licht en de stage waren ook in orde, niet heel groot maar er hingen een paar lasers en wat stroboscopen. Boeit mij eigenlijk allemaal niet zoveel want ik kom voor de muziek.
Plus en minpunteng:

+Geluid
+Thera en Scope DJ

-Vooraan was het iets te druk en liepen er heel veel mensen heen en weer..
-1 vechtpartij gezien (kansloze gast met een brilletje die de hele tijd mooi stond te doen)

Al met al een leuk feestje en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer aanwezig dus, en ik hoop dat Thera er volgend jaar gewoon weer staat want hij heeft natuurlijk een geweldige indruk achter gelaten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TL? :P En is de set van Thera ook opgenoemN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:


-1 vechtpartij gezien (kansloze gast met een brilletje die de hele tijd mooi stond te doen)



Had die een hempje aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en hij was klein en liep constant met een gast die een enorme v hals aan had. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ja en hij was klein en liep constant met een gast die een enorme v hals aan had. :P


Volgens mij zag ik die ook lopen, grijs shirt zeker?

Had jij heel toevallig een shirt van Geck-O aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Jolle schreef:
Ja en hij was klein en liep constant met een gast die een enorme v hals aan had. :P


Volgens mij zag ik die ook lopen, grijs shirt zeker?

Had jij heel toevallig een shirt van Geck-O aan?


Grijs shirt weet ik niet en ja ik had een shirt van Geck-O aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
flevoboys schreef:
Jolle schreef:
Ja en hij was klein en liep constant met een gast die een enorme v hals aan had. :P


Volgens mij zag ik die ook lopen, grijs shirt zeker?

Had jij heel toevallig een shirt van Geck-O aan?


Grijs shirt weet ik niet en ja ik had een shirt van Geck-O aan.


Ok dan heb ik je wel gezien :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb echt een hele tijd moeten wachten, maar t was het waard om al die andere meuk aan te horen voor een uurtje thera :D Wat een held :worship: onbeschrijfbaar hoe hij kan afsluiten :drool:

Ook nog een poos met Nando, iris, robert en chukkels staan praten, was gezellig :) Prachtig hoe nando los gaat, viel me op qbase ook al op xd



Setjes vond ik wel een beetje droevig, op die van thera na. Razcal heb ik niet zoveel van gehoord maar was volgens mij ook niet heel erg boeiend.

Vintage boy was echt :sick: Zelden zon beroerde set gehoord... Ik werd er best wel depressief van.

Scope maakte dat gelukkig weer een beetje goed. Niet heel erg losgegaan, maar zn set luisterde wel lekker weg.

Deepack wil ik eigenlijk geen woorden aan vuil maken.... Wat een beunhazen. Ik vond dit heel droevig. Dat zulke dj's die al zo lang in het vak zitten zulke slechte tracklists kunnen verzinnen. Op een gegeven moment put it on gehoord en welcome to darkness, toen kreeg ik weer een beetje goede hoop, maar daarna kwam er weer een of andere softe happy meuk. Klopte geen hout van de opbouw. Vond dit echt heeel slecht.

Wildstylez was wel te doen. Ff een beetje de spiertjes los gemaakt voor thera. Goede warming up om het zo maar te noemen, hoewel echt losgaan er niet heel erg bij was, alleen tijdens the reputation game.

Gelukkig was er die avond ook nog een man die wel wist wat hardstyle is en wat tracklists zijn :worship: Hulde aan thera voor het goedmaken van de avond :clap: Wat een baas dat ie do the happy face gedraaid heeft voor me vanwege dat grapje met dat shirt xd



Al met al zeker waard geweest om 5 uur te wachten op deze helden set :D Wat heb ik genoten en wat ben ik los gegaan t laatste uur :) Thank you Thera! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag staat hier https://partyflock.nl/report/12505:Project_N50.html .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Voltage - Bomb's Away
Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Ground Zero 2011 Edit)
B-Front & Digital Punk - For The Girls
Afflictive - Breadstick (Thera Remix)
Degos & Re-Done - Dancing
Thera vs. Geck-o - Do The Happy Face
Geck-o - 2-1 (Dennis Bergkamp)
Thera vs. Geck-o & Wavolizer - 2,5 Kings
Adaro - The Haunter Of The Dark
Thera - Live Hard Now
Phrantic - Dark Skies
Catatonic Overload - Environment
Crypsis ft. Thera - Pulling the Trigger
Art of Fighters - Oh My Sun
Neophyte - Braincrackin'
Diss Reaction - Jiiiieehaaa (Angerfist Rmx)

Dit is volgens mij alles wat Thera heeft gedraait, mischien mis ik nog een paar tracks :P Volgorde weet ik ook niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten